Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Nem mondtam, hogy állandó, mivel automata a cucc... Viszont megszűnt a kocsi alulkormányzottsága. Amúgy hegyen járok kanyargóson, körforgalommal megspékelve, forgalommal gyorsítlassít.... És igen. Csak akkor hajt a hátsó amikor kell, de akkor nagyon jól jön...
Hol jársz állandó 4 kerék hajtással? Csak addig van négykerék hajtás, amikor éppen szükséges. Legalábbis én így tudom. Nekem eddig kétszer kapcsolt be pár másodpercre, akkor is direkt provokáltam.
Mára elmúlt a hibajelzés, valóban elég volt a tegnapi 15-20 perc az M0-án. De mondjuk az gyötrelem volt.
Ahogy tapasztaltam, menet közben nem jön rá a számítógép, hogy már tiszta a szűrő, csak a leállás és újraindítás után. Indításkor még hibát jelzett, de pár méter után ez megszűnt. Mondjuk ez így nem túl okos...
Az "első" 2500 km alatt ennek nem volt semmi előzménye, az pedig tény, hogy a legutóbbi két nap egymás után 3 giga dugóba kerültem, összesen 2 óra nettó toporgás, mondhatom extrémnek a magam útvonalain. Ezzel együtt is nevetséges, hogy 2 óra dugó után máris tele a szűrő és a motort leszabályozza a rendszer. És mi van, ha mondjuk tényleg nagyvárosban lakik valaki és napi szinten csak araszolni tud? Annak ez totál szívás.
A belinkelt véleményt (és az összes többit is) már olvastam a vásárlás előtt, de köszönöm, jó volt látni újra a sorstársat :) Amikor olvastam, még nem gondoltam, hogy ennyire súlyos a helyzet. Ezzel együtt is a saját használati jellemzőim mellett 2-3 havonta lehet erre számítani vagy ritkábban, legalábbis remélem.
Én is szolgálati közlök: Két napja járok négykerékhajtással. Hát ég és föld. MEgdőlt az, amit valaki írt, hogy tökmindegy, ha meghal a szöghajtó, max elsőkerekes a kocsi. Nagyon, de nagyon nagy a különbség. Úgyhogy élvezem.
Jövő héten megy a kocsi futóműgyógyászatra, az is egy elég durva szervíz lesz, viszont, akkor elmondható, hogy elértem a gyári állapotot:)))))))) Várom!!!!
Csodálom az optimizmusodat! Egy olyan helyen ahol téglaporral színezik az őrölt paprikát, átcsomagolják a kínai hagymát és makóiként árulják, sertéshús+szinezékből marhahúst, műtrágyából bort, fagyállóból meg pálinkát készítenek! Lehet, hogy az a sok dízel rendszerrel foglalkozó szakember mind téved. -bár igazad lenne!
Szolgálati jelentés: 2500km használat után első hiba és az első bosszankodás elő is jött.
Először tegnap reggel az jött, hogy a "részecskeszűrő megtelt korommal" (vagy ilyesmi), ami három nap masszív forgalmi dugó után akár érthető is lenne. Reméltem hogy az M0-án majd elmúlik, mert oda lehetett neki lépni. Sajnos hiába léptem oda, csak cammogtam mint egy IKARUS 260 tele utasokkal, a computer lefogta a teljesítményt. Hazafelé szerencsére már nem írta ki, de nem sokáig örültem, egyszerre csak a turbó egyik összekötő csöve eltört és a turbó feltöltő helyett egy erőtlen motort kaptam hangos fütyüléssel, egy ideig azt hittem nagyobb a baj. A tempóm egy megrakott IFA sebességére csökkent, gyorsulásról csak lejtőn álmodhattam, index és ki a külső sávba, lassulás 50-re, 1500-as fordulaton menekülés a postáskamion elől, rémálom. Ma elmentem vele szerelőhöz, szerencsére napközben kijavította, így hazafelé megint rendesen jöhettem... volna. Pár perc után megint kigyulladt az a rohadék "részecskeszűrő megtelt" figyelmeztetés és egyelőre úgy is maradt, hiába tapostam tövig a gázt, 100 fölé csak lejtőn jutottam. Az egyetlen jó hír, hogy a trafipaxok ma sem belőlem éltek :)
Holnapra remélem megszűnik ez az üzengetés. Egy faék egyszerűségű benzines Toyota után azért ez szokatlan és kicsit ilyesztő ez a mesterséges intelligencia, megkockáztatom hogy adott esetben veszélyes is lehet.
Sziasztok !új vagyok köztetek,de a napokban jutottam hozzá egy 2008-as v70 hez,d5 motorral 185 le-vel,szóval azt szeretné mmegtudni,hogy kell e benne kartergázszürőt cserélni és ha igen akkor ami belevaló hol tudom megvenni ill megrendelni az autóban 239000km van.válaszotokat előre is köszönöm esetleg ha egy volvós guru segitene akkor meg különösen.Tisztelettel :óhegyi gábor.
Én úgy tudom, hogy a Webasto megléte még nem elég az állófűtéshez, ahhoz kell valamilyen szoftver, ami az enyémben nincs, (Momentum), a kazán alapból a motor(olal) gyorsabb bemelegítését segíti, de én tényleg nem értek sajnos az autókhoz. Autószerelő ismerősöm mesélte, hogy volt egy ügyfele, aki kb. 5 évig járt rossz Webastoval, nem Volvója volt. Egyébként sokan panaszkodnak rá, egy angol oldalon azt írták, hogy 1-2 tél és csere.
Tudnall nekem segiteni az álllófűtés, hogyan működik? Az addig oké, hogy be lehet indítani, azonnal, időre programozva, illetve távirányítóval. Ami nem tiszta, hogy mitől függ, hogy meddig fűt? Az utasteret felfűti a ventillátorral? Ezt ott kell állítani? Vagy ez hogy van?
Sziasztok! Nagyon lutri, én 2 évesen vettem az enyémet, márkakereskedőtől (Duna Autó), újonnan hozták be külföldről, Volvo Selekt garanciával vettem. 1 éve sem használom. Eddigi cserék, javítások: DSTC vezérlő csere, Webasto kazán csere, a kézi( "lábi")fék teljes javítás, toronycsapágy, és most jön a fékbetétek, illetve lehet, hogy a tárcsák cseréje. Mondjuk az eddigi cseréket garanciában elvégezték. Egyébként szeretem a kocsit, sajnos az élet úgy hozta, hogy városban kell gyilkolnom.
Háát..igen. Nekem is furi volt,h egy ilyen autónál tulajdonképpen filléres dolgokon spórol..khmmm... na persze...
Ti ebben mindketten csak megerősítettetek. Köszi szépen! :)
Valahogy érezni lehet(ett),h valami hogy úgy mondjam nem klappol ezzel a járgánnyal,de inkább a fószerral aki árulja. Ettől tartottam,h ha megbontanak ott valamit,akkor aztán jön a baj majd ezerrel. Úgyhogy várok még mindig az igazira. Végül is nem űz a tatár,már a 607-emet eladtam,most csak hátradőlök a székben és keresgélek.
Nem értek ennyire az autókhoz, nem tudom, hogy mi az amiket ír, de ezek a számok volkswagen polo alkatrészárnak tűnnek.
Másik részről egyetértek Zsóval. Ha 6o ezer forintja nem volt, hogy megjavítassa, hogy aztán sokkal többért eladja, akkor mikor cserélhetett olajat vagy váltóolajat? ? De viccen kívül: Az ilyen az mindig gyanús. Ez egy cseszett komplikált autó, innen kijelenteni, hogy csak 15e ft a javítás. Ugyanmár. A valóság az lehet, hogy senki nem tudja mi lehet a baj, azt mondta neki egy szerlő, hogy LEHET, hogy az xy szelep ami bontva ennyi. A valóság? Bontva ennyi, de szar, ha jót akarsz tízszer ennyi, ja és nem is lehet beletenni a bontottat, ja és a szerelési díj, tömítések, diagnosztika, meg a nemtommi még százezer.
A másik. Felújítottam a féltengelyeket enyhe rázás, de tudjuk mi a baja, de mégsem csináljuk meg. Ugyanmár. Azt sem tudja mi baja, ha tudná nem így árulná...
Ez az én véleményem, persze, ha mégis megveszed számolj be, kiváncsi vagyok, hogy pesszimista vagyok, vagy csak tapasztalt realista.
Szerintem várj még egy jobb vételre, az eladó szegénységi bizonyítványa ha cirka 62eft javítást nem végez el a közel 3 milliós autón és igy árulja. Ha belemerülsz a javítgatásba furcsa dolgok jöhetnek elő és kiderülhet hogy nem is az a baja, nem is annyiba kerül! Még ha hibátlannak tűnő autót veszel, akkor is egy kis idő után kiderülhet, hogy kicsit hibádzik itt, zörög ott, meg nem is annyira tuti az egész! Az új autó vásárláskor fellépő "rózsaszín köd" képes az embert elvakítani, ami egy-két hónap múlva elmúlik és marad az olykor költséges realitás!
Domesanyival ellentétben engem vásárláskor inkább a külföldi xc-k érdekeltek. Azon túl, hogy véleményem szerint is korrektebben szervizelik az autókat, az eddig megtett 2-300ekm-t külföldi, azaz előírásnak megfelelő gázolajjal tették meg. Magyarországon az üzemanyagok minőségi követelménye állítólag nem felel meg a common rail motorok követelményeinek, ezért kell olykor 150-200ekm-nél magyasnyomású szivattyút vagy porlasztót cserélni.
Sok sikert és türelmet kívánok! -ja és egy jó XC-t
Ok,köszi szépen előre is,ha úgy adódik,akkor dobok egy e-mail-t.
A kinézett Volvo már nincs fent,kb max 2 hétig volt a neten,ma délutánra már el is vitték... Semmi baj,majd keresek egy másikat. Szóval ennyi mindent cseréltél. Ezeket minden használt autó vásárlásakor illik cserélni,kivéve,ha mondjuk számlákkal igazoltan kicserélte az előző tulaj...
De így most már sokáig nem lesz bajod vele remélhetőleg!
Amit kinéztem most legutóbb,ez is egy Summum felszereltségű és a következőket írta a tulaj,amiket cserélni kell. Te biztosan értesz hozzá,valóban kb annyiba kerülnek a javítások és alkatrészek?
Bemásolom amit szerinte még cserélni kellene:
A jobb hátsó ajtón van egy kis fényezési hiba, de azt nem akartam még megcsináltatni csak nyáron. illetve most eladás előtt semmiképp, hogy lássa a vevő hogy nem vészes…….javitása 15.000,- Ft
Illetve egy nagynyomású nyomástartó szelep kellene még bele ( 17.000,- Ft ), de nem azért mert rossz, hanem mert nem azonnal indul hanem teker 3-4-et és utána indul be. Szerviz mérése alapján enyhe kopás miatt még nem kell cserélni, de én kicserélném.
illetve amikor felújítottam most a féltengelyeket enyhe rázás van az autóban mikor erősen gyorsítunk vele, ez a szerviz szerint a féltengely megvezető cső miatt van, kb 30.000,- Ft ennek a cseréje.
Szóval szerinte ennyit kéne még cserélni és ez ennyibe kerülne. Ha ez nagyjából megállja a helyét,akkor sztem megveszem.
Ennyit simán rá lehet még költeni,nem nagy tétel.
Ráadásul ha segítesz az utángyártott alkatrészekkel,akkor meg pláne! :)
Nem tudom pontosan mikortól van részecskeszűrő. Ha minden igaz az egész motorvezérlés- feltöltésen változtattak. Elektromos lett a turbó vezérlése (az enyémen még vákuumos) és talán akkortól. De ez nem biztos. Seres Károly a mindenható Volvo témában, őt keresd www.volvoseres.hu . Nyilván nehéz ügy felhívni ingyentanácsért valakit, de ő nagyon rendes, apróbb dolgokban mindig segitett.
HA konkretizálódik a dolog dobj rám egy mailt a telepetitele@freemail.hu ra
Nekem ami cserélve lett:Olajok: motor, váltó, haldex, hátsó diffi Szűrők: levegő, pollen, üzemanyagszűrő. Vezérlés vízpumpa, hosszbprdás, feszítővel, generátor szabadonfutó. Aztán ugye a szöghajtó javítás és még hátravan a futómű.
Csak nem 2 milliós ársávban kerestél autókat? Nem hiszem, hogy a hirdetett típus/évjárat kijönne annyiból.
A Toyota LC 2007-es 2 milláért erősen kamuszagú :) És a Volvo XC90 dettó. Elvileg lehetne külfüldi, ez magyarázná a helyszínt is, ami egy még itt sem lévő autónál bármi lehet.
Én is arra szavazok, hogy behozatalt ígér, előleget kér. De érdekes, hogy néha magyar rendszám látszik és telefonszám is van, oda más mese kell. Őrület!
Köszi mindenkinek a sok jó tanácsot,tényleg rengeteget segítettetek! :)
Peti,akkor ez a részecskeszűrő a 2005 utániakban van? A 607-ben is volt és néha jelzett,h ha sokat mentem városban,de utána irány az autópálya és 3000-es fordulatnál,kb negyedóra után kiégett a korom. Utána nem volt vele semmi baj,esetleg ha megint hosszabb ideig tötyörögtem vele a városban. Akkor ez itt is érvényes,sőőőt! Ezt jó tudni.
Van most egy a neten,2,8 milláért amin gondolkodom,Summum felszereltségű,fekete színű,fekete bőrrel,automata váltós,nyitható tető,7 személyes,nagyon jól felszerelt. Tényleg nagyon jól. 280 E km van benne,a vezérléssel kellene kezdeni,fogalmuk sincs,h mikor volt vezérléscsere... 3 évesen hozták be külföldről,most 9 éves (2006 3. havi). Elég flegma volt a kereskedő,nem tetszett a stílusa és most nagyon finoman fogalmaztam.. :D Az árból semmit nem enged,egy forintot sem. Tehát bejött Peti amit mondtál,vezérlés,szűrők,folyadékok,stb...stb...stb.
Ha esetleg szükségem lenne utángyártott alkatrészekre,ebben tudnál segíteni? Nyilván ezek nagyon jó minőségű alkatrészek,nem? Az eredeti ár,gondolom,h horror lehet... Na majd meglátjuk!
azért nyitott szemmel járok,hátha kifogok egy öreg plébánost,akinek van egy garázsban tartott XC 90-ese,amivel a templomig járt,meg vissza... :D :D :D
Én csak a tapasztalataim írtam le.Most van a szervízben a kocsi három hete van itthon. Az is tény, hogy egy 11 éves autót lehet így is, meg úgy is karban tartani. Én szeretem közel új vagy legalább is olyan állpotra hozni a kocsijaim, hogy gyári üzemszerűen működjön.
Ha spórolósan nézed ja, persze akkor nem feltétlen kell a vízpumpát, haldexolajat, diffiolajat, váltóolajat kétszer, szervoolajat átmosással, hosszbordást cserléni. Ezeket én mint kicseréltem... Ugyanez a négykerék. Ha megkotlik lehet használni kétkerekesként. És a szilentek motortartóbakok ugyanez, elmegy úgyis, hogy szar. Kicsit ráz, néha van hibakód, de a kocsi menni fog.. Én a 14 éves S6o-amat sem így tartom karban, eddíg meghálálta.
Abban én nem hinnék, hogy a fenti alkatrészek jó állpotban lesznek pusztán matematikai okból. Akinek volt anno 8+ milliója ezeket megvenni az nem genyázott vele, elvitte szakszervízbe, de ha nem is szakszervízbe, akkor is valami normális helyre. Nyilván mire kiszolgálják az idejüket ezek az autók ha normál szervízárral számolsz jobban megéri megszabadulni tőlük 3 milláért. Én is csak azért mertem bevállalni, mert olcsón szerzem az alkatrészt (utángyártott ár kevesebb mint fele) , ügyes szerelőm van, aki nem dolgozik drágán. (persze otthon is lehet csinálni, csak ugye a szoftver célszerszámok drága, plusz utánatúrni, hogy mit hogy kell rengeteg macera és nagyon nagy kárt lehet csinálni). A szerelőm el szokta küldeni a gyári alkatrészárakat, hát nagyon durva. De nagyon nagyon.
Persze a lottóötöst is megnyeri valaki, lehet, hogy nagy mákod lesz és te veszed meg a nyugdíjas vidéki pap XC9o-ét aki csak vasárnaponként a templomba járt vele:))))))))))))))))))))))) Viccen kívül, lehet szerencséd persze, sose lehet tudni. Én az S6o-at itthon vettem.
Amúgy Németországot illetően, kinéztem jópárat a mobile.de-n felkerekedtem kimentem és hazahoztam. Két ok szól mellette: Egyrészt jobbak az utak, másrészt meg ott nem jellemző, hogy a szakszervízben átverik az autótulajt, ha beleírják a szervízkönyvbe az olajcserét akkor cserélik is.
Szeretnék venni egy 4x4 és a netten keresgélve feltűnt pár érdekes dolog. Ami feltűnt az a Hirdetés szövege mindegyiknél azonos, a település mindig más, az ár szinte azonos 2.0X0.000 Ft az email is kitalált e-mailnek tűnik egyiknek írtam de természetesen nem válaszolt. Ezek kamu hirdetések? kedvező ár, fiatal gépkocsik pár km benne.
Annyiban beszállnék, hogy én 3.3-ért vettem egy kifejezetten megkímélt bézs kéziváltóst nemrég :) Ami plusz előny volt a sok feltételen túl, az a magyar előélet, hihető km, vezetett szervízkönyv, javítási számlák. Az autó 2006 végi, de még nem szakadt és sehol sem kopott a bőr (természetesen nem is szalonállapotú). Az ápoltságon túl minden bizgentyű a helyén, minden felirat ép, minden lámpa és LED világít. Aki tud rá vigyázni, annak ép marad. Láttam egy iszonyat szakadtat kevesebb km-rel (amit nem is hittem el) - a neten is fent volt, ott nagyon pöpecnek tűnik, a valóságban egy roncs volt. Talán még annyit is hozzátennék, hogy az autóra szánt összeg 3/4-éből vedd meg az autót, a maradékot tedd félre az érkező számlákra és problémákra. Ez nekem bejött, nyugodtabban fogadtam az első nagyobb tételeket, úgymint illeték, CASCO, nyári gumi és társai.
A fekete bőr nyáron nagy szívás és szerintem a bézs kevésbé koszolódik (tudom, hülyén hangzik, de a feketén látszik a gyerek cipőnyoma és a porosodás, a bézsen alig :) Ezzel együtt a szín és az anyagválasztás ízlés dolga, egy másik autóban fekete bőröst néztem ki és ha rajtam múlik, el is hozom... Szóval azt válaszd, ami neked bejön. Az XC90-ből nincs nagyon elcseszett belterű, legfeljebb lelakott :)
Mivel nekem a másik alternatíva a Toyota LC lett volna, abból mindenképpen kézi váltós, így nekem nem fáj, sőt, kerestem a kézi váltót. Régen automata Volvóm volt, imádtam, de sokat evett és egyszer nagyon elromlott. Ez most manuális és nem rossz. Van abban valami, hogy jobban illene hozzá az automata, de ez csak olyan érzés, talán kicsit öreguras, de engem is elkap néha. A kézi váltó egyébként simán vált, példásan pontos, 6 sebességes, nekem kicsit rövid az egyes és a kettes, a többi rendben, a hatost elég hamar be lehet tenni, azzal elgurul akármeddig. Terepen hegymenetben jó lenne egy felező, az automata nem tudom mit művel erdei földúton hegymenetben, valaki megírhatná. Én a kézi váltóval feladtam egy meredek falat, mert nagyon csúsztatni kellett volna a kuplungot egyesben is. Mondjuk nem egy erdészautó, mi is csak próbálgattuk, aztán mentünk az aszfaltra.
Városi araszoláskor nem csípem, de ott nem az autóval van a baj, hanem az araszolással... :) A városi stresszt csökkenti az automata... Azért kézivel sem az a lefulladós fajta, jól tűri a kapcsolgatást és az alkalmi bénázást is. A 2.5 tonna nem ugrik meg olyan könnyen, a 2.4 liter pedig nem fullad le. Ha ingázásra vagy pályára lesz, akkor biztos nincs vele baj és talán a fogyasztásra is jótékonyan hat + olcsóbb a szervíz. Mivel nincs visszagurulás gátlója, így emelkedőn elindulást újra kell tanulni a rögzítőfék megoldása miatt (legalábbis nekem) - ez az automata mellett szólhat. Ha már luxusról beszélünk, ezt az egész autót inkább automatára találták ki.
És még egy megfigyelés: a fordulóköre óriási, szokni kell pl. kapubeállásnál, parkolóhelyre beállásnál, viszont a magas padkákra gond nélkül felmegy, így nekem a legtöbb esetben Y helyett összejön az O fordulás, illetve a parkolóhelyről szinte bármilyen irányban elindulhatok, amit nem lehet eléggé értékelni :)
Szia! Egy picit szerintem sötéten látod a dolgokat..nem? Nézegetem a neten,itt-ott és azért 3 millió fölött már vannak egész jó állapotúak. Persze 5-ért még szebbek és jobbak vannak,10 fölött meg egészen szuperek!
3 milla fölött van olyan,ahol teljes vezérléscsere történt, az összes folyadékkal,stb,tehát arra nem kell költeni. Az átírás,hááát..azt bizony bármilyet veszel, azt ki kell csengetni. Nekem egy Peugeot 607-em volt, (tegnap adtam el egyébként ) 2,2 HDI motorral,szóval akörül lesz az átírási költsége, mint a Peugeot-nak volt. Én bízom benne,h ha veszek egy jó állapotú XC-t és előtte azért megnézetem egy szerelővel (szöghajtó,vezérlés,szilentek,bakok,ilyesmik),akkor sok százezres csengetésekre nem lesz szükség,legalábbis egyelőre. Utána meg majd meglátjuk.
Tudom,h jót akarsz,h figyelmeztetsz,h mire kell odafigyelnem egy ilyen autó vásárlásánál és ezt köszönöm is Neked!!! Remélem h sikerül kifognom egy jót! :)
Jaa, a Peugeot is fekete volt,fekete belsővel és nekem nem volt komor... bírom a feketét! :)
Még egy utolsó kérdés: amit vettél,azt Te hoztad be magadtól,vagy esetleg megbíztál valakit? Szóval kinézted mondjuk a neten,aztán felkerekedtél és elmentél érte? Lehet,h mégis külföldről kellene behoznom egyet...
Azért azt lásd, hogy 3.5 ért sem lesznek csodák itthon. Én itthon 3.2-ért csúsztam le egyről amitől teljesen odavolt aki megvette, hát amit én vettem ezerszer szebb.
És akkor átírás az elég sok,aztán komplett vezérlés, olajok, folyadékok szíjak cseréje (ez nekem magánszerelőnél 3oo e. volt) A szilentek a futóműben kilesznek az tuti. Két alsó motortartó abak 3o-4o per darab, ezek vákumezérletek, jó eséllyel kuka, enélkül viszont azért veszít a luxusból rendesen..plusz hibakódokat nyomja. Sajnos azt látni kell, hogy ez egy luxuskocsi és annak megfelelően árazottak az alkatrészek, illetve ennek megfelelően komplikált is.
Amúgy az enyém fekete bőr belülről, de elég komor, nincs baj a bézzsel...
Ami még gáz, hogy a bőr nem jó minőség, szét van kopva az összes, én félbőrt kerestem, de nagyon ritka. Én is kacérkodtam a manuállal a kisebb hibalehetőség miatt, de most már örülök ennek, ez a kocsi egyszerűen túl nagy hozzá.REmélem nem kotlik meg.
Az enyémen most csinálják a szöghajtót. Most úgy megy mint egy elsőkerekes borzasztóan alulkormányzott autó. (egy normális kanyarban, nem tépve neki már a kipörgésgátló dolgozik) Amúgy, ha ez nem megy akkor ki kell szedni a kardánt, elméletileg megy az azutó, de ugye innentől a hibakódokkal együtt kell élni.(hallottam olyat, hogy a visszahajtás nem kizárt, hogy megöli a haldexet, de én ezt nem feltétlen gondolom) Illetve a kipörgésgátló meg az elektomos segédberendezések innentől kezdve ugye senki nem tudja mit csinálnak, meg a hibakódok mit jelentenek...
A javítási költsége elég húzós. A javítókészlet 6o-8o minimum, plusz a munkadíj. A problem ott van, hogy ha a tengelyről is lemaródtak a fogak akkor a jav. készlet nem elég. Az új szöghajtó 4oo-5oo e , bontott 15o-2oo és tök lutri. plusz a jav készlet.
A bajt az okozza, hog gyárilag nincs rendesen leszigetleve, bemegy a víz sár és az megeszi. Állítólag a később i évjáratosoknál ez már nem dráma.
Ja: A fogyasztás kevesebb, a gumifogyás is. De azért egyet lássunk, ezt az autót nem elsőkerekesre találták ki, szerintem ez a stabilitásán látszik is. Ekkora autó vagy hátsó vagy négykerékkel okés...