Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ez idáig oké, de sajnos nem sokra megyünk vele. Nem egy fórumozó tett már kísérletet a helyzet megváltoztatására, de függetlenül attól, hogy mennyire volt kidolgozva a terv, egyszerűen csukott fülekre talált. A Kunság Volánnak tetszik az a helyzet, amiben jelenleg van, és ezt el kell fogadnunk. :(
A mostani helyi közlekedés kecskeméten egy nagy rakás káosz!!! Valamikor, 30 évvel (!) ezelőtt kiszolgálta az utasokat, de azóta nőttek az igények és a "drága" K.V. is alaposan "megnyírbálta" a járatokat. Siralmas és átgondolatlan Kecskemét helyi közlekedése. Talán azért lehet ez a sajnálatos és egyedi eset, mert hozzá nem értő emberek irányítják a vállalatot. XXI. században egy megyeszékhelynek kicsit komolyabb helyi közlekedésre lenne szüksége!
Pusziltatom azt az embert, aki kitalálta, hogy este 8 után nincsen a Széchenyiváros irányába helyi járat a Noszlopyból és még a helyközisek sem vihetnek el a Szecsó határáig, mert az csak felszállóhely. Szerintem ettől a ponttól kezdve teszek magas ívben a környezetbarát közlekedésre, és a sarki közértbe is kocsival fogok járni.
244-ből is kiszerelhetnék mindkettőt... Új gazdái egyáltalán nem kapcsolják be, korábban mikor a 308-at vezették, akkor is csak 2007-ben (pár hétig) működött náluk, azóta is lusták bekapcsolni... Végül is az Ő dolguk...
Ugyan nem én írtam a kérdéses hozzászólást, de én úgy értelmeztem, hogy a DKV közel egy hónapja szolgáltat az_általatok_szarnak tartott Volvo buszokkal, miközben Kecskeméten semmilyen fejlesztés nem zajlik. De lehet benéztem, nem tudom :)
de ha én azt írom, hogy "szar" Ikarus azon se sértődjön meg senki.... lehet idézőjelben van, de akkor se azt akarta azzal érteni, hogy milyen jó.. mind1, én lezártam, csak ezeket mellőzük. ;)
"DKV a "szar" Volvoival" A neved alapján is érthető, hogy nem szereted a Volvo buszokat, de kinek mi.. Én tiszteletben tartom, hogy te az Ikarust szereted, de ha lehet, még idézőjelbe se írd már le ennyire konkrétan. Te nem szereted oké, de most akkor én is essek így neki az Ikarusnak, mert ugye mint mondtam, kinek mi jön be -megjegyzem nagy bajom nincs az Ikarussal-
Már lassan 1 hónapja nem a Hajdú Volán látja el a helyi tömegközlekedést Debrecenben hanem a DKV a "szar" Volvoival !!! :( :( :(
Más: DUD-995 már hamarosan megkapja a fehér-kék flottaszínt ! DUD-997-ről annyit tudok, hogy már csinálgatják benne a dolgokat(mert van mit !!!) ! DUD-998 műszakiztatáson van és hamarosan őt is elkezdik átfújni ! :) :) :)
Az hagyján, de a lemezelése is olyan ütött-kopott mintha minden hétvégén egy rally bajnokságon indulnának vele. A csuklóharmónika felül kiszakadva, az egész csuklószerkezet nyikorog, mint valami bagzó macskakórus, a fékek szintén. Motorikusan sajnos nem tudok róla mit mondani, mert a gazdái nem nagyon terhelik neki, vagy ha igen, akkor iszonyatos módon szét lehet már esve a motorja.
A szellőzés meg sajnos olyan, amilyen, rossz. Remélhetőleg a mozgó fémlerakatok megvásárlása és felújítása után sor kerül a felújítására, bár én ezt már idén nyárra beütemeztem volna, amikor tudnak nélkülözni egy csuklós kocsit a fordából. Ne legyen igazam, de jövő nyárig szerintem nem lesz felújítva a gép. :(
A 130-ban szerintem sültkrumplisütöde működhet mert éktelen büdös olajszaga van szegénynek. Egyébként nem nagyon értem, hogy az újabb kivitelű 400-as okat mint például a 130-unk is, miért kellett ezzel az istenverte kis elhúzható oldalüvegszellőzővel gyártani, meg lehet benne fulladni. Talán lehetett volna ezeket klímával rendelni vagy mi lehet az oka? A régebbi 400-as okban viszont a legjobb a szellőzés a flottában.
AAK-237 igen Halason maradt. ADV-642 még mindig Kalocsai kocsi. HYG-663 már kb. március óta Kiskunfélegyházi kocsi. Én csak ennyit tudtam segíteni :) :) :)