Keresés

Részletes keresés

BahnScorper Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10036

A Gosa és az osztrák kocsik kapcsán osztom a véleményed (és én se vagyok oda a  corail-koppincsokért - román kocsik közül ezt látnám szívesen a Dacia-ban), de amíg a fülkés kocsik pártján vagyok (pontosan az általad leírt zavaró utastársak távoltartása miatt), és az inkvizíció megtestesítője nálam a sok fehér felület meg a pofámba sütő neon, addig ez utóbbi miatt még az elfogadható komfortú first is elvérzik nálam (a premium meg egy rossz poén).

 

Ahhoz viszont nagyot kell késnie a rj-nek, hogy bukja a Dacia-t... ugyanúgy bevárás lesz majd, mint a korábbi osztott korszakban.

 

 

Előzmény: Nandesz. (10034)
Nandesz. Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10035
Nincsen még tervezetem, de Varsóba a Moravia visz közvetlen kocsit majd, de Krakkót nem érinti.
Előzmény: Siemens113 (10032)
Nandesz. Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10034
Nemzetközi forgalomban a visszafelé érkező Dacia helyett idén ott volt a railjet, tehát Pestre utazván nem is igazán kellett igénybe venni nemzetközi forgalomban. Aki meg Bécsből Bukarestbe megy vonattal, annak ez a fél óra már nem oszt, nem szoroz, ha számítana neki, akkor a repülőn ülne.

Nem vagyok railjet fanatikus (a first és a premium amúgy nekem abszolút bejön), de azt belátom, hogy a kényelmetlennek mondott economy (Ott engem inkább bizonyos utasok zavarnak, múltkor Linztől egy részeg osztrák társaság szórakoztatta az utazóközönséget) még mindig jobb, mint a románok piros B11 kocsijai, vagy egy startos Bvmz, netán más DWA vagy CAF inkvizíciós kocsi.

Szóval ha a a Bp-Bécs-Bp kocsik full MÁV Gosa kocsikból, vagy osztrák ülőkocsikból (bár a múltkor egy Ampz amivel összeakadtam, igen sittes volt) lesznek kiadva, akkor éljen, minden más esetben viszont kár a railjetért.

(És akkor arról még nem esett szó, hogy ezzel a rj 69 nekem (és szerintem még sokaknak) München felől kilőve, inkább korábban elindulok, minthogy Bécsben kidobjanak a kényelmes firstről, vagy netán a premiumról, hogy (jó esetben) ott áll a Dacia a peron túlfelén.) Mert ugye még az átszállást is bebukhatom.
Előzmény: BahnScorper (10031)
BahnScorper Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10033
Új nincs, visszatérő lesz. De nem azok, amiket Te említesz...
Előzmény: Siemens113 (10032)
Siemens113 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10032
Van esetleg nyoma a tervekben Velence és Krakkó felé nappali vonatnak?

Illetve új nemzetközi célállomást láttok a tervezetekben?

Köszi!
BahnScorper Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10031

Nem unod még ezt a railjetdícsérést? :-) A Dacia jelen formájában nem alkalmas nemzetközi forgalomra, épp ideje, hogy visszaúton rendes menetidőt kap majd.

Előzmény: Nandesz. (10030)
Nandesz. Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10030
Nem unod még ezt a railjetfikázást? Eddig is ott volt a Dacia, úgy írod ezt, mintha ez a vonatpár nem pótlás nélkül szűnne meg.
Előzmény: BahnScorper (10029)
BahnScorper Creative Commons License 2010.10.26 0 0 10029

rj 40/4169

 

(végre meg lehet megint vonattal járni Bécset reggeli indulással és esti érkezéssel - de Münchenből nem kell két órával korábban visszaindulni)

 

Egyébként az idén már megszűnt dolgok (Varsovia, Breszt irányú szovjet kocsik, thesszaloniki bolgár háló) jövőre már nem térnek vissza. Ezen felül nem lehet majd GySEV-es IC-kocsit látni Bécsben, meg horvát motorkocsit itthon és viszont. Meg majd koptathatja egy kicsit a peront Bruckban az, aki nem csúcsidőben akar ER-t használni...

Előzmény: csabyke (10028)
csabyke Creative Commons License 2010.10.25 0 0 10028
RJ 40/41
Előzmény: PLACI (10026)
gw Creative Commons License 2010.10.25 0 0 10027
Az Amicustól már elköszöntünk.
Előzmény: PLACI (10026)
PLACI Creative Commons License 2010.10.25 0 0 10026
Engem az érdekelne.
Előzmény: BahnScorper (10025)
BahnScorper Creative Commons License 2010.10.25 0 0 10025
Szegényebb eggyel se. Legfeljebb van, ami jövőre már nem jár.
Előzmény: PLACI (10024)
PLACI Creative Commons License 2010.10.25 0 0 10024
Milyen nemzetközi vonatokkal leszünk szegényebbek decembertől?
gabor144 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 10023

"Railjet luxusvonatokra"  :)))))) Bruhaha...

 

Egyébként angolul nem is kell tudni???? Érdekes.

Előzmény: Siemens113 (10021)
defcon Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10022
Ez egyértelmű... Most is dolgoznak magyarok a Railjeten...
Előzmény: Siemens113 (10021)
Siemens113 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10021
félig OFF

Úgy tűnik Magyarországon is toboroznak Railjet-staff-et.

http://www.profession.hu/hu/allas/371143/kiemelt

Teljesen ON
PLACI Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10020
Persze. Csak hirtelen fizikai beszállítóra gondoltam... :) - mondjuk, azt sem ártana fejleszteni, mármint a kioszkok számát.
De érdekelne, mihez képest lett végül "butább". (Akár privátban.)
Előzmény: mcg (10019)
mcg Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10019
nem a start csinálja maga az alkalmazást,
Előzmény: PLACI (10018)
PLACI Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10018
Mit kell itt beszállítani? :)))
Előzmény: mcg (10017)
mcg Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10017
pedig kezdetben sokkal ígéretesebbnek indult a dolog, de a jó minőségű beszállítóknak hála ez lett belőle...
Előzmény: 1116001 (10016)
1116001 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 10016
Meglepetésemre nem lett túl bonyolítva a rendszer, tetszik. Az pláne, hogy a jegyre kattintva pdf-ben kidobja a tudnivalókat róla. Az árfolyam ki van emelve, igaz eldugva a sarokban. Ami viszont nem tetszik, hogy nem mindenhova dobja ki az 1.osztályú jegyeket. pl Münchenbe felajánlja, míg Bécsbe már nem. Valamint kisebb csoportos utazáshoz (3-4fő)pl a city start-t nem dobja ki a normál árú jegy mellé.

De kezdésnek ez is több mint a semmi és nagy előrelépés az eddigiekhez képest:)
PLACI Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10015
"Áraink euróban vannak megadva, azonban Ön forintban fizet a MÁV-START által megadott garantált árfolyamon. " - szemétség a javából!
Előzmény: 1116001 (10014)
1116001 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10014
És ha jól látom a FAQban 1.osztályra is lehet váltani:)
A kérdés már csak az, hogy az euro árfolyamot milyen gyakran fogják változtatni.
Gulper Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10013
Én mindig régi barátnőm, Elvira felé indulok :))
És ritkán utazok, de nagyon örülni (fogok) az új szolgáltatásnak.
Előzmény: gw (10012)
gw Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10012

itt azt mondja a stop, hogy holnaptól indul:

http://www.mav-start.hu/eticket/nemzetkozi_e_ticket.php

Előzmény: Gulper (10011)
Gulper Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10011
Kattintás után már kész tényként közlik:
"Elindítottuk az online nemzetközi jegyvásárlási funkciót!"
de én még nem tudom használni.
Előzmény: Siemens113 (10010)
Siemens113 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 10010
Na most nézzen föl mindenki a start oldalra megerősítés kell:

INDUL A NETES JEGYVÁSÁRLÁS (HAMAROSAN) ?!

Nem semmi!
tgabor433 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 10009
[féloff]
Eladó 2 db Firenze - Pisa aeroporto (via Empoli) vonatjegy (Trenitalia, regoinale - érvényesítéstől számított 6 órán át lehet vele utazni). Emailem publikus, ha valakit érdekel.
[on]
Aln 663 1189 Creative Commons License 2010.10.16 0 0 10008
Így van! Ennek is örülni kell!
Előzmény: rutthin (10007)
rutthin Creative Commons License 2010.10.16 0 0 10007
Az útvonala elég szar...de legalább van!
Előzmény: Aln 663 1189 (10005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!