Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pingui Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147361

Köszönöm a válaszod. 

A termosztát jó  (teszteltem forró vízben, 89fokon nyit), csak a tömítés...

Előzmény: C20NE (147359)
pingui Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147360

Köszönöm a válaszod.

Azért kell pasztát használni, mert a robbantott rajzon látható 51es tömítés fémből készült (duna autóból rendeltem anno), az meg mem akar rendesen tömíteni a műanyag házon. 

Előzmény: Kisa (147357)
C20NE Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147359

A tömítésnek rajta kell lenni a peremen. Ellenőrizd , hogy rendesen ráül-e a helyére. Wahler termosztát a gyári dobozban lévő is azt nyugodtan megveheted. A termosztáthoz adják a szükséges tömítéseket is, benne van a dobozban.

Előzmény: pingui (147355)
JohnyFirpo Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147358

üdv 409!

 

érkezésemkor:

 

-töltési nyomás vezérlés; pozitív eltérés, szakadt

 

Indítgatások után:

 

 

- kommunikáció a vezérlőegységgel letiltva

 

 

Mindkettő törölhető volt.

Előzmény: 409 (147349)
Kisa Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147357

Jól van rátéve, ha van egy nút a tömítésben, akkor abba kell belefűzni.

Ez vagy szerelési hiba miatt, vagy a rossz minőség miatt szakadt így el (hacsak nem régi).

Takarítsd le jól a felületeket és akkor nem is kell pasztát használnod. Ha mégis pasztázod, akkor zsírtalanítsd, nagyon vékonyan kend,ne jusson a hűtőrendszerbe, úgy is szétterül mikor összehúzod.

Így nem is kell 24 óra, elég neki 2-3.

Paszta akkor nagyon jó, mikor a fagyálló már megette a felöleteket és nem illeszkedik pontosan.

Előzmény: pingui (147355)
Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147356

Pontosítanék!!!   A kérdéses adagoló tip:    Delphi.

Előzmény: Hyuing-II (147354)
pingui Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147355

Üdv Urak!
'99 V40 1.9di 70kw

Előzmény: Alig volt fűtés, termosztátnál körülnéztem, ezt találtam:

Mivel volt itthon egy másik termosztátom (ebbe a kocsiba való), annak a tömítésével raktam össze. Jó is lett a fűtés vagy 5 napig, most már megint lassan akar fűteni.

(Amikor kb 1.5 éve megvettem a kocsit, akkor rossz volt a termosztátház tömítésem. Csere közben azt láttam, hogy a termosztát a fenti tömítés nélkül van berakva a helyére. Nyár volt, nem tűnt fel előtte a tömítés hiány, de amikor cseréltem a ház és a hf közti tömítést, akkor azt láttam logikusnak, hogy a termosztátra így kell rárakni a tömítést.)

Kérdéseim:
- Így kell a tömítést rárakni a termosztátra mint a fenti képen, mert ezen a robbantott ábrán mintha nem így kellene?

 

- milyen tömítőpasztát használjak a termosztátház összerakásánál, ami viszonylag gyorsan köt, mert amit vettem Mannol, arra 24óra van írva, és lerövidíteném ezt a folyamatot mondjuk fél órára :)

Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147354

Jó Estét Urak!   Berlingo  1.9  wjy    lukas adagolónál ha tönkre megy az elektromos előtöltés állító, azt kitekerem-betekerem és kész?   Vagy adagolóshoz kell vinni?  Hol a bánatban van az a valami az adagolóban vagy rajta? Nem találok sehol rajzot.

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147353

köszönöm a választ, érdeklődnék, hogy ez a "befecskendezo elem aramkori hiba a vezérlőben" hogyan  

a terv az hogy elvinném doni bácsihoz mint skoda specialistához. esetleg ha van más skoda specialista bp vagy pest megye szívesen veszem..

a kérdésem az lenne, hogy ez diagnosztizálható?...ez látszik real time adatban?

vagy várjam meg mig teljesen elromlik?

mert tegnap kétszer is éreztem, ma egyszer sem..fölöslegesn meg nem rabolnám senki idejét legfőképp a sajátomat nem...

 

köszönöm.

Előzmény: cam aro (147341)
Tie Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147352

Kign, köszi!

Előzmény: Kisa (147351)
Kisa Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147351

Testeld le a jelvezetéket, ha kiakad a mutató, feltehetően az jó.

 

A jeladó ell. értékei:

 

20Fokon :4800-6000 Ohm

40Fokon: 2200-2800 Ohm

70Fokon: 1000-1400 Ohm

100Fokon: 300-400 Ohm

Előzmény: Tie (147350)
Tie Creative Commons License 2015.12.02 0 0 147350

93-as A Omega Kombi, 2.4i benzin, automataváltó.

 

Van esetleg leírásotok hozzá, hogy a vízhőfok-jeladón milyen értékeket kéne mérni? Üzemmelegen nem mutat semmit a műszer, amikor már forr, akkor mutat 85-90 fokot kb. Jó lenne kideríteni, hogy a műszer szar, vagy a jeladója.

409 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147349

"Hibajelet nem dob!"

 

 Attól még a hibatárolóban ott lesznek a hibakódok, és egy diagnosztika is sokat tudna segíteni. 

 

Előzmény: JohnyFirpo (147338)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147348

csereld fel az injektorokat es nezd meg h atvandorol-e a hiba

Előzmény: hazafia (147343)
wastegate Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147347

Befecsiket símán érzed/hallod ha megfogod működés közben ... ha nem akkor az bibis.

Francia xarokon soxor meghal egy egy db.

 

w

Előzmény: hazafia (147343)
cam aro Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147346

szerintem berregest, de nem eskuszom. 

 

par eve volt itt egy..ha jol remlik az is berreget.

mondjuk mas okbol kifolyo adagolo csere utan meg nem emlekszem ra..

fene tudja.

 

 

..felejtodik az irodalom. :/  

 

Előzmény: Hyuing-II (147344)
Kisa Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147345

Franciáknál (Citroen, Peugeot, Renault) én is sok injektorszelep hibába botlom, szinte semelyik más gyártóra nem jellemző, hogy meghibásodna.

Ebben az esetben legtöbbször egy henger kínlódik, amit érezni lehet, és a hibakód is valószínű megjelölné, nem csak iylen általános égéskimaradást írna be.

Ezért nagyobb esélyt adnék a trafó hibának, az is tipikus. Keress rajta égési nyomokat. Nem olajos ?

Ellenőrizd a gyertyákat, nincs megnövekedett hézag?

Zsírtalanítsd, portalanítsd le, gondolom nem nedves, aztán hátha javul.

Cseredarab nélkül kb. ennyit tehetsz, sokszor semmi nem látszik rajta, belül húz át.

Előzmény: hazafia (147343)
Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147344

Lukács!   Csináltam egy működtetés tesztet és az előtöltés állítónál valami berregésszerű hangot hallatott. Nem tudom mit kellett volna hallanom!

Előzmény: cam aro (147342)
hazafia Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147343

Még nem sikerült trafót kerítenem, az új meg "borsos" a komámnak, már csak azon agyalok hogy injektor hiba miatt vagy trafóhiba miatt van az égéskimaradás! C3-mal már jártam úgy hogy szintén égéskimaradást dobott a gép, megvettem a trafót és szintén nem dolgozott egy henger, rossz volt az egyik injektor...

Előzmény: Kisa (147336)
cam aro Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147342

akarhogy nezem ez a kod nalam fuel trim malfunction. 

viszont a leirtak alapjan az igaz nalad lesz. 

 

vezerlest nem nagy durr megnezni, de szerintem adagolo /elotoltes allitas / baja lesz. 

lucas, vagy bosch ? 

Előzmény: hyuing (147335)
cam aro Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147341

kuplungon kivül mi lehet még?""

 

befecskendezo elem aramkori hiba a vezerloben.

keves szivacs az ulesben.  

Előzmény: Törölt nick (147339)
cam aro Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147340

mihez érdemes nyúlni?"" 

 

multimeter az izzito gyertyakhoz. 

kompressziomero a vegnyomas ellenorzeshez. 

nyomasmero ora a feltolto nyomas mereshez.. 

hibakod kiolvaso a fotengely szenzorhoz. 

 

vagy. 

penztarca  szakemberhez.  < ez esetben a fentiekre nincs szukseg. 

Előzmény: JohnyFirpo (147338)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147339

1.9 pdtdi bxe O2, ezüst, ma azt vettem észre hogy remeg a fenekem alatt az ülés egy vasúti sorompónál várva.

párszor éreztem már hasonlót az elmult pár hónapban...de ritkán...kuplungon kivül mi lehet még?

leállításkor nincs semmi hang

JohnyFirpo Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147338

Kedves Szakik!

Érdeklődésem tárgya egy Ford Galaxy 2003-mas, 1.9 PD TDI, AUY, 116 LE-s gép.  (sötétkék) :)

Hidegen elindítva (10°C) 2 henger indul be és elég kultúrálatlanul jár, de ahogy melegszik, kisimul, beindulnak a hengerek, a végére nagyon enyhe alig észrevehető kihagyások maradnak. Az autó húz viszonylag jól, viszont előfordul, hogy menet közben elmegy az erő és következő gyújtásig vissza sem jön! Hibajelet nem dob!

Aztán ha a bemelegedett motort leállítom, nem  indul újra, csak teker mint a veszedelem. Kipróbáltam, ha tovább indítózom (8-10 mp) akkor beröffen és jár.

Gyújtásra hallani a tank felől búgást, gondolom működik a szivattyú.

Szóval itt tartok, mihez érdemes nyúlni?
PD elemekre gyanakszom erősen.
Amúgy ezt a dolgot egyik napról a másikra kezdte.

Köszönöm a választ!

Kisa Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147337

Pár hete, igaz Caddy-vel, de forgóelosztós adagolóval szerelttel jártam így. Ott az előtöltés állító dugattyúja szorult meg néha, így nagyon keményen járt. Talán itt is hasonló lehet a probléma.

, de csak tipp.

Előzmény: hyuing (147335)
Kisa Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147336

Újra csak Cam-nak volt igaza, benéztem a hibakódot a Bosch-ra az égéskimaradás a helyes :)

 

 

Előzmény: hazafia (147333)
hyuing Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147335

Jó Estét Urak!    Citrongy Berlingóóóóó  wjy  1.9 D.   A tulaj elmondása szerint  egyik pillanatról a másikra jött elő a tünet.   Indításkor nagyon keményen jár a mot. és virít a hibajel.  P 0170  előbefecskendezés eltolódás. Kért előbefecs.7 fok  mért  14fok. Ha széthúzom az 1 es hengeren lévő tűlöket vagy mi? jeladót akkor jól indul nem kopog.  Szerintetek elugorhatott az adagolón a szíj?  1 hete így jár.   

Steven 68 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147334

Hülyeséget írtam, persze,hogy olajos a póluskerék hiszen olajba fut.

Előzmény: Törölt nick (147329)
hazafia Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147333

Így van. Szíjas motor, a vezérlője pedig Bosch. Én is trafó esetleg injektorhibára gondolok, ma kerítek egy bontott trafót aztán meglátjuk...

Előzmény: cam aro (147289)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 147332

A póluskeréknek tisztának kell lenni ?  Ugyanis kivettem a jeladót belenéztem elég olajos a póluskerék.

Előzmény: Törölt nick (147329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!