Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10925

Több régi gép felújítását elkezdték, közöttük már kivont gépek is vannak...

Előzmény: 08-73 (10924)
08-73 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10924

Annyi fölös busza nem hiszem, hogy lenne az off hárombetűs szolgáltatónak...Szóval mégiscsak szükség lehet majd az említett Citarokra.

Előzmény: Törölt nick (10912)
430 322 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10923

Legyen szerencsétek! :-)

Előzmény: Avirat (10922)
Avirat Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10922

Igen, a mi plakátunkat láttad/látod.

Többségében nem a nullkilométeres jelentkezők azok akik az igen komoly előválogatáson bent maradnak. Sokrétű a szűrés, akárki nem ülhet volán mögé.

A tapasztalatok nem támasztják alá az aggodalmad, sokkal óvatosabbak az újak mint azok, akik rutinból vezetnek.

 

Előzmény: 430 322 (10915)
430 322 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10921

Volt akit levettek a 7E-ről, mert mögötte cammogott mindenki 20 km/ó-val. Ő éppen nem tőrt, de akkor sem normális, hogy tapasztalatlan embereket ültessenek 0 kilométeres jogsival, 100 milliós szerszámokra.

Előzmény: g86 (10919)
Avirat Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10920

Hogy a kijelzőn mi volt nem tudom 

Arra próbáltam utalni, hogy ezt nem tudom kontrollálni, nem azt mondtam hogy valótlant állítasz. A sebesség és egyéb adatokat tudom csekkolni hitelt érdemlően, ezeket meg is adtam.

Előzmény: BPI-383 (10909)
g86 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10919

Csak egyszerűen nem igaz, amit sugallsz, miszerint gond lenne a nullkilométeres sofőrökkel. VT-s kollégák elmondása alapján összességében nincs velük több gond, mint a sok éves tapasztalattal rendelkező sofőrökkel. Ellenben kevesebb gond van velük.

Előzmény: 430 322 (10917)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10918

Beszéltünk mi erről levélben azóta. Ha csak erre építesz, akkor még várj egy kicsit szerintem.


Még mielőtt: Nem azt mondom, hogy téved. Azt mondom, hogy ezt hivatalos csatorná(ko)n keresztül senki nem erősítette meg. Az áprilisi változások között nincs feltüntetve az operátorváltás.

Előzmény: Törölt nick (10913)
430 322 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10917

Olyan infóm nincs, hogy kik törték, de akkoriban nagy volt a felvétel. Biztos, a törők között volt tapasztalatlan is.

Előzmény: g86 (10916)
g86 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10916

2013-ban is jöttek bőven nullkilométeres sofőrök. Jellemzően nem ők törték a buszokat.

Előzmény: 430 322 (10915)
430 322 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10915

Egy nagyon érdekes óriásplakát keltette ma fel a figyelmem.

Autóbusz vezetőket keress a cég, akár átképzési támogatással. (Gondolom, hogy addig max. 60000 forint.)

Ezzel kapcsolatos kérdésem: tényleg az utcáról felvett, 0 kilométeres jogsikkal fognak közel 100 milliós kocsikat vezetni emberek?

 

Ne csodálkozzunk, ha az lesz, mint 2 éve! Törték-zúzták a kocsikat, volt aki a vonalon pakolt le, és ment haza, mert nem bírta Budapest "nyomását", mert "tegnap" még mondjuk még asztalos volt Isten háta mögött 2-vel, Borsod-Abaúj-Zemplén megyében.

 

Arról nem beszélve, hogy nem találnak ki valami gazdaságosabb fizetési konstrukciót, akkor jobban járnak, ha nem tüntetik el a hirdetést, mert folyton emberhiány lesz a cégnél.

BPI-383 Creative Commons License 2015.03.30 -1 0 10914

Igen.

Tátrás írt is pár hsz-t ezzel kapcsolatban, amiket sorban lereagáltunk.

Előzmény: Törölt nick (10913)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10913

Pont hogy SzL írt arról a fórumon, hogy az ő járműveik jönnek a MAN-ok helyére. Úgy látszik, nagy kavarodás várható hamarosan.

Előzmény: Törölt nick (10912)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10912

Ha ez tényleg így van, írhatna a felelős személy erről egy hivatalos üzenetet a tájékoztatás és infrastruktúra címére, hogy fel tudjunk készülni a dologra :-)

 

Olvastam már máshol is, de SzL a BKV részéről és a kocsikiadás tervezéséért felelős személy a BKK-tól sem mondta, hogy szolgáltatóváltás várható, sőt.

Előzmény: Törölt nick (10911)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10911

C1-esekre én is kíváncsi lennék, hova terveznek velük. A botváltós gépek helyét 100 %-ban a hárombetűs OFF szolgáltató veszi át.

Előzmény: 08-73 (10910)
08-73 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10910

Ha (elvileg) május végén búcsúznak az SL-ek, mik lesznek helyettük? Az off 415-ösökről tudok eddig, de azok főleg a dél-budai vonalakon. A csepeli vonalakon (71, 152, 179) meg gondolom off délpesti 260-asok.

Esetleg a napokban említett 21 db Citaro 1 is a botváltósok helyére jön?

 

BPI-383 Creative Commons License 2015.03.30 -2 0 10909

Hogy a kijelzőn mi volt nem tudom 

 

107 Bornemissza tér, de ez benne is volt a levélben

 

a panaszod első részét - melyben a járművezetőnket fel is mented - nem nekünk szántad, hiszen a menetrend nem a mi döntésünk? 

 

Csak a KXM-042 FUTÁR-ja vonatkozik a már ismert eseten kívül a VT-re, a többi kifejezetten a BKK-nak szólt

 

De az már javítva lett azóta

 

 

Előzmény: Avirat (10908)
Avirat Creative Commons License 2015.03.30 0 5 10908

Nos, a nagy mozgolódás az Andorban a szokásos éves ismétlődő oktatásunk, így nincs összefüggés az új buszok érkezésével.

Hogy a kijelzőn mi volt nem tudom, ahogy a pótlás körülményei sem rám tartoznak.

Az adott szakaszon a busz csúcssebessége 44km/h volt. Az előzést komoly 18km/h-s sebességgel hajtotta végre, majd a megálló előtt a buszsávot használva 27km/h-s sebességgel haladt el. A belső sávok telítettek voltak, fentiek tükrében úgy vélem mind nekem, mind neked több időt vett el az életedből a panasz megírása/kivizsgálása, de természetesen igyekszünk minél korrektebb választ adni és a jv figyelmét felhívjuk a kijelzők mindenki számára egyértelmű használatára.

Bízom benne hogy nem okozott nagy törést a tények ismertetése illetve a panaszod első részét - melyben a járművezetőnket fel is mented - nem nekünk szántad, hiszen a menetrend nem a mi döntésünk?

Előzmény: BPI-383 (10901)
#Zsombor Creative Commons License 2015.03.30 0 3 10907

A múltkor még a sebessége is zavart, ami ugye szerinted 40-45 km/h volt. 

Ha viszont a Bikás parknál álltál, ne meséld be nekem, hogy cirka 300-350 méter távolságból Te meg tudtad azt állapítani, hogy a kérdéses sofőr úgy előzte meg a megállóban álló buszt, hogy majdnem levitte a jobb visszapillantót, vagy bőven volt 2 méter vagy több a két busz között. 

Előzmény: BPI-383 (10906)
BPI-383 Creative Commons License 2015.03.30 -6 0 10906

Amúgy Te az esetnél pontosan hol is álltál?  

 

A Bikásnál a megállóban.

 

Mert ha a Bikás megállóban, honnan tudod, hogy egy megállóval lejjebb hogyan, és mekkora sebességgel "vágott " ki a busz mögül?

 

Nem a sebesség a lényeg, hanem a hogyan. 

 

Viszont ha mindenkit ezért bemószerolsz, nem irigyellek. Napjában több tucat buszt látok utas nélkül haladni, járatszámmal, és útiránnyal a kijelzőn. Szolgáltatótól függetlenül. 

 

Utóbbit megerősíthetem, hogy ez szolgáltatótól független.

Nyilván mérlegelem, hogy mennyire volt lehetősége az adott szituációban az érintettnek átírni a kijelzőképet, illetve, hogy az adott kijelzőkép, amivel halad, mennyire lehet megtévesztő.

Adott esetben - mivel -30 percben volt - lett volna ideje átírni a kijelzőket, és a kiírás teljes mértékben megtévesztőnek ítéltetett számomra, meg a velem együtt várakozók számára is.

 

Előzmény: #Zsombor (10903)
#Zsombor Creative Commons License 2015.03.30 0 3 10905

Azért elképzelem, ahogy 59 ember (közülük különösen azok, akik Budafokra, Budatéténybe, a Baross Gábor telepre, vagy a Bornemissza tér utáni szakaszra igyekeztek) +Te, dühösen a térdükre csaptak mikor elhuzott a busz az orruk előtt. 

 

Előzmény: BPI-383 (10902)
g86 Creative Commons License 2015.03.30 0 3 10904

Majdnem levitte a hátulját = nem vitte le a hátulját. Erről ennyit.

Előzmény: BPI-383 (10901)
#Zsombor Creative Commons License 2015.03.30 0 2 10903

Amúgy Te az esetnél pontosan hol is álltál?  

Mert ha a Bikás megállóban, honnan tudod, hogy egy megállóval lejjebb hogyan, és mekkora sebességgel "vágott " ki a busz mögül? Ha azon a buszon voltál, ami mögül kivágott, honnan tudod,hogy a Bikás parknál mekkora sebességgel haladt el?

Amúgy ahogy többen is jelezték, a sofőr a kresz betartása mellett a munkáját végezte. Az, hogy nem írta át a kijelzőt valóban égbe kiáltó hiba. Viszont ha mindenkit ezért bemószerolsz, nem irigyellek. Najpajában több tucat buszt látok utas nélkül haladni, járatszámmal, és útiránnyal a kijelzőn. Szolgáltatótól függetlenül. 

Előzmény: BPI-383 (10901)
BPI-383 Creative Commons License 2015.03.30 -7 0 10902

FUTÁR > Tevékenységek > Forgalmi szám > 0 > Járat > 0 > Utasokat nem szállít

Ennyit kellett volna megtennie, és már is nem nézek 60-ad magam, hogy ezt mégis hogy gondolta.

Belekerült volna 1 percébe, maradt volna 29 perc pihenője.

Előzmény: trizs77 (10900)
BPI-383 Creative Commons License 2015.03.30 -7 0 10901

Szerintem nem lett volna halálos kiírni, hogy Utasokat nem szállít, illetve nem úgy kivágni az álló busz mögül, hogy majdnem levitte a hátulját...

Pláne, hogy 30 perces mínuszban volt, mint kiderült.

 

Amúgy más:

Ma nagy mozgolódás volt az Andorban 11 óra körül.

Ez összefüggésben van az új kocsik érkezésével?

Előzmény: Avirat (10899)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.30 -1 6 10900

Írd meg neki a válaszlevélben, hogy :

 

 ...."...Köszönjük értékes sorait.

Vizsgálatunk megállapította, hogy buszvezetőnk azt tette, ami a dolga.

Önnek jó egészséget kívánunk........"

 

Aláírás + dátum.

Előzmény: Avirat (10899)
Avirat Creative Commons License 2015.03.30 0 5 10899

Mindezt még energiád is volt utaspanaszként megírni...

Hamarosan nézem és válaszolom, csak gondoltam megnyugtatlak hogy megkaptuk.

Előzmény: BPI-383 (10841)
W25 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10898

A BKV-sban május 26-ot emlegetnek.

Előzmény: KXM-037 (10897)
KXM-037 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10897

köszönöm! :) 

És akkor a MAN-ok azok április 30.ával befejezik a szolgálatukat? 

Előzmény: IAtilla (10896)
IAtilla Creative Commons License 2015.03.27 0 1 10896

Ápr. 1-jétől:

 

58/158:

Alap: 3 Aabenraa, 3 MAN

Szünetben: 4 Aabenraa, 2 MAN

 

101:

Alap: 2 415-ös (+2 átsz.), 2 Aabenraa, 2 MAN

Szünetben: 2 415-ös (+1 átsz.), 1 Aabenraa, 2 MAN

 

141:

Alap: 3 Aabenraa (+1 átsz. 58-asról), 2 MAN (+1 átsz. 250-esről)

Szünetben: ua., csak nincsenek átszerelők

 

150/252:

Alap: 6 Localo, 6 MAN

Szünetben: 5 Localo, 4 MAN

 

250/258:

Alap: 3 Localo, 1 Aabenraa (+1 átsz. 138-asról), 4 MAN

Szünetben: 3 Localo, 3 MAN

Előzmény: KXM-037 (10891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!