Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.04 0 0 459
Minek, dísznek? Vadászol vagy off.road-on veszel részt vagy a szomszéd csirkéje rohangál előtted?  EU előírások szerint nem csak felraksz egy olcsó rácsot... Újonnan 120 felett. Használtan többnyire árulnak 40 körül, de most már szigorú előírások vonatkoznak erre is. Üsd be a googlébe: gallytörő rács...
Előzmény: norbiapa (457)
takitibi78 Creative Commons License 2010.03.03 0 0 458

Szia!

Ismerősömnek van eladó gallytörője. Neki is egy 112CDI-n volt gyári. De nem meri felrakni mert már állították meg miatta a rendőrök. Azt tudom hogy eladó csak nem tom pontosan mennyi. Ha gondolod rákérdezhetek.

Előzmény: norbiapa (457)
norbiapa Creative Commons License 2010.03.02 0 0 457
Sziasztok 112 vitóhóz gallytörő rácsot hol és mennyiért lehet venni?
krisztian770 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 456
Sziasztok keresek vito 112 cdi be müszer csoportot venni lehett rosz is nekem csak a szalag kábel kellenne belőle aki tudna ilyenben segiteni az kérem üzenjen email cimemre vilanypasztorok@freemail.hu előre is köszönöm széppen nagy segitség lenne. Nekem csak a km óra számlálo adta meg magát a szalag kábel miat a többi müszer müködik .
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 455
Erről a kályháról -kiegészítő fűtés- írtam korábban többször én és más is (Peták-taxi vagy Dodi54 névvel) nézd vissza. A vezető alatt van.
Előzmény: norbiapa (454)
norbiapa Creative Commons License 2010.03.01 0 0 454
Helló és ez mi?
112 vító kályhám nem megy az hol található a kocsin.
Meg szeretmém nézni mert nem megy.
Vagy inkább csak szerelő?
Előzmény: Peták-taxi (453)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 453

Valaki keresett korábban vito W638 javítási kézikönyvet itt - http://www.v-klasse-presser.de/shop/scripts/prodList.asp?idCategory=547  -kapható (angolul-németül) 2003 előttikhez és nem drága még a posta díjjal sem.

 

Ezek vannak benne: Minden CDI motorok:

108 CDI, 110 CDI, 112 CDI, CDI V200, V220 CDI -

és a V-osztály vagy VITO 113 a benzinmotorok:

V200, V230

Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 452

Nos ez lessz a következő beruházás:

Vízhatlan légrugó kopresszor rendszer

Előzmény: Peták-taxi (451)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 451

Háát, ha ezt az oldalt előbb megtalálom vehettem volna komplett légrugó kompresszor (szettet) készletet bagóért és házilag betteni vagy 30 perc... Még vízhatlan burkolat is van hozzá. http://www.v-klasse-presser.de/shop/scripts/prodList.asp?idCategory=515

 

Előzmény: Peták-taxi (448)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 450
Találtam egy Vito forumot itt: http://www.benzworld.org/forums/v-class/  érdemes olvasgatni...
csokiszem Creative Commons License 2010.03.01 0 0 449
Szia ! EDS visszajelzőröl nem ír a kézikönyv !!!!! véletlenül nem EDC -t akartál írni ?????? Mert ha igen akkor valószinüleg a nyomászabályzód tilt le !!!! amit 5-10Ezer Ft kilehet takarítattni ! Én már erröl írtam egyszer , keresd vissza , megtalálod !!! Kicsit erélyesebb gázpedál használatakor tilt le????? Üdv Csokiszem
Előzmény: j.attila1118 (443)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 448

Mert barom voltam és saját káromon tanultam. Mercedes alkatrész katalógus és robbantott ábrák: http://www.frsoft.hu Szenzációs...

1./Gyári katalógusok-Mercédes

2./ 3.Van és ezen belül ott az összes vitoé középtájon

Angolul aki nyenge az jól elboldogulhat a google eszköztár fordító funkciójával is.

hátsórugózás
Előzmény: PowerZ (438)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 447
talán most összejön
Előzmény: Peták-taxi (446)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 446
Na ez lemaradt...kompresszorkompresszorkompresszor
Előzmény: Peták-taxi (445)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.03.01 0 0 445
Köszönöm szépen megvizsgálom, de ez csak a 78-as számú alkatrész (elektromos szelep)
Előzmény: niko.g (441)
PowerZ Creative Commons License 2010.03.01 0 0 444
Általába porlasztocsucs hiba. Ha nem akkoris az üzemanyagrendszerbe szokott a hiba lenni,üzemanyagpumpa pl.
Előzmény: j.attila1118 (443)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.03.01 0 0 443

 

Sziasztok!

Én egy 112 cdi Vito tulajdonos vagyok.A következőkben kérnék segítséget:

Most vettünk egy Vitot,de sajnos az öröm nem tartott sokáig.Az autó megy egy darabig aztán se szó se beszéd megáll.Várakozás 2-5 percig aztán mehet minden tovább.Most hideg időben gyorsan visszahül de gondolom ha melegebb lesz ez az idő rövidebb lesz.Voltunk vele szervízbe de a hibát ott nem produkálta.Elöbb égett a EDS lámpa is de most az is magától elaludt?!Olajcsere,tank tisztitás,szűrőcsere megvolt.Az autó 1999 10.havi.

Ebben kérem a segítségeteket!!!!Előre is köszönöm.

kazj Creative Commons License 2010.02.28 0 0 442

Szia! Igaza van Petáknak!

Nekem 5700 Ft-ért másoltak chipes kulcsot.

Több helyen is érdeklődj, mert még nem mindenki tudja csinálni.

Előzmény: Ferenc114 (430)
niko.g Creative Commons License 2010.02.28 0 0 441
.....és nézd meg még a többi eladó cuccát is....

és a kompresszor képe
Előzmény: niko.g (440)
niko.g Creative Commons License 2010.02.28 0 0 440
Szia !

Tegnap nézegettem az Ebay.de-t és a VITO-nál elsőre ez jött be:
Kompressor Luftfederung Mercedes Benz V.Klasse Vito ENR (NEU) 119 EUR

Rád gondoltam rögtön,bár nem vagyok biztos benne,hogy ez jó Neked....

E-mail cím: niveaukompressor@yahoo.de

E numer: 6383280530
Firma : OLIVER MIEßER

ha gondolod nézz rá...

üdv. niko
Előzmény: Peták-taxi (434)
norbiapa Creative Commons License 2010.02.28 0 0 439
Megnéztem köszi szépen de még nem beszéltem velük.
Valószinüleg ez lessz a tuti a minőségröl tudunk valamit vagy esetleg tapasztalat?
Előzmény: Peták-taxi (437)
PowerZ Creative Commons License 2010.02.28 0 0 438

ÉN tuti első körbe csak kompresszort cseréltem volna.

Nem is értem ha azt mondod az a hiba akkor máshoz mért nyulsz?

Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 437
Mizujs?
Előzmény: Peták-taxi (424)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 436
Kösz! Két hete naprakész vagyok a neten. Ezt néztem, de kihagytam eddig. Holnap felhívom.
Előzmény: PowerZ (429)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 435
Eéggé bonyolult és sok szelep illetve elektronika. Nem hinném, hogy javítható lenne, a gyárnak nem volna érdeke...lefotozom hamarosan tanulságúl...
Előzmény: PowerZ (429)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 434
Hát úgy néz ki, hogy eléggé bonyolult szerkezet. Ma levettem, de a nagynyomású csöveket nem tudtam kihúzni ezért elvágtam tőben. Nem kellett volna, mivel ha begyomom a fekete pöcköt akkor kijött volna a cső... No mindegy. Számoltam és átgondoltam: a légrugószett utólagos javítása 1 napos mutatvány hozzáértő szerelőmnél és az alkatrészt oda kell hozatnom ha nem akarom az autót letenni több napra. Így hát hétfőn új tekercsrugó+légrugó betét összesen 80-ért, (max 2 óra meló) ameddig egy kompresszor bontottan 60. Nagyon jó és kényelmes ez a szintszabályzós rendszer, de ha valami meghal akkor a gatyád rámehet erre...
Előzmény: PowerZ (429)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 433
Ezzel a kérdéssel keresd meg az ürömi bontót, ők be is szerelik ha kell.  Szerintem a V osztályos első ülés a megoldás.
Előzmény: naplemente2005 (431)
Peták-taxi Creative Commons License 2010.02.28 0 0 432
Megvezetnek... Én elhagytam az egyik gyári bicskakulcsot ami chippes és a Mercédes P*p*s aranyárért segített volna. Nékem azt mondta a kecskeméti szervíz, hogy nem lehet másolni a zár alapján a kulcsot . Ezek után egy idős (ragaszkodom a régi szakikhoz) szaki 10 ezer környékén lemásolta a chippes kulcsomat...
Előzmény: Ferenc114 (430)
naplemente2005 Creative Commons License 2010.02.27 0 0 431
Hello mindenkinek!
Fél éve van a tulajdonomban egy 112 cdi, három személyes. Az autóval nagyon meg vagyok elégedve, azzal a kivétellel, hogy az ülései nekem és a páromnak is elég kényelmetlenek. Szeretném átalakítani két ülésesre. Az lenne a kérdésem, hogy milyen ülés lenne megfelelő a gyári helyett ahhoz, hogy az ember kényelmesen levezethessen akár 1000 kilómétert. Ha esetleg valaki már csinált ilyet, szívesen venném a segítségét.
Előre is köszönöm!
Ferenc114 Creative Commons License 2010.02.27 0 0 430
Sziasztok!

Egy 2002es gyártású vito 112cdi tulajdonosa vagyok. Az a sajnálatos dolog történt, hogy elhagytam az egyik kulcsot. Bementem a szalonba és ott monták, hogy semmi baj, 110e ft az új kulcs és 15e a programozás.

Úgy gondolom, hogy ez az ár kicsit magas és szerintem valahogy okosabban is meg lehetne oldani. Nektek volt-e már hasonló problémátok? Ha igen szívesen fogadok minden tapasztalatot, ha pedig nem akkor minden ötletet szívesen elolvasok.

Üdv, Ferenc.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!