Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Profy Creative Commons License 2008.07.13 0 0 25545

TElót párban illik cserélni.És utána futómű állítás a sorrend.

Ha garis akkor a szervízt terheli talán.Bár ebben nem vagyok biztos.Egyébbként egy futómű állítás 4-6000 ft körül van.

Előzmény: Cornetto33 (25544)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 25544

sziasztok4

Van egy 2005-ös 2.2 D4-d -s avensisem és (hosszíbított) gariba cseréltek 1 db teleszkópot! A jobb elsőt. A gondom az, hogy egy kicsit azóta húz jobbra az autó.

Első kérdésem, szerintük nem kötelező párban cserélni a telót!!!! Ez igaz? Be is mérték ée 0 az eltérés a régi is az új között....szerintük.

Másik kérdés a futómű állítás nem kötelező egy teló cserénél? És ilyenkor szerintetek a mjd 2 órás és 20.000 ft-os költség engem terhel (hosszabbított gari esetén)?

Válaszokat köszi.

C.

Várky Creative Commons License 2008.07.11 0 0 25543

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha hallottatok hasonló problémáról.

2001 D4D Avensis. Minden előzmény nélkül megáll, chek kontroll lámpa jelez. De azonnal minden gond nélkül újra indul. Aztán van, hogy ugyan nem áll le magától, de visszaesik alapjárati fordulatszámra és gázadásra nem reagál, majd kuplung kinyomásakor leáll, és ha indítom újra indul. A chek lámpa ekkor is jelez. Van, hogy bármilyen elektromos fogyasztó bekapcsolásakor rángat egyet, vagy szintén leáll. Kiolvastattam a hibát P1215. Elvittem egy Toyota márkaszervízbe, ott azt mondják a hibakód alapján az elekrtonikus diesel egysgégre gyanakodnak. De mivel a hibát csak időnként produkálja és hiába méricskéltek egy héten ketesztül, minden adat a gyári érték, így nem tudnak mit mondani. Most elhoztam az autót, de fogalmam sincs mit kezdjek így vele. Egy ilyen "EDU" 200.000 Ft körül van legalább is azt mondták a toyotába..., csak blikkre nem szeretnék ennyit kidobálni az ablakon. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit kezdjek most, azt előre is köszönöm.

Profy Creative Commons License 2008.07.10 0 0 25542

Sajna nem egy tucat autó a Ave. :( És kevés törik hála égnek.

 

Enyém is törött. :( Az apróságot ebayon szoktam megvenni de a naggyát a magas posta miatt nem érdemes megvenni annál ócsóbb a legdrágább bontós is.

 

A Használt autón azért lehet kifogni korrekt eladót aki bontja szét a kocsiját.

De ez kevís. :(

 

Talán érdemes összefogni 2-3 embernek és Angliából behozni egy kocsit és azt szétkapni.

Előzmény: murray (25541)
murray Creative Commons License 2008.07.10 0 0 25541
ja, vannak. olyan áron hogy akkorákat röhögök..:-)
Előzmény: Profy (25540)
Profy Creative Commons License 2008.07.10 0 0 25540

Szia!

 

Sajnálom hogy összetörted a kocsit!. :(

Bontókat a Toyotaclub.hu bontók fülénél találsz.

 

Illetve vannak törött kocsik a haszáltautón is.

Előzmény: nagygabi69 (25539)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25539

Tiszteletem az Uraknak!

1 kis segítség kéne.

Összetörtek ma alattam 1 2000-es évjáratú  D4D-Avensist(ez már a ránc felvarrott verzió).Jó bontót,vagy forrást keresek-lehetőleg Pest környékén-,ahol ehhez a tipushoz van minden(elejéhez minden+hűtők+5-ajtós csomagtérfedél-lökhárító...stb...)

Danke!

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25538
Na tessék. :) Ilyen van az enyémben is.
Előzmény: Calver_ (25537)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25537
F Economy narrow-angle valve DOHC

az :-)
Előzmény: Törölt nick (25535)
scenic(725) Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25536
egy E11-es Toyota halála
képek

off
Sajnos meghalt egy ember aki hátul utazott, ma tudtam, meg hogy a kollégánk volt. :(
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25535
Az F a szelepvezérlésre utal (meg nem mondom fejből, mit jelöl, de az F betűhöz semmi köze), az E pedig a befecskendezésre (electronic fuel injection).
Előzmény: Calver_ (25533)
Amtibácsi Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25534

E=m*c2 :-))

E=Economy, de lehet más is :-)

Előzmény: Calver_ (25533)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25533
4ZZ-FE

(negyedik generacios ZZ motor, az f aszem a fuel injection, az e nemtommi. vagy forditva, esetleg tok mas. az eleje tuti :-) )
Előzmény: petike23 (25532)
petike23 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25532

Lehet, én csak egyszer végiglapoztam a manualt, és ez maradt meg.. ami biztos, hogy Corolla 2001, 1.4vvti, E11.

Ja, meg fehér. ;-)

Előzmény: Calver_ (25531)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25531
az nem a motorcsaladot jeloli
Előzmény: petike23 (25530)
petike23 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25530
Nem FE ?
Előzmény: Calver_ (25528)
törp33 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25529
Abban majd én kicserélem. 100+ ÁFA. Az ÁFA-t lealkudhatod.:-)





Az is láncos.
Előzmény: petike23 (25527)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25528
az is ZZ, nem? akkor lancos
Előzmény: petike23 (25527)
petike23 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25527

Hali,

 

Corolla 1.4 (2001) ?

 

Előzmény: Calver_ (25524)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25526
biztos ami biztos csereltesd ki. ha most idehozod, delutanra kesz, es csak egy otvenest kerek el anyaggal egyutt. :-)
Előzmény: t.lantos (25525)
t.lantos Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25525

hehehehehehe

borzasssztoann vicces :)

hat az a 998 ccm-es toyota motor.

no de a valasz volt a lenyeg. akkor nem kell szijat cserelni :))))

Előzmény: Calver_ (25524)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25524
attol fugg milyen motor van benne :-) ha a gyarilag szerelt akkor lancos
Előzmény: t.lantos (25523)
t.lantos Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25523

Yaris 1.0 (2000) lancos vagy szijas?

 

harzol Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25522
Köszönöm. Ez tényleg így van.

Abban tud valaki tanácsot adni, hogy érdemes-e így bejelenteni a kárt, ahogy történt, vagy "egyszerűbb" azt mondani, hogy kőfelverődés?
Előzmény: nagykunsági (25521)
nagykunsági Creative Commons License 2008.07.09 0 0 25521

Szélvédőnél 10% az önrész.

 

Olvasd el az apró betűket is.

Előzmény: harzol (25518)
harzol Creative Commons License 2008.07.08 0 0 25520
Köszi.

Márciusban volt törve a kocsi, de akkor a szélvédő meg se repedt. A bal eleje tört akkor össze. Azóta mentünk vagy 10000 kilométert gond nélkül.
Nem hiszem, hogy ennek ehhez lehet köze, mert nagyon betört és szerintem a nyomból ítélve tuti külső behatás okozta.
Ha viszont mégis ez okozta azt mi alapján tudom kideríteni?
Előzmény: t.lantos (25519)
t.lantos Creative Commons License 2008.07.08 0 0 25519

olyanrol mar hallottam,hogy korabban rosszul javitottak az autot, es ezert repedt be a szelvedo

uvegugyben esetleg erdemes megnezni a www.tamglass.hu -t

 

Előzmény: harzol (25518)
harzol Creative Commons License 2008.07.08 0 0 25518
Sziasztok!

Mivel nem találtam szélvédős szaktopikot, ezért ide írom, hisz egy Toyota Corolláról van szó.

Ma egy teljesen nyugodt helyen parkolt álló motorral a kocsink, mikor hirtelen betört a szélvédő a jobb oldalon egész felül. Barátnőm ült bent a vezető ülésen, de pont MP3-at hallgatott, így csak a szélvédő betörését hallotta meg.
Első reakció az volt, hogy jégeső okozta, mivel igencsak esőre állt, de ez kizárható, mert még rá 10 percre se esett semmi és utána is csak szemerkélni kezdett az eső.
Egyetlen autó nem ment el a közelbe és az útnak háttal állt a kocsi, ráadásul nem is egy fa alatt, tehát magától nem eshetett rá semmi.

A sérülés igen nagy, kívül is van nyoma és még az ülésre is hullott szilánk. Persze majd az egész szélvédő végigrepedt minden irányba.
Fogalmunk sincs mi lehetett, ami ilyet okozott.

Létezik, hogy mondjuk egy nagyon apró (nem láttunk ilyet, de nem kizárt) kőfelverődés egyszer csak "berobban" az eset után napokkal-hetekkel, ráadásul pont álló helyzetben?
Mi már arra is gondoltunk, hogy valaki megdobta, de ahhoz igen messze kellett lennie. Sőt, mivel erdős rész közvetlen közelében, egy horgásztó partján parkolt a kocsi az is felmerült bennünk, hogy egy eltévedt puskagolyó volt. Netán valamelyik (nem mutatkozó) horgász így próbálta jelezni, hogy ne parkoljunk arrafelé (nincs tiltva és soha nem szólt senki)?

Végülis mindegy. A lényeg, hogy szélvédőcsere lesz.
Casco van, de az ötvenezres önrész miatt aligha éri meg vacakolni ezzel. Vagy esetleg mégis?
Szerintetek mennyiből lehet kicserélni a szélvédőt? (Corolla Sedan 2001-es, vvti)

Érdemes a biztosítónak (netán a rendőrségnek) bejelenteni?

Előre is köszi minden észrevételt és tanácsot.

harzol
tamás69 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 25517
Az első darabok között volt sok japán gyártás, a ráncfelvarrás után, aztán ahogy beindult az europai gyártás csökkent az arányuk, de ki lehet fogni.

Előzmény: Törölt nick (25514)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 25516
Elírtam, JT természetesen. (J a japán gyártást, a T a Toyotát jelöli.)
Előzmény: I.Blasius (25512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!