Utasteri egyseg, de ugyenezt megnezheted a motorvezerlon is.
Kiiktatni athidalni csak ugy nem lehet otthon.
Kulcsot kellene elsore megnezetned, de ha a masik kulccsal is ua a jelenseg akkor karika csere. Nehan honappa ezelott csinaltunk, cseret utanna jo lett.
Én szkeptikus vagyok az ilyen csodákkal kapcsolatban.
Amit találtam a leírások között:
"FIGYELEM: ha az akkumulátor nincs megfelelően feltöltve, az indítózás okozta feszültségesés előidézheti az indításgátló berendezés bekapcsolódását. Ha a feszültség túlzottan lecsökken, a motor elindítása nem lehetséges, még a gépkocsi betolásával sem."
Meg kéne nézni indítózáskor a szivargyújtóban a feszültséget. Lehet valami rossz testelés érintkezés miatt van gond.
Elvileg a gyújtás lekapcsolása után 10 másodperc múlva élesedik az imo. Nem tudom ezen időn belül nem lehet-e beindítani.
igen, pont ott ellenőriztem! A régivel is csak ritkán írta ki, akkor is csak 1-2-3 mp-re(gondolom valahol megszakadhatott a vezeték, most meg elhagyta magát végleg). Full szakadást "mértem".
Míg szerelőre vár verda, addig megnéztem rajta pár dolgot.
Régebben írtam, hogy az olajszint érzékelőt nem jelzi ki a cserélt műszerfal. Na odáig eljutottam, hogy megmértem a műszeregység csatinál, hogy egyáltalán feljön-e a jel. Hát nem. Szakadást mértem, úgyhogy ez is a szerelőre vár.
Ezért elkezdtem nézni, hogy mi az ára egy ilyennek újonnan, de ezt nem találtam a kínálatban(Bárdi, azért itt nézem, mert a szerelő úgyis innen vásárol, szerződött), ellenben kidobott az autómra légmennyiség mérőt. Viszont az enyémben meg ez nincs! Nem kihagyták belőle, mert csatija sincs, meg a helye is sértetlen. Most akkor ez nem kell? Viszont a légszűrőház oldalán van valami érzékelő, 3 szál vezeték megy rá, de én nem látom semmi értelmét, hogy ott van. Ez meg mi lehet?
Helló mindenki! Renault Thalia1.4 16V K4J712 2002es 11. hó. Eléggé elcseszett helyen van a nívópálca. Gyakorlatilag hozzáférhetetlen alapesetben is, de az enyém az még lpg-s is. Valaki megtudta e már oldani, hogy elérhetőbbé váljon?
Most azt csináltam, kulccsal zártam be, igaz így nem működik a központi zár, ezért minden ajtót egyesével kell zárni. Szerintem a riasztó így nem lett élesítve.
A riasztó gyári Renault, Delta Elettronica spa a gyártója.
Egy Thalia 1.5 Dci esetében jelentkezett az alábbi problémám. Az autó hosszabb ideig állt és az akkumulátor teljesen lemerült. Próbáltuk bikázni, de menthetetlen volt. Kapott egy új akksit és rendben be is indult, immobilizer se szólt bele. A probléma az autó beriasztásánál jelentkezett. A távirányító gombjának megnyomása után az autó bezár és úgy vettem észre, hogy be is riaszt. Viszont ezután az autó kb. fél-egy percig sípol -nem riasztás inkább valami jelzés lehet-, utána megszűnik és rendben nyitható és indul is. Gondolom a riasztónak lehet valami kínja, de a leírás ami van hozzá nem túl informatív. Mi lehet a gondja? Az akksi csere, vagy esetleg lecsúszott egy csatlakozó, vagy valamelyik ajtó/motorháztető érzékelője nem jó?
Valaki találkozott már ilyen esettel? Van valami ötlet, hogy lehet megoldani?
Ha szembe állsz a motorral jobb kéz felől a kuplungharang tetején lóg be egy résen a harangba,a blokk oldalához van rögzítve 2 db 6-os csavarral.Két vezetékes stekker megy rá.
Az immo led miatt, en a kulcs tekercsere, vagy a kormanyon levo jelvevo "karika" hiba 8200143408 lehet. Tovabba uhc csati kontakt, elazaz hiba. Szerintem.