Szerintem kényelmesebb lehet egy ekkora kocsinál a 3 ajtó, mert pl a seat-ban is a 3 ajtóst vettem mert abba tudtam rendesen betenni a 95 kilómat. Mondták is az ismerőseim, hogy nehéz lesz eladni, pont 2 hét alatt vitték el :-)
nekem azt mondata az ertekesito arc, hogy juliusban kezdik el gyartani. Utana eleg hosszan elkezdte reszletezni, hogy onnan szamolva alaphangon egy honap stb stb...Most akkor csak en vagyok naiv, hogy megettem ezt elsore? :)
a koncepcio hasonlo itt is :) csak ez esetben _szamomra_ nem olyan konnyu a dontes mint az elozo esetben, mert ez elozo tipusu swift(ekbol) nekem az 5ajtos szimplan nem tetszett, igy csak 3ajtos johetett szoba. Most viszont bevallom, hogy semmi bajom nincs az 5ossel, sot :)
Cask a 3ajtosrol alig lattam meg kepet, stb, szoval igazabol nem latom meg a kulonbseget. Az mindenesetre erdekes, hogy ezuttal olcsobb, pedig a suzukiknal eddig mindig dragabb volt a haromajtos valtozat uj aron...
Kali nihta! Én igen is ragaszkodom a 3 ajtóshoz és addig verem az asztalt, amig a leghamarabb át nem adják. Nekem Nyár közepét igértek és akárhogy is nézzük az az Úr július hava :-) Erre fogom iratni a vételi szerződést és ha nem akaja a pénzt elbukni a kereskedő, akkor mindent megtesz szerintem. Na szép álmokat mindenkinek!
Hár nekem is jobban bejönne a 3 ajtós, de egyszerüen képtelen lettem volna kivárni azt a plusz fél évet. Kinek mik az igényei. NEKEM ÚJ SWIFT KELLETT, de azonnal. :)
egy kis segitsegre lenne szuksegem, termeszetesen uj auto vasarlas (sot mitobb uj swift, ki gondolta volna ;) temaban. Szoval le akarom cserelni a 2000-es 1.3-as GLS Sport swiftemet egy ilyen uj "vadallatra" , mert ugy gondolom, hogy most van az az ido amikor ezt igazan gazdasagosan megtehetnem (az autot 1.3M-ert vettem 2 es fel eve, a kereskedo most 900k-1M kozotti osszeget kinal erte). Ki is neztem egy ilyen 1.3 GLX-et, de a dilemma a kovetkezoben van szamomra: erdemes-e a haromajtosra varni? Igy elsokorben nem csak penzugyi szempontbol kerdeznem ezt. Igazabol eleg keveset tudok a harom ajtosrol, meg arrol, hogy miben kulonbozik 5 ajtos tarsatol. Mindenesetre az egy picit lelombozott, hogy az ertekesito tajekoztatasa szerint ha haromajtosat szeretnek, abbol konnyen lehet, hogy csak szeptemberre lesz auto, es aggodom, hogy addig eshet az ara a mostaninak a modellvaltas okozta orulet miatt...A kocsit egyebkent nagyreszt egyedul (vagy altalnossagban 1 utassal) hasznalom, szoval mondhatjuk, hogy nem feltetlenul indokolt az uj auto.
Szoval ebben a furfangos kerdesben szeretnek nemi segitseget es tanacsot kerni, leginkabb, hogy van-e valami nyomos indok, amiert megerne varnom fel (?) evet?
"Nem a magas kuplung a gond (azt megszokod), hanem az alapjárat közelében erőtlen, nyomatékszegény motor..."
Meg az elektronikus gázpedál miatti kb fél másodperces késleltetés. Pl felváltásnál ez jó, mert amikor kuplungolással együtt leszállok a gázpedálról, még pont annyi ideig tartja a fordulatot, míg az új sebességbe kapcsolok (fel), és engedem vissza a kuplungot. Ezért felülről közelíti az új sebességfokoztban a kisebb fordulatszámot a motor - ezzel is segítve a "dinamikus" gyorsítást. Magyarul nem kell újra összeszednie magát a motornak, hogy újra rendesen pörögjön. Kicsit olyan, mindha minden váltás előtt adnál egy gázfröccsöt...
De lehet, hogy csak az én "készülékemben" van a hiba :)
Áve! Az alábbi oldalamon megtalálod a problémádra a megoldást. A lényeg, hogy a táblázat 95% széles legyen és a kép oldala meg pl 250 pixel, ezáltal a szövegmező mindig dinamikusan állítodik a jobboldali részen. Itt a példa: www.fgx.hu/wannaplay/pl.html remélem érthető voltam :-)
Jó is lenne, azt hogy lehet negoldani, hogy ne legyen szövegszélesség megkötés? Azért kéne, hogy minden felbontásnál középen legyen a közép. 600-as megkötésnél 768 széles képen már nem középen van a cucc
Ja, meg mindent balrazártra csinál, ha középre írom, akkor meg a 600 pixel szélesség nem jó 1024 X 768-as felbontásnál, amit szvsz a többség használ. Asszem egyenlőre így marad, mert eltolja az oldalakat.
"Az autó gyönyörű, a kuplung viszont egyelőre az első számú közellenségem, mert nagyon nehezen szokom meg, hogy az égben fog. :( Legalább ötször lefulladtam, de a nehezén már túl vagyok"
24 éves vezetési gyakorlattal, és két hónapos napi intenzív gyakorlással már nekem is csak otthon a garázsba tolatásnál fullad le.... (főleg ha zene szól)
Nem a magas kuplung a gond (azt megszokod), hanem az alapjárat közelében erőtlen, nyomatékszegény motor...
Áve! 1: van egy css amit csináltam, átküldöm mélbe és nézzétek meg az eredeti oldalaimat mert azoknak a teteje tartalmaz minden betütípus beállítást. Csak fel kell tölteni és akkor a linkek is egységesek lesznek. 2: a klubélet alatt a linkek oldaon én minden linkbe betenném a _blank utasítást, hogy külön ablakba jöjjenek fel az ajánlott oldalak, úgy mint a taglistánál.
Áve! A kocsit már lefoglalóztam 100 ezer Ft-vel még 3 hete. Csak azon vacilálok, hogy érdemes-e most elindítani az ügyet, vagy várjak még kb 2 hónapot, mert elvileg addig állóvíz van ezen a piacon az 1.5 GS terén :-( Jó lenne, ha esztergomba ránk is gondolnának és nem csak az export lenne a fontos! Ja, a banner felületére ha tudok érdeklődőt, akkor mehet valami rá?
Áve! A klubélet bal oldali képét kicseréltem. Lelehet tölteni a http://www.fgx.hu/wannaplay oldalról. Sikerült eladnom a Seatot végre :-) Hétfőn kereskedő + ilyenek. Szerintetek érdemes beindítani a hitelkérelmemet attól függetlenül, hogy én egy 1.5 GS 3 ajtóst szeretnék. Állítólag csak leghamarabb nyár közepe :-( Ja senki nem reagált a mobiltelefonos riasztóra.
Én is azért gondoltam hogy jó lesz mert a beépítési mélység 55mm, és mivel azt mondtátok hogy a túl nagy W-os hangszórókhoz erősítő is illene ezért örültem meg ennek a 105W-osnak (vagy csak 35??..mindegy a tied is 40W valós aszzem)
csipogót nem vettél még??
amúgy ma betettem a hifibe egy subwoofer tesztelő CD-t.. elég durva volt, a gyári nagyon tudja a mélyeket, tisztára megfájdult a fejem 2 perc múlva :)))