Van egy 2005-ös 2.2 D4-d -s avensisem és (hosszíbított) gariba cseréltek 1 db teleszkópot! A jobb elsőt. A gondom az, hogy egy kicsit azóta húz jobbra az autó.
Első kérdésem, szerintük nem kötelező párban cserélni a telót!!!! Ez igaz? Be is mérték ée 0 az eltérés a régi is az új között....szerintük.
Másik kérdés a futómű állítás nem kötelező egy teló cserénél? És ilyenkor szerintetek a mjd 2 órás és 20.000 ft-os költség engem terhel (hosszabbított gari esetén)?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha hallottatok hasonló problémáról.
2001 D4D Avensis. Minden előzmény nélkül megáll, chek kontroll lámpa jelez. De azonnal minden gond nélkül újra indul. Aztán van, hogy ugyan nem áll le magától, de visszaesik alapjárati fordulatszámra és gázadásra nem reagál, majd kuplung kinyomásakor leáll, és ha indítom újra indul. A chek lámpa ekkor is jelez. Van, hogy bármilyen elektromos fogyasztó bekapcsolásakor rángat egyet, vagy szintén leáll. Kiolvastattam a hibát P1215. Elvittem egy Toyota márkaszervízbe, ott azt mondják a hibakód alapján az elekrtonikus diesel egysgégre gyanakodnak. De mivel a hibát csak időnként produkálja és hiába méricskéltek egy héten ketesztül, minden adat a gyári érték, így nem tudnak mit mondani. Most elhoztam az autót, de fogalmam sincs mit kezdjek így vele. Egy ilyen "EDU" 200.000 Ft körül van legalább is azt mondták a toyotába..., csak blikkre nem szeretnék ennyit kidobálni az ablakon. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mit kezdjek most, azt előre is köszönöm.
Összetörtek ma alattam 1 2000-es évjáratú D4D-Avensist(ez már a ránc felvarrott verzió).Jó bontót,vagy forrást keresek-lehetőleg Pest környékén-,ahol ehhez a tipushoz van minden(elejéhez minden+hűtők+5-ajtós csomagtérfedél-lökhárító...stb...)
Az F a szelepvezérlésre utal (meg nem mondom fejből, mit jelöl, de az F betűhöz semmi köze), az E pedig a befecskendezésre (electronic fuel injection).
Márciusban volt törve a kocsi, de akkor a szélvédő meg se repedt. A bal eleje tört akkor össze. Azóta mentünk vagy 10000 kilométert gond nélkül. Nem hiszem, hogy ennek ehhez lehet köze, mert nagyon betört és szerintem a nyomból ítélve tuti külső behatás okozta. Ha viszont mégis ez okozta azt mi alapján tudom kideríteni?
Mivel nem találtam szélvédős szaktopikot, ezért ide írom, hisz egy Toyota Corolláról van szó.
Ma egy teljesen nyugodt helyen parkolt álló motorral a kocsink, mikor hirtelen betört a szélvédő a jobb oldalon egész felül. Barátnőm ült bent a vezető ülésen, de pont MP3-at hallgatott, így csak a szélvédő betörését hallotta meg. Első reakció az volt, hogy jégeső okozta, mivel igencsak esőre állt, de ez kizárható, mert még rá 10 percre se esett semmi és utána is csak szemerkélni kezdett az eső. Egyetlen autó nem ment el a közelbe és az útnak háttal állt a kocsi, ráadásul nem is egy fa alatt, tehát magától nem eshetett rá semmi.
A sérülés igen nagy, kívül is van nyoma és még az ülésre is hullott szilánk. Persze majd az egész szélvédő végigrepedt minden irányba. Fogalmunk sincs mi lehetett, ami ilyet okozott.
Létezik, hogy mondjuk egy nagyon apró (nem láttunk ilyet, de nem kizárt) kőfelverődés egyszer csak "berobban" az eset után napokkal-hetekkel, ráadásul pont álló helyzetben? Mi már arra is gondoltunk, hogy valaki megdobta, de ahhoz igen messze kellett lennie. Sőt, mivel erdős rész közvetlen közelében, egy horgásztó partján parkolt a kocsi az is felmerült bennünk, hogy egy eltévedt puskagolyó volt. Netán valamelyik (nem mutatkozó) horgász így próbálta jelezni, hogy ne parkoljunk arrafelé (nincs tiltva és soha nem szólt senki)?
Végülis mindegy. A lényeg, hogy szélvédőcsere lesz. Casco van, de az ötvenezres önrész miatt aligha éri meg vacakolni ezzel. Vagy esetleg mégis? Szerintetek mennyiből lehet kicserélni a szélvédőt? (Corolla Sedan 2001-es, vvti)
Érdemes a biztosítónak (netán a rendőrségnek) bejelenteni?