Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10889

bréékóó poiuzf!

 

letudtam irni:D

 

szóval nem egy ilyen céget tudok akiknek be van téve a korltáozó és van egy kapcsolójuk amit ha felkapcsolnak akkor a műszer tovaengedi a mutatót és az egységnyi órára jutó kmerhányadost....

 

amúgy te készítetted a képet????

 

cisszzzz

Előzmény: poiuzf (10888)
poiuzf Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10888
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10887

bréékóóóó

 

ez olyan övönaluli dolog, mint amikor felvételiztem infóra és az egyik tanár megkérdezte, hogy mi a qwertz......

 

most már okéééééé

 

van mihez kötni, csak az emlitett sor másikoldalról:D

 

cisszzzzzz

Előzmény: poiuzf (10884)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10886

bréékóóóó

 

miskolci kolléga!!!! wowwww és tiszanewyork!!!!!

 

az emlitett útvonalon már koppkoppkopp nem tud érni meglepetés.......

 

cisszzzzz

Előzmény: jollép (10882)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10885

hm

 

ezt tudtam, és igy is van!

 

az meg hogy van-e lesz-e ilyen azt meg a ctb söfőrök cikkben van róla vagy volt róla szóóóóó! vagy amit kasuka adott waberer's es újságot, nemtudom....

 

már van róla szó és egy söfőr úr nyilatkozta, mellyel mélységesen egyetértek, hogy akkor a szeméylgépkocsisoknak is egyévente kéne vizsgézniuk, mert amit művelnek az már......

 

ciszzzzz

Előzmény: vikiviki (10880)
poiuzf Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10884
Segítek mihez kötheted a nevemet ,ugye a munkásságomon kívűl:)
Nézd meg a billentyűzetet a "p"-től visszafelé.
Az "f" meg mondjuk lehet fiatal vagy f*szagyerek esetleg féleszű:))
Előzmény: deps (10876)
_Gabesz Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10883
Viki,
Akkor kérdeznék egyet...annak is meg kell újitani ezt, aki a nemzetközit is újitgatja? Mert azt most is 5 évre adják.
Előzmény: vikiviki (10880)
jollép Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10882

De  igen, Miskolc, és  sajnos  gyakran  kell  mennem  a  35-ösön.  Néhány  hete  esett  meg, az  út  borsodi  szakaszán  Nagycsécs  vagy Sajószöged  belterületén,  hogy  egy  kamion ráment  a  javítás  alatt  álló, útból  kiemelkedő  aknafedelek  egyikére , mire  a  kb. 50  kilós  vas  átrepült  a  szemközti  járdára. Szerencsére az  őrangyalok  keményen  dolgoztak, így  csak  az  elképzelés  maradt, mi  van  ha egy  gyerek.....

Ezt  az  utat  a  javítás  idejére  elejétől  a  végéig  le  kellett  volna  zárni. Vajon  mennyit  fizettek  érte, és  abból  mennyit  költöttek  az  útra?....

Előzmény: deps (10877)
vikiviki Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10881
hm... bocs, nem akartam vastag betűvel írni, de az index meg igen...
Előzmény: vikiviki (10880)
vikiviki Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10880

No, szóval, Roadtraintől kaptam egy olyan infót, hogy lehet, hogy 2007-től 5évente újra kell majd vizsgáznia annak is, aki belföldizni akar. Ez valószínűleg nem igaz, csak annyi a változás, hogy 2006tól a gépkocsivezetőit kell megújítani 5 évente. Tehát a vállalkozóit nem. De majd még utánanézek rendesen is...

 

Attól tartok a fuvarozó keveri a fuvarozói vizsgát a gépkocsivezető alkalmazottaknak szóló vizsgával.

Gépkocsivezetői neve:                       Belföldi (vagy nemzetközi) fuvarozói vizsga

A vállalkozónak való vizsga:             Belföldi (vagy nemzetközi) fuvarozó vállalkozói vizsga

 

 

 

 

Előzmény: deps (10879)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10879

bréékóó viki!

 

tedd közzé:)

 

ciszzz

Előzmény: vikiviki (10878)
vikiviki Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10878
Vannak híreim.
Előzmény: Roadtrain (10866)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10877

óóó a mi kis 35ösünk.......

 

milyen jóó is az mikor 10kmer sorban állsz, és otegy jelzőőr, akinek a magyar leleményesség van a kezében....... pingpong ütő!!!! ja ez egyik oldala piros másik zöld :D

csak nem keleti térségből származik az úr?????

Előzmény: jollép (10875)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10876

bréékóó jollép!

 

ha a legjobb tudásomat előveszem akkor a mol egy igen jóó cég....

még most is legalábbis itt tiszaújvárosban a mol dolgozók dolgozói részvényt kapnak, +igen szép juttatásokat!!!

 

hogy ez mit jelent sofőri szinten???? gyáááááááááááááááááááááááááá

ha elméletileg te alkalmazott vagy meg ha úgy vesszük a vezető is beosztott, akkor a munka törvénykönyve a trallala paragrafus azt mondja, hogy mivel egyazon cég ALKALMAZÁSÁBAN van a delikvens ugyanazok a juttatások illetik meg... namost persze nem kell összehasonlitani és ugyanolyan dolgokat várni, de várhatóak igen kecsegtető juttatások......

ja és nem idegesgeted magad halálra mint pölö az egyik kolléga kezdő korában(poiuzi vagy nem is tudom  megjegyezni becses nevét, mert még nem tudom mihez kötni, hogy megjegyezzem), aztán én és kollégám nagylaknál pár nap várakozás...

 

jóóóó munka, az egyik tankortársam itt van a tankautótöltőknél, és hát itt nem mehetnek annyit mint battán....... ok van nem részletezem....

 

csak egy a baj ilyen állami céggel, hogy sok a "span" és ált elöször benfenntes cimbije kerül be aztán mennek tovább a névsorban....

 

cisszzzzzz

Előzmény: jollép (10873)
jollép Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10875

A  35-ös  úttal  kapcsolatban  eljárás  volt  folyamatban kb. 4  hónapig, mármint,  hogy  "megsértette-e  valaki  a  felújítási  munkálatok  közben (építtető) a  foglalkozási  szabályait  olyan  módon, ami  más  testi  épségét stb. stb.  veszélyeztette....

Az  eljárást  megszüntették,  mindent  rendben  lévőnek  találtak. Tehát  az  semmi,  hogy  az  új  és  a  régi  aszfalt  úgy  van  összeeresztve,  hogy  azon  az  előírásos  40-nel  felhajtva  kiszakadnak  a  gátlók, (kb. 8  centi  azonnali  szintkülönbség, Görbeházától  délre 1000 méter) az  is  semmi, hogy  lámpás  útlezárásoknál  már  nekem  a  zöld, de  szemből  is  még  zöld, plusz  sorolhatnám  a  többit. Vajúdtak  a  hegyek  és  egy  kis  egérke  született...

deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10874

deps-news

 

A németek érdeklődnek a magyar autópálya-építések és vasúti fejlesztések iránt
Németország is érdeklődik a magyarországi út-és vasúthálózat fejlesztése iránt. Magyarország legfontosabb gazdasági partnerének fővárosában, Berlinben tárgyalt Kóka János. 

 

 

Megkezdődött a VII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szegeden
Tegnap kétnapos nemzetközi közlekedési konferencia kezdődött a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara székházában. Idén hetedik alkalommal rendezik meg a tanácskozást, amelyre mintegy 150 magyar és 30 romániai szakember érkezett Szegedre: közös témájuk a "Közlekedés és Interregionalitás".
Az interregionalitás jegyében mindazon közlekedési terveket bemutatják a szakemberek az érdeklődőknek, amelyek hatására a térség kedvezőbb gazdasági helyzetbe kerülhet. Ennek megfelelően bemutatkozik többek között a szegedi Biopolisz-koncepció, a helyi személyszállítási logisztikai központ, a temesvári repülőtéri fejlesztési projekt, az aradi áruszállítási központ és a bajai kikötő.

 

 

Ötvenmillárdos logisztikai központ épül Herceghalmon
Zöldmezős beruházás keretében 200 millió euróból logisztikai központ épül Herceghalom határában, az első csarnok alapkövét csütörtökön helyezték el - közölte az Agrogate Hungary Rt.
A 120 hektáron megvalósuló központ több fázisban épül meg, első lépésként 240 ezer négyzetméteren modern raktárak, ipari csarnokok, irodák és kereskedelmi területek készülnek el.
Ezen belül egy 18 hektáros területen két, egyenként 15 ezer négyzetméteres raktárépület kerül tető alá, valamint egy 30 ezer négyzetméteres és egy 10 ezer négyzetméteres kereskedelmi csarnok is elkészül. Az átadás tervezett időpontja 2006 márciusa.

jollép Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10873

Szia, ha a  moltrans, MOL  tulajdon, akkor  szerintem  nem  jár  rosszul  a  munkavállaló. Maga  a  fizu  bizonyos  szintig  nem  túl  magas, mérnök  középszint kb. 400e. bruttó, efölötti menedzser ..  a  csillagos  ég, ez  alatt 150-250 bruttók vannak, legalábbis szerelő szinten, mondjuk  ez  szakmunkás. Szerintem itt  a  versenyképes  kb. olyan 300e. lehet.

De.

A  juttatások, legalábbis  a  molon  belül  a  magyar  átlag  felettiek, a  szabadságon ( mivel a  Mt. alapján  van  az  évi  szabadnap)  kívül  szerintem jobb , mint  az  átlag  köztisztviselő.

Ezen kívül a  hátrány  talán  annyi, hogy nincs  biztosítva  senki  a  "létszámleépítések" ellen.   szép  napot.

Előzmény: manf2000 (10850)
deps Creative Commons License 2005.11.28 0 0 10872

bréékóó az uraknak és a hölgynek is!!!!!

 

megint bővült egy hölgyel a "banda"??????

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

 

naaztán.......

hát gratula a vonatnakausztráliában!!!!!! elég komoly összeget hagytál ott, bár mondjuk az én tanulásom eme téren is elkérte a jogdíjat a M.E.:)

 

ez az átlagfogyasztásos dolog, ált sántít!!!!! a gyártó ált g/kwh ban adja meg a vas fogyasztását, és ezt visszaszámolni, tudom nem nagy dolog, de volt már az egyik tankörtársamnak vele gondja... merci sk 1732 (sk.. imádom) mert a vas olyan 27-32 es fogyasztása volt persze a 32 az itt a tvk-n konténerrakásnál a kormot..... szóval vmelyik nagyokos úgy számolt a megyeszékhelyen a kf nél, hogy ennek a tipusnak közepes fülkével(rövidebb mint a hálós, de hosszabb mint a nappalis) hogy ez fülkenagyságtól is függ(megvan 98-tól a haszonjárműkatalógus és abban minden tipusnak és altipusnak ki van fejtve a mibenléte)

a bérszámfejtő nem tudom ki volt mindenesetre a kocsira kihoztak (még a mai napig eme tipusnak borsodban max 28 lehet a fogyasztása óránként is meg 100kmrre is)

 

nem kell értetlenkedni, mert sokmindenki nem értei, pláne akinek ilyen van eme megyében(3db van ilyen itt) ja és a merci teherautó részlegének is irtam egy levelet melyben kérem a gépes ilyen jellegű adatait,+amit lehet......

szóval még jó hogy elmentetem a levelet, mert naponta küldtem, mert azthiszem egy hónap múlve jött a válasz, hogy ilyen meg olyan jogszabályra hivatkozva nem lehet kiadni, meg amúgy is..... ja sorry

 

munka:

egerbe sokat jártam a múlthéten és útközben beugrottam egy állásinterjúra..... azért nem lett meg mert a haveromat megláttam útközbe és elvittem egy darabon... na az az egy óra kellet volna ahoz, hogy legyen állásom...... aztán szoboszló... ottegy tiszteletreméltó ladás cimborám segítségével felovettem egy szállítmányozóval a kapcsolatot, de sajnos ez is vakvágány, mert minden be van tellve, e jó volt hallani, hogy semmi akadálya sem lett volna.....

a harmadik meg debi, ott meg már olyan szinten lekéstem róla, hogy na..... :(

 

cisszzzzzz

Előzmény: Roadtrain (10866)
_Gabesz Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10871
Road,
Jó kis gép, nekem tetszik ;)
Előzmény: Roadtrain (10852)
sáfrányos Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10870

Szevasztok!

 

Roadtrain egy kédés: Mire jogosit fel a Nemzetközi vállalkozói 160 000-ért?

Előzmény: Roadtrain (10866)
cicó Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10869

Értem :) Belföldi árufuvarozóim nekem is van...:))

Előzmény: Roadtrain (10868)
Roadtrain Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10868

Eddig is az voltam :o)))))) csak belföldi árufuvarozónak hívtak eddig :o))

Ezt a vizsgát azért tettem le,hogy hivatalosan :o)) is mehessek külföldre.

Előzmény: cicó (10867)
cicó Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10867
És utána saját autóval vállalkozó leszel?
Előzmény: Roadtrain (10866)
Roadtrain Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10866

Húúúú hát már én sem tudom mit tanultam :o))

Nos a tanfolyam 160.000HUF.Ez  végül is korlátlan nemzetközi fuvarozó vállalkozói tanfolyam.Volt benne minden jog,vám,munkaügy,jármű műszak, még volt kettő valami,de nem esik le.

Aztán volt esettanulmány ahol elég komoly számításokat kellett végezni.Ezt 86%-al teljesítettem.Nagyon sok érdekes dolgot tanultunk amit már tudnunk keleltt volna valamilyen szinten. :o)))

Mik a jogai munkáltatónak és munkavállalónak,mi a feladata a fuvarozónak,állatszállítástól kezdve az ADR-ig mindent.Mit mivel szabad szállítani.

Számomra tényleg érdekes volt és sok mindent is tanultam,de persze az egész könyv nem megy fejből.Van ami beugrik,de van amihez kell egy kis segítség.

Persze a kiadások még nem értek végett.

Nemzetközi vállakozói :160.000HUF

TIR                                :43.000HUF

Közösségi engedély      :90.000HUF +autónként asszem 4500HUF

Persze kiválthatom az engedélyt a nem EU-s országokra is.De azt nem hiszem,hogy megteszem.Elég lesz egyenlőre az EU-s.

Előzmény: Gasolin (10865)
Gasolin Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10865
Mesélj már róla, mit tanítottak az iskolában (mi volt a téma) és miből kellett vizsgázni, mennyi ideig tartott stb.
Biztosan érdekel mást is. Beszélhetsz a költségéről is.
Szeretném tudni, most mennyivel érsz többet mint azelőtt! :o)
Előzmény: Roadtrain (10862)
Roadtrain Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10864
Nekem meg pont fordítva volt.Azt hiszem 8liter volt megadva 100km-re és az autó nem bírt 10liter alatt enni.Na mindegy.Ez van.
Előzmény: Gasolin (10863)
Gasolin Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10863
Múltkor mondja egy ismerős, aki hűtős autóval végez áruterítést, hogy a közlekedési felügyelettől megkérte a nomát, mert nem tudta mennyit számolhat el.
A felügyelet 23L-t mondott 100km-re. Kérdeztem mennyit fogyaszt valójában.
Válasz: 14L/100km volt hűtőagregáttal (10t össztömegű autó). /a tulaj saját maga vezeti a kocsit/. Azért 100km-ként 2500Ft zsebpénz nem is olyan rosz, ha az ÁFA-t leveszem belöle akkor is 2000Ft.
Előzmény: Roadtrain (10861)
Roadtrain Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10862

Most én sem vagyok benne biztos,hogy jár vagy adható.Ha megkapom a könyveket akkor utánna fogok nézni.De például a nemzetközizésbe is úgy tudom,hogy jár a napi 25dollár.Ezt is megnézem majd.

Az elmúlt hetekben annyi infót kellett megjegyeznem,hogy azt sem tudom fiú vagyok-e vagy lány :o)))

Előzmény: Gasolin (10856)
Roadtrain Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10861

Minden könyvelő másképp csinálja erre már rájöttem.

Nálunk megvan határozva,hogy a Mercim eszik 14-et és annyit is számolhatok el.Ha kevesebbet eszik akkor jó ha nem akkor így jártam.

Előzmény: cicó (10855)
poiuzf Creative Commons License 2005.11.27 0 0 10860
De így a tuti (amennyire tudom): Magyarországon számlával ÁFA visszaigényelve.
Külföldön normával (ahogy hallottam elég magas) és nettószámlázással (lényegében ÁFA nélkül). Senki nem ellenörzi? Vagy teljesen szabályos?
Amit én tudok APEH normákat elég magasak: Toyota Corolla 1.6 10l/100km (8,5 felett sose fogyasztott) Scania 142 30l/100km üresen pótkocsival (ebben a másodikban nem vagyok teljesen biztos meg még régebben volt).
Előzmény: cicó (10855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!