Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Ha a dikicskést megköszörülöm,akkor utána honnan tudom,hogy egyensúlyban van-e?Tegyem egy szegre,mint a fűnyíró kést?Mert ugye a 3 ág miatt valamerre mindig elfordul,nem?
Valószinű sok kaját kapott, próbld nagy gázon inditani, esetleg, ha régi tipusu, 3-as állásban, mkindenképp úgy, hogy sok levegőt kapjon. Lehet persze, hogy normális szikrád nincs, de azt tudod ellenőrizni első körben.
No vettem egy Hitachi CG23EA SL fűkaszát, elfekvőben volt egy márkakereskedőnél. Idáig nagyon, szuper 1Le, 4,2kg.Ja az ára 60ezer volt.Remélem jó vásár volt.
Szerintem vagy nincs szikra, vagy dől bele a benzin. Próbáld max gázon indítani. Jó módszer az is, hogy felmelegíted a gyertyát pl gázlángon jó alaposan, egy lendületes mozdulattal be is csavarod, és akkor kezded rángatni.
Szikra van, mert lehet gyújtótekercs, benzin eljut a hengerbe, mert lehet karbidugulás is , nem lett hangosabb, mielőtt leállt, mert akár a kipufogó is elválhatott a blokktól, az is okozhat ilyet? A rossz keverék csak akkor okoz gondot, ha DURVÁN sűrű! Mégegy, ha lehűlt/egy darabig nem rángattad/ elindult, mert ha túlmelegszik, hőkiold ?
Nem most vettem a gépet még tavaly tavasszal, azóta minden gond nélkül üzemelt.
Észrevettem, hogy lassulni kezd a fűkasza, aztán pedig hirtetelen leállt, azóta nem indul be.A benzint mindig ugyanarról a benzinkútról hozom. MOL olajt használok 2 ütemüt.A gyertyát már kicseréltem benne.