Holnap 11 után a Gazdasági Rádióban (van-e, aki még nem tudja? 105,9) összeállítás az ügyről, müsorvezető: Foltos, tervek szerint megszólal: 1. Kiskockás, 2. BA szóvivő 3. Malév szóvivő
Az új fejlemény benfenntes információk szerint, hogy a HA-MOG-ot átviszik a skanzenbe, remélve, hogy kibírja az átvontatást, ugyanis meglehetősen el van rohadva. Kétséges, hogy kibírna egy szét és összeszerelést.
Azért volt az én szmájlim is, de azért biztos ami biztos, lehet, hogy mégis felnégyelnek.... Amúgy ha valami fejlemény lenne arrafelé, kérek értesítést akár magánban!!!!
OFF ez is, de ő mennyi idős, hogy így bácsizod? Én csak az írásait ismerem az Aeromagazinból, meg a könyvét, mindkettőt zseniális stílusban prezentálja.
Talán hétfőre jobban eloszlik a köd. Kezd az a kép kirajzolódni, hogy senki sem úgy gondolta, ahogy mi gondoltuk. Azt nem lehet tudni, hogy ez nem e ennek az akciónak a hatása, vagy eleve téves alapinformációkból indult ki.(bár ez nem valószínű) A lényeg az, hogy akik illetékesek a történetben, felemelték a fejüket, talán lesz majd valami igazán hivatalos infó is. Mindegy, hogy ki, mit, hogyan gondol, a végeredmény lesz a fontos.
Még mindíg nem látszik a HA-MOG jövője, csak óvatos hárításokat lehet tapasztalni.
Addig továbbra is írjon emailt, vagy írja alá az ívet az, aki úgy gondolja, hogy a korábban vázoltnál méltóbb sorsra érdemes a gép.
Gyűlnek az aláírások idebenn, és ma talán lesz alkalmam beszélni az 1ik nagyöreg pilcsivel, aki régebben még repült a típuson, és talán tud, és akar is segíteni... Meglátjuk...
Tennap meglátogattam a gépet, csináltam pár képet is... Annyira 1ben van az a vas, szinte hihetetlen... 15 évet simán letagadhatna... :)
Maradt az alaphelyzet: a BA nem akarja szétvágatni, csak ingyen parkolóhelyet nem ad. A MALÉV sem akarja szétvágatni, de fizetni nem akar a parkolásért.
Senki sem akarja fegyujtani, kivéve a tűzoltókat, akiknek jól jönne, de nem ők fogják a dolgot eldönteni.
Kisse meglepodve olvastam, hogy harom Malevos IL-18 zuhant le. A koppenhagai leszallas kozbeni tengerbe zuhanasrol olvastam mar de mi tortent a masik kettovel?
Hát, mivel néha volt némi közöm a különjárati gépek szervezéséhez, így nekem is az rémlik, hogy LCUbul és LCViktor repülte a kormányjáratokat, de volt egy olyan csavar a dologban, hogy a gépkijelölés függött a javítási periódustól. Azokat a gépeket váalsztották, amelyek néhány járatot már teljesítettek az elvégzett kötelező karbantartás óta.
Mindenesetre voltak "csodajáratok", amelyek szerencsére nem valósultak meg.
Ilyen elképzelés volt Göncz elnök úr nagytuskóval tervezett ausztráliai látogatása.
De bizony, két kisvas egy időben csak kormányjáratot repült. A nagytuskók közül viszont egy sem volt kormánygép, de az volt a gyakorlat, hogy a két legfiatalab 54-es repülte a nagyobb kormányfuvarokat (egy darabig '89 után is egyébként)