Én azért írtam, mert elvileg a BKV építette sok éve a tartózkodókat. a BKV-sok tisztítsák maguk utána szennyeket, takarítsák szépen gondozták némelyik, de a dolgozóid se szappant, se toalett papírt meg semmivel se nem száll be a végállomás rendeket.
Tudomásom szerint, így történtek, de ha te mondod, akkor tévedés az egész.
Szoktam menni arra igen és tudom. Élő példa a 118-as vonala... igaz nem volt rajta VT, de milyen szép út lett. Csak sokan ezzel jöttek, hogy megjött a cég egyből neki álltak építkezni felújítani a Bogdáni végállomást és stb, csak a marakodást ment a cégek között.
"Szeretem" az összeesküvés elméleteket, különösen ha - mint ez is - nélkülözik a valóságalapot. Azt ugye te se gondolod komolyan hogy azért lettek felújítva az utak mert azon a VT jár?
A folyosói pletykákra pedig ha ad valaki az meg is érdemli.
Viszont ez a fülkenélküliség érdekelne. Én vagyok a megrendelő, kifejezetten kérem bele a fülkét, erre mit ad isten nincs benne? Én persze mint megrendelő szó nélkül átveszem, nyelek egyet és tudomásul veszem....
A Fehérvári úton mikor jártál utoljára? A Budafoki út belső részén? A Róbert Károly körúton? A Bimbó úton, a Törökvész úton? Utóbbin külön ajánlom a Vend utca megállót felfelé. Lehetne még folytatni.
A lényeg, hogy nincs összefüggés az utak állapota és a beosztott kocsik típusa között.
Sajnos.
És hogy ne értse félre senki: a helyzet szolgáltató cégtől független, mindenki jár rossz úton új kocsival.
2010 után megszaporodtak a felújítások, függetlenül attól, mely cég buszai járnak ott. Van olyan útszakasz, ami fel lett újítva, de nem jár rajta VT, és van olyan, ami szörnyű állapotban van, de jár rajta Vt. Pl Vágány utca.
De ha már itt tartunk, amíg nem jöttek 2013-ba a VT-s új buszok milyen érdekes, hogy rossz úton a BKV eltudott vergődeni, amikor megjelent a Merci, hopp akkor gyorsan Kőbányai út felújítása a piacnál, akkor a megállók rendbe szedése stb.. akkor egyből jó út lett mindenhol..
De olyant is hallotam, hogy ki vannak tiltva a BKV-s várakozóból mert a cég nem száll be semmibe.
Kár. Illetve nem kár, hihetőbb volt az a verzió hogy a BKK a sz@r, de akkor a BKV meg a T&J az. Szomorú, hogy ennyit számít nekik a sofőreik biztonsága. Menjen csak a haszonbarom, majd jól kirángatják a nem létező fülkéből..
Az akadályok, belógó fák és társaik minden esetben jelzésre kerülnek a BKK felé ugyanúgy, mint a forgalomszervezési anomáliák. Természetesen innen a vállalat lehetőségei véget érnek, a kivitelezés/változtatás nem a mi kompetenciánk.
Sajnos tapasztalatból tudom, hogy ÁLDÁS is lehet a zárt fülke! Mikor ott dolgoztam, akkor vezették be az első ajtós felszállást és a jegyek, bérletek felmutatását. Az eset után (amit nem kívánok részletezni) napi kísérőm lett a táskámban a "FA Testápoló!
Hát, nem tudnak...az új buszoknál már ráerőltették a szolgáltatókra a nyitott fülkét (hibrid, conecto), úgyhogy a VT-sek még szerencsések voltak. Kíváncsi vagyok az új Conecto-Lion's City pároson lesz-e.
Sajnos a jelzett problémák mind nem a cég hatáskörébe tartoznak. Hiába adják őket tovább, ha a BKK-nál nem csinálnak semmit. Már az is egy csoda, hogy a zárt fülkét el tudták intézni az új kocsikra.
Pedig azt hittem, hogy a cég(ek) azon lennének, hogy segítsék a dolgozók munkáját, és nem folyamatos "anyuzással" kell egy-egy cinkes helyen átmenni! Ezek szerint nem sok minden változott! :-(
Kétlem hogy olyan hű de sokat foglalkoznának vele, mert rengeteg olyan hely van ahol már legalább 5(ha nem 10) éve belóg az útra a megálló közepén egy fatörzs.
Azt szeretném kérdezni, - elsősorban a hozzáértőktől - hogy ha a sofőrök közül valaki jelzi a vonalán észlelt hibákat, problémákat, mennyire segítőkész a vezetés a megoldásban?
Ezt azért kérdezem, mert anno (2012) elég sok hibát, problémát, (és hozzá javaslatot) jeleztem írásban a vezetőségnek, mégsem történt semmi. Pl.: Nagyon magas járdaszegélyek, belógó faágak, rendszeresen szabálytalanul várakozó gépkocsik, stb....) Tisztelettel egy volt VT-s!
A tapasztalatlan is veszélyes, de azok általában leszednek egy tükröt, meghúzzák egy kicsit, és ennyi. Jó, nem 100millás buszokon kellene kísérletezni, de ha nincs más, akkor bizony abba kell beleüljön.
Sokkal nagyobb a gond azokkal, akik nagy mellénnyel odaállnak, hogy én már tizenéve vezetek, ne mondja meg senki, hogy kell csinálni. Ők azok, akik belemennek komolyabb csínyekbe, kevésbé figyelnek oda arra, hogy mit is csinálnak. Aztán máshogy reagál a technika, mint ők várták, és meglepődnek, ha alsóhangon félmillás sajáthibás balesetet hoznak össze...
Hagyd csak, vannak itt olyanok, akik életükben 2 Ft értéket nem termeltek, de nagyon tudják osztani az észt, hogy mit hogyan, és miért. Ha valaki hibázik, rögtön írják is a panaszt a BKK-nak. Nem tudom, mit csinálnának, ha az ő hátuk mögött is ott állna egész nap valaki, és nagyítóval keresné, mikor hibázik. És sajnos egyre több ilyen lesz...
MHU-732. Úgy tűnik, megoldhatatlan a monitor javítása. Érdemes lenne leszerelni, hogyha már információt nem ad, legalább ne zavarja a magasabb utasokat.
Az anya cégnél én is 0 km ként kezdtem.Igaz előtte volt 2 éves gyakorlatom "C" ből. Na de mikor a C-t elkezdtem akkor 0km-nek számítottam.Senki nem úgy születik meg hogy az anyja hasába gyakorlatot szerez.Van egy ismerősöm aki sokáig taxizott mert csak B-s jogsija volt.Majd megszerezte a C-t,és ez után rögtön a D-t. Még a pecsét meg se száradt a jogsiba és máris egy olyan cégnél dolgozik ahol rendszeresen külföldre visz utasokat 0km jogsival.
Tipp: BKV-Figyelős interjú alapján 2db 25 kiadott járműs tenderen indult a VT. 21 C1 plusz a 6 most meglevő az 25/27-es kiadás. Ekkor a Localókból csak 26-30 maradna.