Üdv mindenkinek. Néhány hete én is Vitó tulaj lettem. 2003-as évjáratú 108CDi. Szuper, nagyon jól megy, kicsit kevés a paci benne de ahhoz képest jól remekel, teljesen meg vagyok elégedve vele. Elvittem szervizbe, átnézték, letesztelték és ... semmi, nem volt buherálva, minden ok. (170e km), ... stb. Viszont, reggelente indításnál, míg várom az izzítást, egy furcsa hang hallik a műszerfalból ... mintha a fűtésventilátor indulna el első fokozaton. Ha indítok elhallgat és egész nap semmi ... csak reggel ! Tudja-e valaki mi lehet?
Továbbá, ... ha már nekiültem ... kérdezek: - ennél a típusnál merre van a pollenszűrő? sehol se találom. - esetleg egy magyar nyelvű használati leírást merre lehetne találni? digitalizált formában is jó volna, ... sőt ...
Előre is kösz a segítséget.
P.S. Amúgy díjazom a fórumot. Esetenként jó summákat spórolhatunk meg egymás tapasztalatából (kárából) tanulva. Csak így tovább !!! Üdv,
A váltószoknya alsó részét csavarhúzóval óvatosan körbe felpattintgatod a műszerfalról. Ezután a váltószoknyát felhajtod, majd a biztonsági gyűrűt jobbra elfordítod és lefelé tolod. A 4 kis körmöt csavarhúzóval (-kkal) kiakasztod a horonyból és lehúzod a váltógombot. Vigyázz a műanyag körmökre, nehogy eltörjenek!
Remélem tudtam segíteni, nekem legalábbis így jött le!
Van valakinek tapasztalata a váltogomb leszedése terén ...egy 112 cdi esetében ..szeretnék rajta gombot és zsákot cserélni...de a szervizben 30 000 felett hoznának ujjat..mondván csak kompletten cserélhető.....
esetleg ötlet honnan tudok tutira ráillöt rendelni a neten...
Szevasztok ! Évekig nyúztam Mercedes Vito 108D , majd 112 cdi autóimat . Anyagi okok miatt ,mára már átpártoltam egy francia márkához. Szívesen segítek (ha tudok) felmerülő hibákban, főleg autóvillamosság. A 112 cdi borulása miatt rendelkezem 1-2 alkatrésszel . melyektől a típusváltás miatt megszabadulnék , sorstársi gesztusból mérsékelt áron , vagy valami cseretárgyért . Akár hibakizárás címén is adok alkatrészeket . Jó utat , kevés hibát : 06-20 9 388343 Mátyás vagy gerim@pr.hu
Igen ez a szerelőmnek is eszébe jutott de a 98-as évjáratba állítólag még nem olyan van. Bár mondjuk ezt megnyugtatóbb lenne hallani egy merciszakembertől... Esetleg ha tudja valaki hogy milyen fajta lendkerék van egy 98-as vitoban írja meg légyszi!
Köszi a segítséget, sajnos 1000 km-rel ezelött cseréltek olajat, és viszonylag jó minőségű került bele ezért ezt talán kizárhatom. Azért köszönöm a segítséget!
Szeretném a segítségeteket kérni hátha találkozott már valaki ilyen problémával. 108D-m van minden indításnál és leállításnál olyan hangot ad az autó mintha megütné vagy hozzá ütődne valami kocsi aljához. Nem a kipufogó mert azt megnéztük de valami a motor aljától jön. Szerelőm szerint kuplunghiba de kinyomott kuplungnál is csinálja. A másik probléma lehet összefügg ezzel, a motor rezgése valahogy rázza kormányt, volt eddig is egy minimális rezgése de ez mostanában nagyon felerősödött, csak álló helyzetben produkája ezt, menet közben semmit nem érezni, de ahogy fékezek és megáll a kocsi rezegni kezd a kormány és az első kerekek is láthatóan rezegnek. Aki tapasztalt már hasonlót kérném ossza meg velem mi lehet a hiba, szerelőm kuplung cserét javasol de addig nem szívesen megyek bele amíg nem biztos mi a hiba oka, mert feleslegesen nem szeretnék kiadni több 10 ezer forintot. A segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok Az én drága 112 CDI-m egy új hibával állt elő.Miután rendbe lett téve a ventilátor és a klima másnap elkezdett égni izzitás lámpa menetközben is.Aztán gondol valamit elalszik majd felvillan újra.Ha megállok és lekapcsolom a motort akkor pár másodperc után elalszik de a következő inditáskor újra ég. Izzitó gyertya,relé, vagy még van valami lehetőség ami elromolhat ezen a kotlán?
Szia Nekem egy 112cdi 2002 évi vitóm van nekem is el kezdett szivárogni a magasnyomású szivattyú van benne 3 gumitömités es abból kettő rossz volt. 37000ft volt alkatrésszel eggyütt és azóta jó. Ja és azért csak reggel mert akkor még hideg az olaj és töri.
Helló nekem egy 2001-es 6-ik havi 110 cdi van . olyan problémám van,hogy hideg inditásnál a magasnyomású pumpa körűl jön az űzem anyag. ezt csak néha csinája és hidegen. vettem felujitó készletet és azt tű szelepet is kicsréltem ugy kb fél évig jó volt . most megint elkeztem bár még nem anyira nyomja ki a gáz olajat. tudsz erre valamit mondani??? krisz06@freemail.hu erre irhatsz ha van valami javaslat a magasnyomású szivatyú jol működik menet közben nincs velle semmi gond és ha egyszer elindul utána nem csinája. mikkor elöször szétszedtem az a leálitó szelep csokia tele volt gázolajal. azt is kicseréltem és lehet hogy eddig birta??? gagyi utángyártot???
Apósomnak 96'-os Fiat Ducató Maxija van 2.8-as td motorral szerelve, és már több mint 400.000 km van benne, és az üzemanyag rendszerhez még egyszer sem kellett nyúlni! A turbóhoz az adagolóhoz és a porlasztókhoz sem! Pedig ő aztán minden nap használja a kicsikét!
Még felújitani sem kellett soha!
Na akkor most, hogy van ez?
Miért is kéne 150e-ként hozzányúlni bármilyen üzamanyag rendszerben lévő alkatrészhez?
Nem az a problémám, hogy nem értek hozzá! Csak szeretném tudni , hogy ennek a típusnak mik az általános hibái! Mire kell odafigyelnem, ha elmegyek megnézni! Mert ugyebár sokan panaszkodnak a 112cdi-re is meg más típusokra is! Őszintén szólva fostalicskát nincs kedvem kihozni a kereskedésből! Üdv: Mihalisz