Nem jól. Az 53-asról való átszerelés bőven nem zárja ki a Citarót (pl. 1-2 éve még 53-as törzskocsi volt az MDV-383). Ha tippelnem kéne, szerintem az 53/F32 örökli meg a Citarót, és a 250-esre megy a felszabaduló Localo.
De bárhogy lehet, a Localókat meg a régi Citarókat szabadon csereberélheti a VT.
További változás nem várható jövő héttől a 114-esen.
Azt tudom, hogy a Futár rögzít hangot, és le is tudják hallgatni a vezetők (feltehetően a topiktárs által felvázolt beszélgetős esetet is ilyen módon érzékelte a diszpécser).
Kérdés, hogy leskelődni is tudnak? Mert állítólag van benne egy rejtett kamera a kijelző fényerőszabályzó fotocellája mellett. Olyantól hallottam, aki látta szétszedve.
A másik, hogy a fedélzeti kamerák rögzítenek hangot?
Természetesen nem fog hiányozni Localo a rendszerből. :) Most már megvan, úgy lesz kigazdálkodva, hogy az 53/F32 hétfőtől csak délelőttös lesz, onnan szerel majd át a 114/F32-re. (Jelenleg a 114/F32 délután kezdi a napot.)
Én semmit.. TJ-sek is beszélgették egymás között én csak kérdeztem... mindig arra vonatkoznak amikor valaki oda áll melléjük, hogy ott a kamera és figyelnek minket.
Más szolgáltatóra vonatkozóan nem tudok nyilatkozni, nálunk ez a helyzet. Az egyes ajtó viszont látszik, mint ahogy az is ha valaki szóval tartja a járművezetőt.
Köszi :) Mert amikor '13-ba a 9-esen beindult az egész, akkor az első hetekbe, hogy a 765-ös sofőrjébe rászólt a diszpi, hogy ne beszélgessen :) na ezért kérdeztem, hogy figyelhetik-e őt, de akkor nem. Köszi! :) Sokan ettől paráznak, ahogy a T J-nél, hogy mi van akkor, ha a kamera meglátja... :)