Illetve a most következő hétvégén is eltér majd a menetrend a megszokottól az M4 pótlás miatt (bár ez nyilván a 258-at nem érinti). A 258-as K1 menetrendje jó lesz, mert könnyű megjegyezni, hogy egész órakor ± 2 perc eltéréssel indul a két oldalról a busz.
Ezen kívül még áprilisban lesz egy rendkívüli menetrend is, de ennek a pontos dátuma még nem ismert, viszont érintett az összes Tóth József utcai vonal.
Lesz iskolaszünetes (a 250-es 15-30, a 258-as 60 percenként jár majd), de ápr. 1-től az alapmenetrendi kiadás is változik majd. Részleteket csak később tudok majd írni. :)
Nekem nagy nehezen felvette az ofa, és ott nézték meg hogy nem sikerült a szimulátor ezért nem kerülhetek be. Mivel közölte a csávo hogy aki ezen a szimulátoron vmit nem tud akkor nem tud jogsit letenni.... no comment inkább. Ja és érdekes a beszélgetés során már megint mást mondtak mint a tájékoztaton ami volt.
én arra várok hogy kapjak időpontot PAV vizsgálatra. Nem hívtak még azzal, hogy buktam volna a szimulatoros tesztet. Amugy ott a tolatás nem sikerült, a srác annyit mondott, hogy 40 centit neéztem be. Hát ok, mondtam neki, ha élőben próbáltuk volna, nem okozna problémát. Ezekkel a virtuális játékszerű programokkal soha nem ment úgy a vezetés, mint élőben. Pláne a tolatás :D más a valós tükör és más a szimuláció. A városi vezetés, plusz veszélyhelyzetek viszont mentek, ott nem volt semmilyen zűr, illletve a szabad vezetésnél sem. tetszett a móka :) Sok mindent néz a gép a végèn meg kirajzol egy grafikont értékekkel együtt. A poén egyébként, hogy az ofa részéről soha senki nem veszi fel a telefont, nem válaszolnak az e-mailre sem. Legutóbb is pl a szimulatoros vezetésre az Arrivától hívtak. Még elég szervezetlennek tűnő nekem ez az egész.
Sztem rengetegen ki fognak potyogni. A tájékoztató egyébként érdekes volt mert abban a csoportban ahol én voltam, elég sokan felálltak, hogy nem tudják vállalni a képzést. Volt aki olyan indokkal állt fel, hogy inkább vár, hátha a munkaügy ajánl neki jobbat :D
Állítólag őrmezőn lesz plusz hely a buszok tárolására. Kíváncsi leszek, mert a pazarló menetrend és a rosszul kiadott műszaki pihenők miatt nagyon nagyon szűk kezd lenni az őrmezői terminál, a konténerről nem is beszélve.
Létezik, hogy a 141-es, annak ellenére, hogy Őrmezőre került át a végállomása, az Etelén szokott tárolni? Pénteken láttam az egyik Aabenraa-t ott műszaki pihenőzni.
Annyiból nem számított, hogy itt se szerepel szerződés lejárat az Alfáknál, csak a C1-eknél a 2017.
Várom mi lesz a sorsuk, a MAN okkal ellentétben nem érzem indokoltnak hogy elmenjenek, ha a rendbetételt szép sorban megkapja az összes akkor meg pláne.
Ó, a 474 az stimmel, mert nehezen tudtam eldönteni, hogy az késett 2-3 percet, vagy az MWS jött előbb ugyanannyit. Köszönöm! Remek, újra kéne lőnöm azt a nyüwes 463-at, de csak nem akar összejönni. :D De legalább él a busz, szóval még van rá esélyem.
(A 456 sem egy 10 pontos kép, de ha évek óta áll, akkor mindegy, annyira nem szar, csak nyitott ajtókkal van meg)
Kosztolányi ind. 15:08, érk.: 16:23, ind.: 16:33 (direkt meg is néztem, magaspadlósnak van jelölve, tehát nem az MWS-nek kéne jönnie, mégis az volt tegnap és ma is ezeken)