Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Nagyon jó, de egy a baj: a "GYSEV" helyére bármelyik állami céget, vagy állami fenntartású intézményt be lehetne helyettesíteni. De néhány multit is, azzal a különbséggel, hogy ott végül beverik azt a szöget, de a folyamat ugyanaz.
Amíg a jogászok országa vagyunk (amivé a rendszerváltás után sajnos lettünk, és ebben az egyben minden párt egyetértett), addig ez nem fog változni.
A GYESV-nél irodistából annyi van, jogy Dunát lehetne rekeszteni, pályamunkásból meg alig. Van nekik mindenféle osztályuk, meg alosztályuk, meg szakértőjük, meg szakreferensük, de egyik sem olajoz meg egy váltót, vagy vizsgál meg a helyszínen bármit, csak irathalmazokat gyárt, meg tologat. Ha venni kell egy kalapácsot, hogy beverjenek egy szöget, mert lóg egy keritésdeszka, akkor azt engedélyezi a gazdasági osztály, meg a pénzügyi alosztály, de előtte bekéretik a kötnyezetvédelmi szakreferens, a munkavédelmi szakértő, elkészül egy megtérülési tervezet, valamint egy kivitelezési terv. Kijelölik a megfelelő szakembert, akinek fémipari szakismerettel kell rendelkeznie, valamint pályaforgalmi vizsgával is. A különböző szabadságolás miatt ez akár évekig is elhúzódhat, a kijelölt ember nyugdíjba megy, a megvett kalapács túl kicsi, vagy nagy, a deszka addig leesik, ami újabb priblémákat vet fel, amire újabb szakemberek kellenek, akik kerítésjavítási szakon végeztek, és deszkavisszatételi szakvizsgát is letették. Esetleg a minisztériumot is bevonják további anyagi támogatásért, vagy iskolai szakképzés módosításáért, amivel kiképezik a megfelelő szakembert, aki kérdéses, hogy a Gysev-nél fog-e elhelyezkedni, ezért életpályamodellt készítenek, amihez egy csomo reklámbrosura készül, amihez külsős cégeket is bevonnak pályáztatással, amit szintén jóvá kell hagyatni, és így tovább. A szerencsétlen kerítésen meg ott terpeszkedik a foghíj, amit egy perc alatt meg lehetett volna oldani, de ez a kutyát nem érdekli.
Yeah, that wheelchair space is pretty much where my knowledge ends. I know it had one, and I guess it was in the end with the automatic door, but I have no idea how large it was.
I don't know if this belongs here or in the "Cars " thread, but does anyone happen to have a floorplan or seat map of the GySEV Bbd coaches showing the interior layout?
Most nézem, valamelyik történelmi ismeretekkel agyonszponzorált IQ-torpedó a környező falvak nevét is felírta a mozdonyra. Hát ezt talán nem kellett volna.....
Találtam ma egy videót amit egy hete töltöttek fel. A videóban szereplő 9047-es Szombathely-Celldömölk személyvonat összeállítása egy szili, pontosabban a 008-as, egy gysev Bp 20-33, gysev ABmz, gysev Bp 20-33, és egy máv festésű/matricázású jenbacher.