- futómű jó - kormány nagyon kicsit mintha kopogna, de közel se említésre méltó - fékek hatásfoka megfelelő - belső szakadásmentes, szép - klíma, ülésállitas, fűtés, hűtés, kp zár, elektromos ablakok, tempomat stb működnek. -bal első ablak néha kiugrik de csak gumi sérülés miatt, leengedve és úgy vissza jo - tetőablak kicsit ropog - rádió erintokepernyo nem jo - tükörállítás nem jó ( valószínű kapcsolo) - tükör behajtás nem túl jo - váltó retesz nem müködik megfelelően - tolatoradar nem müködik - lökhárító festés csúnya, ezen kívül 1 kis sérülés, illetve 2 hátsó kerék előtt felhólyagosodás - motor nagy gáznál füstöl, átlagos használatnál kb 400km/2.5 liter olajfogyasztás mérhető
ez egy 9-5 első facelift aero, automata, feket bőr, és nem szakadt belül. 900K az ára.
Volt már pár tucat használt autóm, meg motorom, de csak egy volt, aminek a vételár fele ráment utána alkatrészben, hiába vizsgáltattam át előtte szakszervizben (Subaru Outback 2008-ban, 1M vételár, 550 ráment, 1.2-ért adtam el), úgyhogy azért ez nem általános, ha az ember körültekintő.
Azt mondta a kereskedő, hogy a srác aki bevitte, annak a barátnője használta külföldön, a srác megpróbálta megoldani a problémát, de feladta, és bevitte hozzá.
Azt gondoltam, hogy költeni kell még rá, de itthon is miket kapni? 900K egy mókolt autó, katalizátor nélkül, és akkor még ki tudja mi esik ki a szekrényből.
ez egy offos sztori:
Boldog leszek , ha csak az ára megy rá egy év alatt. :D
21 év alatt 170e km????? Friss magyar rendszám, mi volt előtte?
Másrészt -a fotók alapján- eléggé megkímélt. A pénz, amit kérnek érte, visszafogott, főleg, ha a felszereltségi szintet nézed.
cseréltek párszor motorvezérlőt, jön-megy de nincs meg a teljesítrménye.
Vagy nagyon zsengécske volt a szerviz, vagy valami nehezebben megfejthető hibája van. Ezt egy "állapotfelmérés" nem fogja kideríteni, kicsit orosz rulett a dolog. Lehet, hogy jól látható mennyiségű zsetont kell ráborítani. itt nem 50-100e Ft a valószínű...
Friss műszakis, de el is hozza a kereskedő ha kérem. Azt mondta lábon vihető, műszakira is úgy ment, csak ha rálépsz a gázra nem megy úgy ahogy kellene.
itt van két Saab szerviz 3000 méteren belül, szóval gondoltam...
2023 áprilisa óta ki van vonva a forgalomból. Szerinted üzemképes annyira, hogy nyugodtan eljuss vele lábon a szerelökig? És ök is elég lekesek lesznek egy SS-t feltámasztani? Én elektronikahibás SS-t tuti nem vennék meg.
Én biztosan nem fogom megoldani, szerelőre gondoltam. :D
"Az autó mentdinamikáját és kanyarbiztonságát tükrözi, hogy egy vasárnapi pilisi kirándulás során a benne utazó négy ember és egy kutya közül hárman is rosszul lettek." mondjuk ez alapján ez nem az a granturismo feeling lenne amit elképzeltem OG 9-3 vagy 9-5 esetében :D
Kíváncsiságból megnéztem a kínálatot Ausztriában is. Itt is ugyanez a helyzet a 9-3-asokkal. 16 kabriót és 6 ötajtóst kínálnak (ebböl három dízel ;-( ) a 900 NG/9-3 OG-kból. Ezek közül egy volt viszonlyag szép (2,3 automata), de az is le van már foglalózva. Hát így tényleg nem könnyü.
Van egy ilyen 9-3 amiben cseréltek párszor motorvezérlőt, jön-megy de nincs meg a teljesítrménye. Már azon gondolkodom, hogy ma elhozom. Valaki csak meg fogja oldani. :D
Volt egy szép 9-3 OG cabrio hahun, hétvégén már eldöntöttem hogy felhívom, erre lekerült. Persze nem szeretnék cabriot, se manuális váltót, de lassan úgy tűnik, hogy kénytelen leszek valamit megvanni ami csak az elvárásaim egy részének felel meg...
Dehát itt épp nem a sportosság van a célkeresztben, hanem az egyszerű közl. eszköz keresése.
A fiam egy V50 1,6-tal jár, ez teljesen rendben van. Gyakran van itt 300+ vagy 400+ lovas járgány, még véletlenül sem hajtják meg passzióból, egyik kolléga sem.
(A Volvo XC 70 2,5 T 209 lova pont elég. Nem sok, nem kevés szvsz)
Az előző generációból volt itt egy tagnak 2.0 szívó, az nem nagyon ment, cserébe 10 felett evett, akár a turbós, szal én szaladgálósnak nem azt választottam volna. Úgy hallottam, ez az 1.8i Opel motor se egy sárkány..
Ahogy írtam nem az élvezetet keresem benne, csak egy egyszerű megbízható eszközt, ami picit jobban tetszik mint egy Astra egy egy Vitara. Ezért gondoltam alkalmasnak.
A nemrég eladott dízel, automata XC 70 élvezeti értéke is a zéróhoz közelített, pedig az 185 ló volt. Ha szombaton elviszik a kis C30 -at (szintén élvezeti faktor mentes) ahogy ígérték, elmegyek Fehérvárra megnézni. Ahogy javasoltad átnézetem, lehet, hogy a nagyszériás Opel technika ilyen földhözragadt felhasználásra kevésbé hátrány.
A XVI. kerületben lakom, úgy emlékszem nem messze a XVII-ben volt/van Saab szerviz, nem lenne messze.
Ha hajlandó vagy kompromisszumokat kötni, még akár jó is lehet...
A halvány motor miatt nagy élvezeti értéke nincs ugyan, de ha ez megfelel neked, a felszereltség is, ha igaz az állapot, sérülésmentesség, futott km, akkor a "csak közlekedni" feltételnek miért ne lenne jó?
Az autó ugye 17 éves, nem is olcsó, ezt mérlegelned kell. Egy alapos vizsgálat (nem körbejárás) ilyenkor alap, szvsz.
Az első facelift előtti is tetszik, de inkább az első faceliftet venném, és lehetőleg automata Aero-t. Ha csak nem találok egy vállalható 9-3 OG-t, már az is megfordult a fejemben, hogy külföldön kéne keresgélni... volt pár 9-5 amit néztem, és a beltér nagyon odavolt... mobile meg tele vamn olyan példányokkal amik gyönyörűek. Az ajtóbehúzó is nagyon hamar tönkremegy? 9-3 OG-t nem láttam ennyire viseltesnek egyet sem.
Egy korábbi főnököm annak idején vett egy ilyen 1,8-ast, újonnan. Ahogy mondod, kicsit nyamvadt, de ráadásul ez az 1,8-as egy Ecotec Opel motor, nem Saab fejlesztés. Ami mondjuk lehet, hogy előny. De fontos tudni.
Tudom a 120 ló egész más kávéház mint a 260, de nem is az élményt keresném. 30 év volvozás után felmerült, hogy ez az egyszerűsége miatt megfelelne tényleg semmi különösre, csak közlekedni. Vagy ez a legkisebb motor nagyon ványadt?
Az első faceliftes 9-5 Aeróból csak egy volt nekem, egy kombi, automata. Előtte csak facelift előttiek voltak. Ez volt az első. Hat évesen vettem, 107 ezer km-rel. Nekem ezek jobban tetszettek.