Keresés

Részletes keresés

Cheew Creative Commons License 2005.02.17 0 0 609

 

Kösz:) ez ismerős. Ez dombóváron van amikor vízterhelés próbán volt a 903-as.

A bajom csak az, hogy ami a gigant clubon van meg a railfan europe oldalon azok mind megvannak. Már csak arra számítok hátha van valakinek valami egyedi:) a GySEV szergejekről.

 

 

Előzmény: emtiza (608)
emtiza Creative Commons License 2005.02.17 0 0 608
Sziasztok, itt is egy szép szergej.
Előzmény: Cheew (596)
698 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 607

Üdv!

Egy M40-es és egy remot M47 tanyázott ma délben (kb 12:50)Almásfüzítőn, majd egy hóekés M47-es is haladt feléjük. Ez itten nem meglepő látvány (kivéve a hóekés gépet), majd kb másfél óra múlva 308-as barátunk is meglátogatta az állomást, de sajnos f.gép híján nem tudtam megörökíteni egyiket sem. Sajnos időm se lett volna rá, mert menet közben voltam. Furcsa, de nagyon érdekes és jó látvány volt látni M62-t az 1 vonalon.

 

698

m61019andras Creative Commons License 2005.02.17 0 0 606
Köszi a pontosítást, ez így nagyon teljes.
Előzmény: vasutTOM (605)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.17 0 0 605

2000-ben selejtezett szergejek:

 

Pályaszám: Dátum:          Rendelet:     Megjegyzés:

M62,062     2000.11.23.   K2079/2000

M62,159     2000.07.19.   V5645/2000 balesetes, értékesítve ALCUFER Kft. Győr

M62,162     2000.12.18.   K2177/2000

M62,166     2000.11.21.   K2079/2000

M62,176     2000.12.22.   K2180/2000

M62,188     2000.07.19.   V5645/2000 balesetes, értékesítve ALCUFER Kft. Győr

M62,190     2000.12.19.   K2180/2000

M62,195     2000.11.24.   K2079/2000

M62,197     2000.12.18.   K2177/2000

M62,201     2000.12.18.   K2177/2000

M62,214     2000.12.19.   K2180/2000

M62,218     2000.12.18.   K2177/2000

M62,221     2000.12.19.   K2180/2000

M62,226     2000.12.22.   K2180/2000

M62,236     2000.11.14.   K2079/2000

M62,243     2000.11.20.   K2079/2000

M62,246     2000.12.18.   K2177/2000

M62,256     2000.12.13.   K2180/2000

M62,504     2000.11.30.   K2079/2000

M62,510     2000.12.23.   K2079/2000

 

Ez a hivatalos lista!

Előzmény: m61019andras (591)
by-169 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 604

Bs 14:15 összeszedi a kocsikat.

 

ezzen is ő van 16:11 a 6413-as vonat után indult ki. Ilyen köd van van nálunk.

M62-255 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 603
Köszi a képet és az információt! Mintha a 222-es szerepelt vona egy régi kiadványon.....
Előzmény: werner (602)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 602

M62,222-ről kép itt

 

A kép Celldömölkön készült, Fábián László volt a fotós.

 

Az M62,055 szolnoki, rövid ideig dombóvári, majd tapolcai beosztású volt kb 1990-ig, amikor talán Badacsonylábdihegynél az egyik dugattyú elhagyta a mozdony területét és ezért selejtezték. Pedig állítólag nem volt rossz gép.

M62-255 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 601
Esetleg egy fénykép róluk?!
Előzmény: M62-255 (600)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 600
Sziasztok! Kettő,már régen selejtezett gépről (222,055)  nincs valami információtók? (hova voltak állomásítva, stb...) Köszi!
czzf50 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 599
Milyen aktívvá vált maga hirtelenjében! :-))))))))))
Előzmény: werner (598)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 598
Na mostmár tényleg itt van.
Előzmény: werner (597)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 597

Tessék, itt egy.

Fotó Juhász György (Gigant Club)

 

Cheew Creative Commons License 2005.02.17 0 0 596

Most nem kötözködés,de végig néztem a topicot és nem láttam GySEV szergej fotót:(.

 

Üdv.

Előzmény: Swamplord (570)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.17 0 0 595
Az az egy ismert fotóm van nekem is , amit szerintem mindenki ismer, de felrakom.
Előzmény: Törölt nick (594)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.17 0 0 594
Üdv! Fel tudnál tenni a Vasútgépész topicba egy képet a nevezettről?
Előzmény: m61019andras (590)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.17 0 0 593
Jaja, majd aktuális lesz a következő hagymásrostéjos találkozó:-)
Előzmény: werner (589)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.17 0 0 592

Ha a 195öst Cellinek tekintjük akkor a 166os is az volt és együtt mentek a ganéra.

Fradiból kerültek le, hátha üzemelnek majd aztán mégsem:-(

Előzmény: m61019andras (591)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.17 0 0 591

A 2000-es év megvan és Bárdos Imi munkáját dícséri. Gondolom nem haragszik meg ha az M62-eseket felteszem ide.

 

M62 236   Sv   2000.11.14   Sv

 

M62 243   Sv   2000.11.20.   Tp

 

M62 166   Fc   2000.11.21.   Fc

 

M62 195   Ce   2000.11.21.   Ce

 

M62 062   Sg   2000.11.23.   Sg

 

M62 510   Zh   2000.11.23.   Zh   átépítve M62 072 psz. lett.

 

M62 504   Zh   2000.11.30.   Zh

 

 

Bárdos Imre gyűjteményéből.

 

 

Előzmény: werner (587)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.17 0 0 590
Teljesen egyetértek a meglátásoddal. Élő példa erre a Vasútgépész topicban mostanában oly sokat emlegetett M601. Egyetlenegy darab volt belőle és nem voltak képesek megőrizni az utókor számára akkor is ha bukás volt. Teljesen mindegy, a magyar ipar egyedi gyártmánya egy olyan Gép, melyről fénykép is csak néhány maradt fönn. Micsoda eszmei, vasúttörténeti, gépészeti emlék lenne, ha meghagyták volna.
Előzmény: Cheew (586)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 589

"A 113as még celli korában olyan 2002 környékén úgy ahogy kikarosszériázták"

Ez az, hogy a motorja továbbra is gány maradt, és aki nem pánikolt el azonnyomban Cellbe fotózni , az már csak 1) koromfekete tetővel vagy 2) ami még rosszabb, totál dögrováson örökíthette meg a drágámat. Viszont a 145-tel nem jártam ily rútul, mert azt kicsit később pingálták át és a nyáron összetalálkoztunk B.Aszófőn, addig meg nem volt ideje elkormosodni.

 

"elkaptuk amint az utolsó útjáról húzta hazafelé a 200as(ex 145ös) Szergej:-) Vagy még az elfogyasztott hagymás rostéjos befolyása alatt voltál?:-)))))))))"

Vagy ami vele járt, te vezettél.

Mindenféle befolyásoltság ellenére az esetet megelehetősen jól dokumentáltam, ezt aztán te is láthattad egy következő hagymás rostélyos mellett.

Előzmény: Szütyi (588)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.17 0 0 588

A 113as még celli korában olyan 2002 környékén úgy ahogy kikarosszériázták, újra festették, akkor tájban amikor a 145, 146ost is. Emlékszem egy szaros októberi reggelen büntettem Smre valami ICvel és Győr delta előtt kinézem az ablakon, hát egy csillogó villogó Szergejt látok, a 113ast, persze fényképező gép sehol. Rá egy hétre, otthon a fűtőházban sikerült elkapnom:-) Majd előkerítem azt a képet:-)

 

A 183asra meg a tisztelt kolléga is emlékezhet, mivel épp elkaptuk amint az utolsó útjáról húzta hazafelé a 200as(ex 145ös) Szergej:-) Vagy még az elfogyasztott hagymás rostéjos befolyása alatt voltál?:-)))))))))

Előzmény: werner (544)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 587

Üdv!

 

Ha már a szétvágásnál tartunk: Tud valaki írni ide egy listát a 2000 óta selejtezett M62-kről, dátummal? Előre is ezer kösz.

Cheew Creative Commons License 2005.02.17 0 0 586

Sziasztok!

 

 Sajnos ebben az országban nem igen létezik olyan,hogy valamit megtarstunk az utókor számára. És sajnos ez nem csak a vasútnál van így. Mindent lerombolni, szétvágni, lebontani. Ehhez értenek a nagy okos öltönyös úriemberek. Mindenben csak a pénzt látják. Abból hol lesz már neki öröme vagy pénze, hogy valamilyen mozdonyt kiállítsanak. Sehol. Ezért nem is kardoskodnak, csak a vasútbarát vagy a vasutat szerető emberek. Egy példa erre. Ezerrel verték a mellüket, hogy a Déli vasút, meg a DSA (Dráva Száva Adria) vasút  az így megy úgy milyen volt régen. És mi maradt belőle? SEMMI. Én Sopronban élek tavaly szeptemberben költöztem ide. Igazából nem is mondhatom, hogy soproni vagyok. Mégis csak én egyedül kardoskodtam a Sopron Déli pályaudvaron lévő váltózház megmentésért, amit azért akarnak lebontani, mert hullik róla a vakolat, meg kivan törve rajta az üveg, és ez állítólag rossz élményt hagy a turistákban. Az nem hagy rossz élményt, hogy az egykori pályaudvarral szemben lévő telken az égig ér az ócskavas halom és a hajléktalanok a környéken szétdobálnak mindent amit találnak ott és kitudnak belőle szedni valamit is. Tudom, hogy a kutyát nem érdekli ez. De ebben az országban csak az megy, hogy ha valami történik akkor ujjal mutogatnak egymásra a felek. Mint most a GySEV meg a MÁV. A terület a MÁV-é, de a GySEV használja. Viszont az egész úgy néz ki már, mint egy szeméttelep. A pályaudvar meg nem ma épült hanem az 1800-as években akkor még Ödenburg állomásként, majd az I.vh után lett valamikor Sopron Déli pu. Tehát része volt a Déli vasútnak és a DSA-nak is. Csak miután ezek megszűntek a kezelését majd a tulajdon jogát vette át a MÁV. Utána pedig a GySEV kezeli a mai napig. Ebből azt akarom kihozni, hogy műemlék ügyileg a GySEV egy zéró. Mert feltudnak mutatni 3 kiállított gőzmozdonyt, meg egy keskeny nyomközű kisvasutat aztán kész. Egy korhű épületük nincs. Ebbe az egészbe csak az a szomorú, hogy senkinek sem jutott és jut eszébe a nagyfejűek közül, hogy vannak járművek és épületek meg vasúthoz kapcsolodó dolgok amiket meglehetne menteni és megkéne őrizni, nem pedig szétvágni, lebontani, megsemmisíteni. Jó ez pénz, mert mindig arra fogják, hogy pénz kérdés az egész. De majd X év múlva mit fognak vasúti emlékként felmutatni? A semmit? Vagy érjük be azzal amit sikerül megmenteni, és vásároljunk majd zsíros pénzekért egy képeskönyvet amibe lesz pár kép, hogy nekünk voltak ilyenjeink is csak szétvágtunk mindent. Bocs, hogy kicsit hosszúra nyúlt:) de ez a véleményem a magyar vasút érték megörzéséről. 

Előzmény: m61019andras (577)
werner Creative Commons License 2005.02.17 0 0 585

"A 215-ös szergej nem tősgyökeres szombathelyi, a 30-as vonal villamosítása után pár évvel került Sv-ről Sm-re."

 

Kis tapolcai kitérővel.

Előzmény: v431184 (575)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.17 0 0 584
Na ha valaki abból még tud alkatrészt kiszedni az előtt megemelem a kalapom. Már csak egy üres csontváz szegény.
Előzmény: ujpi (582)
Nydqist Creative Commons License 2005.02.17 0 0 583

Sziasztok!

 

Engem a 101-es Szergejről érdekelne kép, ha lenne esetleg valakinek. Arra emlékszem ezzel kapcsolatban, hogy Cellben amikor kigyulladt a 002-es Gyík, akkor ez a gép vitte tovább a vonatot Pest felé.

 

Üdv.:Nydqist

ujpi Creative Commons License 2005.02.17 0 0 582
A 002-es a Füstibe van a többi gép esetleges alkatrészpótlására.
Előzmény: Swamplord (581)
Swamplord Creative Commons License 2005.02.17 0 0 581

Egyezik!

 

Lerágott csont, de minimum Tapolca megérdemelne egy kiállított Nohabot! Olyan szépen mutatna.

Dehát a dolgok úgy alakultak, hogy ma már késő bánat. :-( Egy sem maradt, amit kiállíthattak volna. 002-es merre korhad?

Előzmény: m61019andras (577)
Swamplord Creative Commons License 2005.02.17 0 0 580
A válasz helyes!
Előzmény: v431184 (576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!