A Localoknak (+ C1-eknek) most májusban jár le a szerződésük. Ez 50 forgalmi. Ugyanakkor most kezdték el átfényezni a járműveket, ami nem a lecserélésükre mutat. Bár lehet, hogy a rosszabb állapotban lévők helyére jönnek a Citarok. Ezen kívül nem új busz csak a Shaffle van, amik legalább 2017-ig itt lesznek.
Meg a másik, hogy akkor most mégis mi lesz a délpesti vonalakkal? Netán mégsem jönnek a Conecto G-k és a Lion's Cityk? Egyelőre csak annyi világos, hogy a botváltós SL-ek veszik a kalapjukat 14 év szolgálat után...
Őrmezőn most még annál is több busz van, hiszen sikerült oda bezsúfolni a 141-est, a 251-est és a 258-ast is.
Természetesen változtak a felszállóhelyek, tegnap néhányan bolyongtak is ide-oda a végállomáson. A 141-es felszállóhelye a 172-es eddigi felszállóhelyére került, a 172-es pedig a 87/187-eshez került át. A 150/250-es felszállóhelye megkapta a 251/251A-t és a 258-ast, csak hogy még több busz induljon ugyanabból a megállóból.
Tegnap elmentem az Andor utcai garázs mellett, és láttam, hogy nagy lendülettel folyik egy épület bontása. Kell egy kis hely az újonnan érkező kocsik számára?
A korábbi BKV-s tartózkodó, ami itt volt (még korábban pedig a Savoyai Jenő téren), az van most a Savoyában.
Ahogy láttam nem csak a Törley teres fordulóval van gond, hanem a hétköznapi Őrmezőn forduló budafoki buszok is rengeteget pihennek. Mondjuk így legalább van idő boltba menni.
Jó hír viszont, hogy valószínűleg Őrmezőn hamarosan lesz több hely műszakizni és végre oldódik a buszos tumultus. Mondjuk ettől nem lesz még egy konténer ott, ami szintén nem ártana.
Ugye amióta a 112-ről eltűnt Andor, csak a 837 maradt itt beugróként, azon felül a 821 és a 855 (Bogáncs). De a héten ugye KNORR miatt (11/111) újra tele van a vonal Mercivel.
862, 875 emlékeim szerint 11-es kocsi lett, 874 passz, 21-es volt, most nem tudom (112-n sosem járt).
Talán két héttel a változások után már nagyjából letisztultak a dolgok és minden C2-esnek meg lett az új állandó helye, így újra kérnék egy kis segítséget a kocsik vonalakhoz rendeléséhez. Azért hogy a sorok ne csússzanak el a korábbi vonalak oszlopába (első) írtam plusz "0" karaktereket, illetve a 168E-nél elvettem az E betűt. Értelemszerűen az utolsó oszlopban van a jelenlegi vélt/valós vonal. A "00T" és a "T" a tartalékot jelöli. A szólók között gyanítom több hiba lesz, mert azokról kevesebb információt tudtam összegyűjteni. A lista alább olvasható, válaszaitokat és javításaitokat előre is köszönöm! :)
Viszont ha a Savoyához nem megy be, akkor a 18-assal sincs kapcsolata. Mert ugyebár a 18-as ugyanúgy bemegy a Savoyához. Ott még nem merült fel, hogy zárás alatt csak a kocsiszínig menjen.
A történelem ismétli önmagát. :) (mint ahogy párszor már megtette)
Én is jártam arra kora este, egyelőre minden viszonylag simán ment, de láthatóan a helyiek (főképp a 250-est használók, a 141-esnél nem nagyon volt ilyen gond, ki is volt használva viszonylag jól a hegyi szakasz felső részén, a 250-esen viszont elég kevesen voltak) nem nagyon tudták még, hogy elsőajtózás van.
Olyan is volt, aki amiatt panaszkodott, hogy neki fogalma se volt, hogy a Törley térről indul a busz ezentúl vasárnapoként, arról meg végképp nem, hogy elsőajtózás van érvényben.
Hétvégén szerintem működhet ebben a formában a rendszer, ahogy most van, mondjuk eddig se volt gond a hétvégi renddel, de hétköznap akadhatnak problémák, és ha jóslatokba lehet bocsátkozni fognak is.
De úgy tervezem, hogy a héten csúcsban mindennap arrafelé megyek majd, hogy személyesen is átláthassam a problémákat.
A tapasztalatok alapján van még hangolni való az új hálózaton, de mindenki szépen tudja a helyét és a dolgát és az első ajtózás is nagyjából rendben ment ma, pedig volt forgalom rendesen.