Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Az ex. soproni csuklós 558-ról hallottam még, de azt nem tudom biztosra állítani. A Veszprém megyei kisebb városok most meg lettek szórva BKK-s MAN-ekkel, többet, mint amennyit igényelnének szóló fronton. Most azt próbálja a felsővezetés bevetni a kisebb településeken, hogy a csuklós fordákat szólósítják. Én eleve nem értem azt, hogy miért kellett a KMG-nek és az LKN-nek elvándorolni a megyéből, holott már ősszel felvihették volna egyenesen Győrbe.
Nyáron a forgalomba helyezni kívánt BYD-eknek és a szünetes menetrendnek köszönhetően várható, hogy a KRR-180-at HRR-810-et is áthelyezik vissza helyközibe ? HFF-fet utóbbi hetekben már be sem vetik ott.
Igen, Győri Buszokról néztem ki. A pontos darabszám szvsz tökmindegy, mert ha nem 91, hanem 93 vagy 89, abból se adsz ki 102 fordát. Épp a lényegét nem sikerült megfognod a mondandódnak. Nem baj, engem nem zaklat fel ennyire a dolog.
A BYD-ekhez: hiába vannak állományba véve, ha utcára még nem mehetnek. Tehát papíron lehet, hogy 105 kocsi van, de ha beállnak az újak, akkor meg csökkenni fog az állomány. Surprise?
HFF - Ha már ki akarunl javítani valamit, vegyük a fáradságot, hogy meggyőződünk arról, nem fals infóval.
"A BYD-ek állományba lettek véve. 13 jön."
Saját magadnak mondasz ellent. Ha jönnek, akkor még nincsenek állományban. Jönni fognak igen, most már tényleg mindjárt, de ha a most az érdekes, akkor 91 a helyi állomány.
Azért majd olyan nagyon ne lepődj meg, amikor a szerződés magaspadlós kitétele nem fog teljesülni (illetve valahol részben igen, ha az LE buszokat félig annak tekintjük).
Igen, de nem két héttel, meg két hónappal ezelőtt vagyunk, hanem most.
Elnézést a HFF-ért, lehet nálad ez külön érzékeny téma. Amúgy is tartalék busz. (rohadtul nem erre akartam most koncentrálni)
Szerintem a győribuszok.hu-ról nézhette ki, amit tudunk, hogy teljesen szavahihetetlen és már káros, amilyen néphülytést végeznek ott, annak ellenére, hogy te is megmondtad egy párszor a véleményed róla.
-
A BYD-ek állományba lettek véve. 13 jön. Ez ugye nyilvánvaló. A támogatási szerződés úgy szól rájuk, hogy csakis kizárólag Euro3-as szintnél rosszabb környezetvédelmi besorolással rendelkező járművet válthat ki, és magaspadlós kivitelűt. Na most jelen esetben ugye ez a 280-as flottát kellene, hogy jelentse, ami azért eléggé abszurdnak tűnik, mivel így is hiány van csuklósból (lásd: KRR,HHR és bizony HFF is megmegfordul/fordult helyin), valamint a zalai/szekszárdi régi Mercik átvétele is ugye azt mutatja, hogy nem igen áll jól Győr csuklósokkal. Arról meg nem beszélve, hogy elsősorban olyan sofőröknek szánnák a 13 új buszt, aki nem csak a hülyeségét ossza a neten, hanem jól is végzi munkáját és "tud" vezetni is.
Ezek alapján nem tudom hogyan változik majd a flotta összetétele. A fordák száma valóban csökkenést mutat, már csak egyrészt azért is, mert pár járatot beépítettek fix helyközi fordákba, ezáltal kinyerhetővé vált pár echte helyis forda.
Ja és ugye visszatérve, ezt a BYD buszos flottát most mindegyik város megkapja, ahová ki lettek "sorsolva", független attól, hogy mekkorák a tartozások, milyen a volán és önkormányzat közti viszony.
És két héttel ezelőtt, amikor még szó sem volt a BYD-ekről, mekkora is volt az állomány? 280-assal vagy pluszban, mert a HFF nem helyis, és máris kijön a 91.
Amúgy meg a fordák számáról volt szó, abból meg nem lesz több azért, mert pillanatnyilag tobb kocsi van papíron. Már ha több van egyáltalán, mert én még nem nem találkoztam eggyel sem itt.