De már betonoztak, de vízszintesen és "talajon". Ezért nem tud leomlani, még brit tudósok szerint sem. De ha mégis leomlana, akkor majd Kari Geri (Kari Geri is my prezi ☺☺) azt mondja, hogy ő ott sem volt, nem is tudott róla... haha
Zacher Gábor nem először beszélt az alkohol okozta reakcióidő csökkenéséről.
Néhány éve az egyik főúton halálra gázoltak egy gyalogost, aki előtte 1-2 üveg sört ivott meg. Zacher akkor (is) beszélt arról, hogy hogyan hat az elfogyasztott alkohol.
Arról beszélgettünk vele, hogy amikor még a 2020 tavaszi lezárás előtt mindennap bejártam dolgozni, én 10 perc alatt kényelmesen sétálva odaértem a ligeti megállóhoz.
Akkor mondta, hogy neki is jobb lenne a vonat, de a 297-es busszal rendszeresen lekéste, ezért inkább buszozik az Örs-ig.
Az ismerősöd valószínúleg az előző, késve közlekedő vonatot szokta lekésni. A 297-es reggel óra 29-kor és 59-kor érkezik Rákoscsaba-Újtelepre, a vonat 34-kor és 04-kor van ott menetrend szerint. Nem életszerű, hogy a 6 perces menetidejű busz 5 percet késsen.
Az ötlet nem rossz, de állítólag nem működik valami profin. Egyik ismerősöm a Kisvárda/Pajta(?) utca környékén lakik. Azt mondja, hogy ezzel a busszal még soha nem ért oda időben a vonat indulásához.
Az azbeszt megsemmisíttetése tényleg nagy probléma. Jó lenne sokkal több lehetőség. Ebbe a problémába már mi is kétszer belefutottunk.
- A férjem szülei egy különálló garázst építettek a telekre. A tetejét (4x6=)24 négyzetméteren az úgynevezett orosz hullámpala fedte. Haláluk után átépítettük és leszedtük a palát. Egy cég többszázezerért szállította el, mert állítólag ez is azbeszt tartalmú, ami veszélyes hulladéknak számít.
- Az apósom nagy horgász volt, és volt a Duna-kanyarban egy kisebb faházuk, amelynek a tetejét szintén ez az orosz hullámpala fedte. A férjem és a testvére éppen ezért kb. 1,5-2 millióval kevesebbért tudta eladni. Ezen az egy vevőn kívül senki nem akart veszélyes hulladékot tartalmazó házat vásárolni.
Mondjuk tényleg egy baromság az oda, veszélyesnek nem veszélyes, de láttam rajtuk két biciklist is, menetiránnyal szemben, a többit meg a járdán. :D :D :D
Míg kerületünk fideszes vezetése próbál könnyíteni az itt élők életmenőségén - a közlekedés terén -, addig derék főpolgármesterünk ilyesmivel gyötri az autósokat, az ott élőket:
Kösz, ezek szerint Kúnfajta, nagyszemű legény volt... Ha anno tudta volna, hogy a belvárosiaknak a róla elnevezett tér jelenti majd a civilizált világ végét, míg nekünk, szuburbánusoknak magát a fél sikert, és a megkönnyebbült sóhajt, ha már odáig eljutottunk a városba befelé menet...?!
"vonalközben viszont előre kell jelezni telefonon a tervezett utazást, mert csak akkor indul el a busz."
.
Na, leginkább eztnmem értettem a múködésében... Hogy tényleg úgy van, hogy valaki egy órával, félórával előtte teelfonál, hogy menne, aztán egyes egyedül az ő kedvéért (a csúcsidőn kívül) indítanak egy buszt?
Régen az Őrsről járt iránytaxi Rákosmentére, az ember egy késői színház/mozi/osztálytalálkozó után, amikor már nem járt a busz, szépen beült, aztán amikor összegyűlt elég ember a mikrobuszban, elindult.
A telebuszos járatok csúcsidőben fix menetrend szerint járnak, csúcson kívül csak akkor indul, ha igény van rá. A vasútállomás melletti végállomáson az "igény" személyesen jelenik meg azzal, hogy felszáll valaki, vonalközben viszont előre kell jelezni telefonon a tervezett utazást, mert csak akkor indul el a busz.
Megjegyzem, a 298 A és B tervezett 40-40 perces (közös szakaszon 20 perces) csúcsidei indulása egy oltári nagy baromság, sehogy sem tud csatlakozni a reggel gyakorlatilag negyedóránként, délután félóránként közlekedő vonathoz.
www.e-cegjegyzek.hu-n megtalálod, hogy a BKK Zrt. 100%-ban állami cég, a Fővárosi Önkormányzat tulajdonában. A főváros éves költségvetését az országgyülés hagyja jóvá, ezen belül a BKK Zrt-ét is.
A BKK Zrt. tevékenységi körei közé tartozik:
4931 '08
Városi, elővárosi szárazföldi személyszállítás Főtevékenység.