Volt akit levettek a 7E-ről, mert mögötte cammogott mindenki 20 km/ó-val. Ő éppen nem tőrt, de akkor sem normális, hogy tapasztalatlan embereket ültessenek 0 kilométeres jogsival, 100 milliós szerszámokra.
Arra próbáltam utalni, hogy ezt nem tudom kontrollálni, nem azt mondtam hogy valótlant állítasz. A sebesség és egyéb adatokat tudom csekkolni hitelt érdemlően, ezeket meg is adtam.
Csak egyszerűen nem igaz, amit sugallsz, miszerint gond lenne a nullkilométeres sofőrökkel. VT-s kollégák elmondása alapján összességében nincs velük több gond, mint a sok éves tapasztalattal rendelkező sofőrökkel. Ellenben kevesebb gond van velük.
Beszéltünk mi erről levélben azóta. Ha csak erre építesz, akkor még várj egy kicsit szerintem.
Még mielőtt: Nem azt mondom, hogy téved. Azt mondom, hogy ezt hivatalos csatorná(ko)n keresztül senki nem erősítette meg. Az áprilisi változások között nincs feltüntetve az operátorváltás.
Egy nagyon érdekes óriásplakát keltette ma fel a figyelmem.
Autóbusz vezetőket keress a cég, akár átképzési támogatással. (Gondolom, hogy addig max. 60000 forint.)
Ezzel kapcsolatos kérdésem: tényleg az utcáról felvett, 0 kilométeres jogsikkal fognak közel 100 milliós kocsikat vezetni emberek?
Ne csodálkozzunk, ha az lesz, mint 2 éve! Törték-zúzták a kocsikat, volt aki a vonalon pakolt le, és ment haza, mert nem bírta Budapest "nyomását", mert "tegnap" még mondjuk még asztalos volt Isten háta mögött 2-vel, Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.
Arról nem beszélve, hogy nem találnak ki valami gazdaságosabb fizetési konstrukciót, akkor jobban járnak, ha nem tüntetik el a hirdetést, mert folyton emberhiány lesz a cégnél.
Ha ez tényleg így van, írhatna a felelős személy erről egy hivatalos üzenetet a tájékoztatás és infrastruktúra címére, hogy fel tudjunk készülni a dologra :-)
Olvastam már máshol is, de SzL a BKV részéről és a kocsikiadás tervezéséért felelős személy a BKK-tól sem mondta, hogy szolgáltatóváltás várható, sőt.
Ha (elvileg) május végén búcsúznak az SL-ek, mik lesznek helyettük? Az off 415-ösökről tudok eddig, de azok főleg a dél-budai vonalakon. A csepeli vonalakon (71, 152, 179) meg gondolom off délpesti 260-asok.
Esetleg a napokban említett 21 db Citaro 1 is a botváltósok helyére jön?
Nos, a nagy mozgolódás az Andorban a szokásos éves ismétlődő oktatásunk, így nincs összefüggés az új buszok érkezésével.
Hogy a kijelzőn mi volt nem tudom, ahogy a pótlás körülményei sem rám tartoznak.
Az adott szakaszon a busz csúcssebessége 44km/h volt. Az előzést komoly 18km/h-s sebességgel hajtotta végre, majd a megálló előtt a buszsávot használva 27km/h-s sebességgel haladt el. A belső sávok telítettek voltak, fentiek tükrében úgy vélem mind nekem, mind neked több időt vett el az életedből a panasz megírása/kivizsgálása, de természetesen igyekszünk minél korrektebb választ adni és a jv figyelmét felhívjuk a kijelzők mindenki számára egyértelmű használatára.
Bízom benne hogy nem okozott nagy törést a tények ismertetése illetve a panaszod első részét - melyben a járművezetőnket fel is mented - nem nekünk szántad, hiszen a menetrend nem a mi döntésünk?
A múltkor még a sebessége is zavart, ami ugye szerinted 40-45 km/h volt.
Ha viszont a Bikás parknál álltál, ne meséld be nekem, hogy cirka 300-350 méter távolságból Te meg tudtad azt állapítani, hogy a kérdéses sofőr úgy előzte meg a megállóban álló buszt, hogy majdnem levitte a jobb visszapillantót, vagy bőven volt 2 méter vagy több a két busz között.
Mert ha a Bikás megállóban, honnan tudod, hogy egy megállóval lejjebb hogyan, és mekkora sebességgel "vágott " ki a busz mögül?
Nem a sebesség a lényeg, hanem a hogyan.
Viszont ha mindenkit ezért bemószerolsz, nem irigyellek. Napjában több tucat buszt látok utas nélkül haladni, járatszámmal, és útiránnyal a kijelzőn. Szolgáltatótól függetlenül.
Utóbbit megerősíthetem, hogy ez szolgáltatótól független.
Nyilván mérlegelem, hogy mennyire volt lehetősége az adott szituációban az érintettnek átírni a kijelzőképet, illetve, hogy az adott kijelzőkép, amivel halad, mennyire lehet megtévesztő.
Adott esetben - mivel -30 percben volt - lett volna ideje átírni a kijelzőket, és a kiírás teljes mértékben megtévesztőnek ítéltetett számomra, meg a velem együtt várakozók számára is.
Azért elképzelem, ahogy 59 ember (közülük különösen azok, akik Budafokra, Budatéténybe, a Baross Gábor telepre, vagy a Bornemissza tér utáni szakaszra igyekeztek) +Te, dühösen a térdükre csaptak mikor elhuzott a busz az orruk előtt.
Mert ha a Bikás megállóban, honnan tudod, hogy egy megállóval lejjebb hogyan, és mekkora sebességgel "vágott " ki a busz mögül? Ha azon a buszon voltál, ami mögül kivágott, honnan tudod,hogy a Bikás parknál mekkora sebességgel haladt el?
Amúgy ahogy többen is jelezték, a sofőr a kresz betartása mellett a munkáját végezte. Az, hogy nem írta át a kijelzőt valóban égbe kiáltó hiba. Viszont ha mindenkit ezért bemószerolsz, nem irigyellek. Najpajában több tucat buszt látok utas nélkül haladni, járatszámmal, és útiránnyal a kijelzőn. Szolgáltatótól függetlenül.