, de az amcsi verdám után vhogy túl szimpla a hangja, olyan egyenesre vasalt, szintetikus, németes
"Amcsi verda" egy más világ, kevés európai ember érti a lelkivilágukat.
Pl. a GM 5,3 literes V8-a a legutóbbi időkig rettenetesen öreg, 60-80 évvel ezelőtt sem modernnek számító építési gyakorlatot mutat.. OHV, nyomórudas motor, V8. Viszont 200e mérföld (360e km) után kell a (rövidke) láncot cserélni... Meg a legkorszerűbb motorvezérlést biggyesztették a kivénhedt, aggastyán technikához, (hengerlekapcsolás, már a második generációs...) Még a drágább darabokban is bumfordi, esetlen kapcsolók, sok primitív kopogós műanyag, az európai gyakorlat szerinti kifinomultság gyakran hiányzik.
Viszont gyakran túlméretezettek, strapabírók, a haszongépjárműveik általában igénytelen hosszú élettartamú igahúzók. Lehet ezeket szeretni, csak nem ehhez szoktunk hozzá :-)
Az A3 az egy Golf V műszakilag, nem hiszem, h az nagyobb, mint a 9-3, vagy akár az alapjául szolgáló Vectra, lévén egy kategóriával kisebb autó.
Jut eszembe, tudok neked egy hibátlan C5 kombit, 3.0 V6 motorral, aut, bőr, full, olyan 8 kiló körül, egy haver árulja. Ha érdekel, itt az elérhetősége, ez is az övé. :-)
Átlagos vagyok szerintem. atlétikus, heti 3-4 edzés, de azért csak van köztünk 10 cm :D
Nem tudom akkor, pl 156 volt nekem talán a legkomfortosabb, a 159-nél nem tudtam oldalra nyújtani a lábam a középbox miatt, az eléggé zárt volt ami a lábakat illeti. Bár tény, hogy a kabát is rajtam volt. A kappa meg, na ott volt hely... :D
Igen, a cabriom ilyen. Azé' sztem elég daginak nagydarabnak kell lenni ahhoz, h vki egy középkategóriás autóban ne férjen kényelmesen el. Marad a full size pickup, az télleg nagy. Vagy W140 Merci. :-)
Nekem az e32 kicsit jobban tetszik. :) Egyébként sosem volt dízel autóm, kivéve persze a családban, gyerek voltam még amikor bejártuk fél europát egy argenta-val. :D De hát mikor nem ha most ? :D hiszen minden elektromos lesz.
Jah. Az 540i már jól megy, de az amcsi verdám után vhogy túl szimpla a hangja, olyan egyenesre vasalt, szintetikus, németes. M5 már jobb lehet, de olyannal még nem mentem..
Mindkettő eladó, ha érdekel...Számomra a korabeli legjobb típusa a bajoroknak, V8 D-k, szedik a lábukat, vegyesben 10-11 l/100 km-rel elmocorognak, 200 tempomat 13.5 l :-)))
Az E39-es 5ös BMW kifejezetten nem tágas autó, mai szemmel.
A 9.5 tágasabb. Az E39-ből ha valaki ráadásul pl. az 523-at választja, a várt BMW feeling elmarad, a 170 le karcsúka. "Normális" vezetési stílushoz pont elég, de királyt játszani ennyi pacival ma már elég égő, szolid kinézetű családi elektromos hajtású játékosok is tudnak gyorsabbak lenni. 25 éve számított tökösnek...
Ma néztem meg és próbáltam ki egy 9-3 OG-t meg az olajfogyasztós füstölős 9-5 Aero-t.
9-3 OG kiesett, kb a két térdem között volt a kormány... szinte padlót fogtam...
9-5 Aero sem annyira nagy, pedig a tesztekben azt olvastam hogy 5r bmw helykínálatát verte anno. Viszont az olajfogyás ellenére nagyon megindul, fent is, szépen vált, motor finoman jár...
hát most ezeket fel kell dolgoznom... azt képzeltem, hogy a 9-5 aero-ban hátratolom majd az ülést és szinte nyújtva lesz a lábam... jó ez túlzás, de érted...
A 9-3 SS-ben nagyobb a hely elől? Audi a3 pl számomra elegendő, nem is értem...
Csak hogy érezd a segítő készséget :-D (És persze, hogy pörögjön a topic )
Ennél jobb ötletem nincs :-( (Ha a nagy bömös bejövős, ez miért ne :-D )
Az a zsenge 12 hengeres Ferrari,,, a Velencei-tó kilátó parkolóhoz odanavigálni... szemben a padra felállni, .... várni, várni, várni.... amig lenyugvó nap sugarai az ideális szögben jönnek... kattintgatás.... utómunka.... nép szédítése :-))) Ilyen egyszerű.. :-)