Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xBen Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65798

A pesti szerelő nem opció, mert Szeged mellett lakom. Közben megodódott a fondom, de köszi az információkat.

 

Előzmény: WebNeo (65783)
xBen Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65797

Sikerült megoldani a dolgot. A motorház tetejének az érzékelője volt elhajolva, azért sípolt. Köszi a segítő szándékot. 

Előzmény: Papalac (65782)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65796

 

Emlekeim szerint nem, vnnak utangyartottak is, majd holnap rakereek geprol.

Előzmény: eltoro31 (65793)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65795

Utasteri egyseg, de ugyenezt megnezheted a motorvezerlon is.

Kiiktatni athidalni csak ugy nem lehet otthon.

Kulcsot kellene elsore megnezetned, de ha a masik kulccsal is ua a jelenseg akkor karika csere. Nehan honappa ezelott csinaltunk, cseret utanna jo lett.

 

Előzmény: Törölt nick (65789)
Papalac Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65794

Egyesek szerint igen :

https://www.youtube.com/watch?v=iaDMCeIpTkk

Én szkeptikus vagyok az ilyen csodákkal kapcsolatban.

 

Amit találtam a leírások között:

"FIGYELEM: ha az akkumulátor nincs megfelelően
feltöltve, az indítózás okozta feszültségesés
előidézheti az indításgátló berendezés
bekapcsolódását. Ha a feszültség túlzottan lecsökken,
a motor elindítása nem lehetséges, még a gépkocsi
betolásával sem."

 

Meg kéne nézni indítózáskor a szivargyújtóban a feszültséget. Lehet valami rossz testelés érintkezés miatt van gond.

Elvileg a gyújtás lekapcsolása után 10 másodperc múlva élesedik az imo. Nem tudom ezen időn belül nem lehet-e beindítani.

Előzmény: Törölt nick (65790)
eltoro31 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65793

Köszönöm. akkor csak renault-nál kapni?(olajszint mérő)

Előzmény: WebNeo (65786)
eltoro31 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65792

igen, pont ott ellenőriztem!  A régivel is csak ritkán írta ki, akkor is csak 1-2-3 mp-re(gondolom valahol megszakadhatott a vezeték, most meg elhagyta magát végleg). Full szakadást "mértem".

Előzmény: Papalac (65791)
Papalac Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65791

A 30 pontos csatlakozó 21 és 26-os pontján mérted az olajszint érzékelőt?

Az érzékelőnek kiszerelt állapotban 5-20 Ohm közötti értéket kéne adnia. Beszerelve gondolom hasonlókat lehet mérni.

Előzmény: eltoro31 (65785)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65790

Imo kiköthető vagy áthidalható akár ideiglenesen?

 

Előzmény: WebNeo (65773)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65789

Uhc csatlakozó melyik lenne.?

Előzmény: WebNeo (65773)
Papalac Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65788

Meg lehet azért nézni azt az olajpálcát, ha akarja az ember.

Nekem is mindig "Oil ok"-t ír és maximális szintet jelez, még akkor is ha minimumot mutat a pálca.

Mondjuk rátölteni szerencsére nem kellett soha a 2 éves cserék között.

Előzmény: tefi (65787)
tefi Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65787

Az enyém csak 5 hónappal fiatalabb, de még soha nem néztem meg az olajpálcát, mert én sem tudom! :)

Viszont nem is akarom,mert a gyújtás ráadásakor mindig kiírja,hogy OIL OK. Ez nekem bőven elég.

Még soha nem kellett 2 olajcsere között rátöltenem.

Előzmény: cuculaci (65784)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65786

8200024233-8200670525 olajszintmérőd cikkszáma, 18-22 e Ft a gyári

8200164249 beszívott levegő érzékelő van a házon aholvá a csonk megy, vagy 8200225971 töltönyomás érzékelő, de ez a csőn van a bilincs után.

És tényleg nem találni a légtömegmérőt ha jól keresem ezeket is az LB0x K9K700 motorodhoz.

Előzmény: eltoro31 (65785)
eltoro31 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65785

Szevasztok

 

Míg szerelőre vár verda, addig megnéztem rajta pár dolgot.

Régebben írtam, hogy az olajszint érzékelőt nem jelzi ki a cserélt műszerfal. Na odáig eljutottam, hogy megmértem a műszeregység csatinál, hogy egyáltalán feljön-e a jel. Hát nem. Szakadást mértem, úgyhogy ez is a szerelőre vár.

Ezért elkezdtem nézni, hogy mi az ára egy ilyennek újonnan, de ezt nem találtam a kínálatban(Bárdi, azért itt nézem, mert a szerelő úgyis innen vásárol, szerződött), ellenben kidobott az autómra légmennyiség mérőt. Viszont az enyémben meg ez nincs! Nem kihagyták belőle, mert csatija sincs, meg a helye is sértetlen. Most akkor ez nem kell? Viszont a légszűrőház oldalán van valami érzékelő, 3 szál vezeték megy rá, de én nem látom semmi értelmét, hogy ott van.  Ez meg mi lehet?

Na, hirtelen ennyi.

cuculaci Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65784

Helló mindenki! Renault Thalia1.4 16V K4J712 2002es 11. hó. Eléggé elcseszett helyen van a nívópálca. Gyakorlatilag hozzáférhetetlen alapesetben is, de az enyém az még lpg-s is. Valaki megtudta e már oldani, hogy elérhetőbbé váljon?

WebNeo Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65783

Cobra - delta ua, szerintem.

Ha van hozzá leírásod, kézikönyved, próbáld alaphelyzetbe állítani, van ilyen lehetőség emlékeim szerint.

Nem tudom merre laksz, de lejebb ajánlottam egy Bp. közeli mühelyt illetve egy topikot.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic276891.html

Itt pedig sok hasonló van.

Előzmény: xBen (65781)
Papalac Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65782

A riasztók általában a csipogások számával illetve a LED villogtatásának számával jelzik, hogy mi a gondjuk.

Ha hozzáférhető, akkor egy fél perces áramtalanítás segíthet.

Előzmény: xBen (65779)
xBen Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65781

Most azt csináltam, kulccsal zártam be, igaz így nem működik a központi zár, ezért minden ajtót egyesével kell zárni. Szerintem a riasztó így nem lett élesítve.

A riasztó gyári Renault, Delta Elettronica spa a gyártója.

Előzmény: WebNeo (65780)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65780

Probáltad kulccsal zarni riaszto nelkul?

Milyen riaszto van benne?

Előzmény: xBen (65779)
xBen Creative Commons License 2016.11.20 0 0 65779

Üdv minden fórumozónak!

 

Egy Thalia 1.5 Dci esetében jelentkezett az alábbi problémám. Az autó hosszabb ideig állt és az akkumulátor teljesen lemerült. Próbáltuk bikázni, de menthetetlen volt. Kapott egy új akksit és rendben be is indult, immobilizer se szólt bele. A probléma az autó beriasztásánál jelentkezett. A távirányító gombjának megnyomása után az autó bezár és úgy vettem észre, hogy be is riaszt. Viszont ezután az autó kb. fél-egy percig sípol -nem riasztás inkább valami jelzés lehet-, utána megszűnik és rendben nyitható és indul is. Gondolom a riasztónak lehet valami kínja, de a leírás ami van hozzá nem túl informatív. Mi lehet a gondja? Az akksi csere, vagy esetleg lecsúszott egy csatlakozó, vagy valamelyik ajtó/motorháztető érzékelője nem jó?

Valaki találkozott már ilyen esettel? Van valami ötlet, hogy lehet megoldani?

 

Köszi 

Zyzz95 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65778

Ata61 nagyon szépen köszönöm! :) holnap meg keresem és leszedem, majd meg tísztitom.

remélem ezzel meg oldódik a probléma.

Előzmény: Ata61 (65777)
Ata61 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65777

A másik jeladó meg bal oldalt van a vezkerekeknél.

Előzmény: Ata61 (65776)
Ata61 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65776

Ha szembe állsz a motorral jobb kéz felől a kuplungharang tetején lóg be egy résen a harangba,a blokk oldalához van rögzítve 2 db 6-os csavarral.Két vezetékes stekker megy rá.

Előzmény: Zyzz95 (65775)
Zyzz95 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65775

És ezt hol találom ? Hogy néz ki ? 

Előzmény: Ata61 (65743)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65774

elazaz hiba=elázás hiba

Előzmény: WebNeo (65773)
WebNeo Creative Commons License 2016.11.19 0 1 65773

Az immo led miatt, en a kulcs tekercsere, vagy a kormanyon levo  jelvevo "karika" hiba 8200143408  lehet. Tovabba uhc csati kontakt, elazaz hiba. Szerintem.

Előzmény: Törölt nick (65770)
Ata61 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65772
Volt akinek FHP jeladó miatt nem indult,vagy veztengő jeladó miatt.
Előzmény: Törölt nick (65770)
Ata61 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65771
Mit értesz a nem. indul on?Önindító tekeri intenziven,vagy sehogy?vagy tekerés közben nem índul?Olvass vissza pár napot,pont téma volt.
Előzmény: Törölt nick (65770)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.19 0 0 65770

Üdvözlet! 1.5 dci Clio nem indul. Műszerfalon piros lámpa nem alszik el, indításkor folyamatosan világít.

Barna relék a motortérben átcserélgetve, alatta lévő fehér stekker széthúzva megtakarítva. Valakinek még valami tippje?

Köszönet!

apa16 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 65769

Köszönöm.

Előzmény: Papalac (65768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!