hát egyelőre ismét túl vagyok a drassen counterattackon és rájöttem hogy az az AR aminek van burst fire-ja is (elég kevésnek van 1.13-ban), az nagyon jó. :)
>>>keresem a legkényelmesebb és legjobb taktikát egyébként, >>>erről van szó. aztán ha megvan, akkor mentegetés nélkül is >>>lehet h. megpróbálom. :)
Mondjuk ez nálam is jelen volt, mindig utólag jöttem rá, hogy valami hiányzik a csapatból (erőember, robbantó, stb.), vagy hogy valamelyik zsoldos fáraszt (Steroid, Rothman, Raider), és akkor restart.
Ez a wildfire azonban nagyon sokat dob a dolgon, az, hogy minden térkép teljesen át van rajzolva, szinte egy másik JA2-t nyújt, nem csak egy modot.
Egyébként Meduna az tényleg übergáz aknavetősök nélkül, de már Grumm is elég nehéz (nem lehet felmászni sehova, a legtöbb tető nem lapos)
Meg egyszer érdemes kipróbálni azt is, hogy megadod magad, és lejátszod a vallatást, meg a szökést a börtönből. (stealth-es zsoldossal a legkönnyebb)
az is lehet, hogy megunom. asszem a civilization 2,3,4 járt így, hogy mindig újrakezdtem, hogy kiismerjem, de amikor kiismertem, már nem volt kedvem befejezni. viszont ez egy elég jó játék, mert sokáig köt le. :)
keresem a legkényelmesebb és legjobb taktikát egyébként, erről van szó. aztán ha megvan, akkor mentegetés nélkül is lehet h. megpróbálom. :)
az FN P-90 (csillagkapuban sokat szerepelt :) ) egyébként önmagában elég komoly fegyver, tud annyit, mint egy gyengébb AR. csak speckó lőszer kell bele, amit nem szór el az ellen úton - útfélen.
tesztelés után ezt megerősíteném. a pistol suppressor rámegy a jobb smg-kre, és nem kell hozzá cold loaded lőszer, hogy halk legyen. az ellen csak akkor talált meg ha véletlenül belém botlott. vagyis van értelme 9mm-es lőszert használni. AR suppressor viszont csak cold loaded lőszerrel ér valamit. namost pistol suppressort egyszerűbb szerezni, mint cold loaded lőszer utánpótlást. a komolyabb lőszerekkel szemben tehát ha az ember hangtalanul akar takarítani, akkor a 9mm (vagy ehhez hasonlóak, pl. az FN P-90-es 5,7mm-se) a legjobb.
na hangtompítós kérdést átgondolva arra jutottam hogy az smg-k nek sokkal több értelme van mint gondoltam (bizonyosoknak), ugyanis azokra rámegy a pistol suppressor és nem kell hozzá cold loaded lőszer a viszonylagos hangtalanságra. sőt van smg beépített hangtompítóval.
igen, flo. napközben agilityt gyakorol. :) wolf és len a kettő, ezt tegnap olvastam. egyébként nem számít sokat, több fegyvert szerzek naponta, mint amennyit el tudok adni...
helyesbítek, annyira nem észleli simán. egy 22 ellenfeles pályán pár ellen legéppuskázása után eléggé megszorongattak, de hiába lődöztem, csak kerülgettek, de nem feltétlenül találtak meg. viszont ez sztem a flash suppressorral is lehet hoyg elérhető. cold loaded lőszert viszont még nem dobtak el, vennem kell braytől.
rájöttem egy trükkre. tonynak adtam el fegyvereket, és ott hagytam az emberemet. este visszanéztem, még mindig bent állt, tony is ott volt, el lehetett neki adni még egy adagot. ez sztem bug, de pofátlanul ki lehet használni :) ugyanis hans nem mindig enged be olyan szöveggel, hogy leltározik, vagy tony nincs itt éppen.
nos megnéztem, az AR suppressor gyakorlatilag majdnem mindegyik nyugati AR-re rámegy. a commando innetől kezdve csak azért jó, mert 5 AP-s. de ebben a kategóriában a valmet m82 lényegesen jobb nála. finn cucc végülis. :)
aha, hát mivel ált. éjszaka mozgok, az meg este 9től reggel 7ig van (10 óra), ezért engem annyira nem zavar, pláne ha magas az adott karakter agilityje. foxnak pl. magas.
Van egy ilyen érték, hogy 'need for sleep', editorban lehet megnézni.
Az egyik véglet Razor (3 óra), Buzz (4), Fidel (4), Cliff (4), Steroid (5)
A másik meg Flo (12), Fox (12), Shank (12) Maddog (10), Igor (10).
Ezt még csökkentheti a night ops képzettség illetve a martial arts 1-el.
(Wolf-nak 10 a need for sleep-je, de mivel night ops-os, ezért 9nek számít)
Még annyit az assault rifle supressorhoz, hogy ha rejtve akarsz maradni érdemes cold loaded lőszert használni. Mivel azonban gyengébb, mint a sima, ezért ha lebuksz, lőszert kell cserélni.
Flo-val nem érdemes szórakozni, mert hogy ha nagykemény kommandóst csinálsz is belőle, akkor is 12 óra alvásra van szüksége naponta, ami azt jelenti, hogy csatában sosem lesz maximum energián/AP-n.
Ugyanez az összes álomszuszék olcsó zsoldos igaz: Shank, Dynamo, Maddog...
aha, mert szerintem ezt a hangtompítót már próbáltam, és elég sok puskára rámegy, nem csak a commando-ra. a leírásában is az van, hogy fits on most assault rifles. de ha azt mondod, hogy ezzel éjszaka végig lehet írtani egy sokellenfeles pályát anélkül hogy észlelnének, akkor rendelek braytól :)
elkezdtem flo-t kiképezni, hát rájöttem hogy előbb fel kell húzni az agilityjét, és kicsit a strengthjét is, mert egyébként kritikán aluli. :) két bevetésben viszont a marksmanshipje már felfejlődött 51-re.
100%os hangtomplító nincs a játékban, még az a mesterlövész puska, amelyik beépített hangtompítót használ, és cold loaded* lőszert használ sem teljesen zajtalan.
Szvsz az AR supressor jól működik.
*nemtom hogy van magyarul. Kevés puskapor van a lőszerben, kevesebb zajjal jár.
amikor elfoglaltam drassent, rögtön nekiálltam a mellette levő mezőket felderíteni, hogy lássam a csapatmozgásokat. az imp a drassen mine-től délre levő mezőn annak rendje és módja szerint bele is futott 19 ellenbe, éjszaka volt, nem volt nagy dolog... aztán beálltam a drassen mine-ba miután ez megvolt, vártam a counterattackot. láttam is, hogy nyugatról és keletről felsorakozik (délről nem - gondoltam azokat már kinyírtam), aztán jöttek. voltak olyan 40-en, mondom ez egy light ellentámadás, de valszeg mert egy részüket már lerendeztem.
remek.
egy nap múlva megint látom hogy jönnek. mondom oké, szokásos támadások egyike. ugyanúgy a bánya. miután már vagy 30 ellent leszedtem, gyanús volt a dolog: a taktikai térkép szerint még mindig max ellen van a pályán, és ráadásul a nagy többség fekete volt. na ez volt az ellentámadás. gond nem lett belőle, de nem készültem tölténnyel túlzottan. :)
én az összes merccel milíciát képeztem eddig, kivéve gasketet. ő szerelt. de igazából a rugalmas védekezést jobbnak tartom. ehhez persze be kell járni minden szektort, hogy lásd hol mozog a gép.
>>>egyébként a reflex sight eggyel csökkenti a lövéshez szükséges AP-t.
Tudom, irtam is :)
>>>arra jöttem rá, insane-n először is nincs értelme milíciát képezni, >>>mert általában legalább annyian támadnak, (és ezek fele fekete), >>>hogy lezúzzák, de ha nem, akkor is olyan veszteségeket szenvednek, >>>hogy újra kell képezni az összeset.
SAM-eken igaz, mert ott a 20 milicista semeddig nem tart ki.
Ellenben városokban, ha mindenhol (minden négyzetben) van milicia, akkor a támadás ellen mindegyik védekezik. (lehet alapból nem, de nálam igy van. Lehet hogy túrkáltam az .ini-ben :D)
Cambria pl. 5 mező, az azt jelenti, hogy 100 milicista lehet benne, nincs az az AI csapat, aki ezt kifüstöli onnan! (még akkor sem, ha a nagy része zöld)
>>>a milíciaképzéssel foglalkozó emberek így felszabadulnak, >>>és használhatóak teherhordónak.
kiképzésre jó zsoldost sosem veszek fel, főállású kiképzők azok nálam Flo, Biff és Ira. Biff és Ira tényleg nem használható semmi másra. (szerintem teherhordónak sem)
Olyan, hogy igazán jó zsoldos (Len, Raider, Hitman) képez miliciát legfeljebb akkor van, hogy ha nagyon sürgős és pont nem tervezek mást: mikor elfoglalok egy várost, addig, amig mindenhol nincs legalább egy csapat zöld milicia, mindenki arra van állitva, kivéve a sebesülteket.