Keresés

Részletes keresés

Törzs utas Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10958

Nem tudom, de elég beteg ötlet fülke nélkül.

Előzmény: Avirat (10957)
Avirat Creative Commons License 2015.04.02 0 1 10957

Ár? Mert mással nem tudom magyarázni...

 

Előzmény: Törzs utas (10955)
Törzs utas Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10956

Én azért írtam, mert elvileg a BKV építette sok éve a tartózkodókat. a BKV-sok tisztítsák maguk utána  szennyeket, takarítsák szépen gondozták némelyik, de a dolgozóid se szappant, se toalett papírt meg semmivel se nem száll be a végállomás rendeket.

Tudomásom szerint, így történtek, de ha te mondod, akkor tévedés az egész.

Előzmény: Avirat (10953)
Törzs utas Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10955

BKK Gondolom a T@J nem magától kérte így.. neked erre mi az indok, hogy a BKV, és a T@J így kérte de a VT meg nem?

Előzmény: Dante001 (10952)
Törzs utas Creative Commons License 2015.04.02 -1 0 10954

Szoktam menni arra igen és tudom. Élő példa a 118-as vonala... igaz nem volt rajta VT, de milyen szép út lett. Csak sokan ezzel jöttek, hogy megjött a cég egyből neki álltak építkezni felújítani a Bogdáni végállomást és stb, csak a marakodást ment a cégek között.

Előzmény: g86 (10951)
Avirat Creative Commons License 2015.04.02 0 1 10953

"Szeretem" az összeesküvés elméleteket, különösen ha - mint ez is - nélkülözik a valóságalapot. Azt ugye te se gondolod komolyan hogy azért lettek felújítva az utak mert azon a VT jár?

A folyosói pletykákra pedig ha ad valaki az meg is érdemli.

Viszont ez a fülkenélküliség érdekelne. Én vagyok a megrendelő, kifejezetten kérem bele a fülkét, erre mit ad isten nincs benne? Én persze mint megrendelő szó nélkül átveszem, nyelek egyet és tudomásul veszem....

Előzmény: Törzs utas (10949)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.02 0 1 10952

Akkor vezesd már le hogy lettek fülke nélküliek, meg azt, hogy a VT-sek hogy nem lesznek.

Előzmény: Törzs utas (10949)
g86 Creative Commons License 2015.04.02 -1 2 10951
Semmi nem támaszja alá, amit írtál. Megszoktuk.

A Fehérvári úton mikor jártál utoljára? A Budafoki út belső részén? A Róbert Károly körúton? A Bimbó úton, a Törökvész úton? Utóbbin külön ajánlom a Vend utca megállót felfelé. Lehetne még folytatni.

A lényeg, hogy nincs összefüggés az utak állapota és a beosztott kocsik típusa között.

Sajnos.

És hogy ne értse félre senki: a helyzet szolgáltató cégtől független, mindenki jár rossz úton új kocsival.
Előzmény: Törzs utas (10949)
#Zsombor Creative Commons License 2015.04.01 0 1 10950

2010 után megszaporodtak a felújítások, függetlenül attól, mely cég buszai járnak ott. Van olyan útszakasz, ami fel lett újítva, de nem jár rajta VT, és van olyan, ami szörnyű állapotban van, de jár rajta Vt. Pl Vágány utca. 

Az meg hogy miket hallani... 

Előzmény: Törzs utas (10949)
Törzs utas Creative Commons License 2015.04.01 -4 0 10949

Egyik se fülke nélkül kérte, de mindegy.

 

De ha már itt tartunk, amíg nem jöttek 2013-ba a VT-s új buszok milyen érdekes, hogy rossz úton a BKV eltudott vergődeni, amikor megjelent a Merci, hopp akkor gyorsan Kőbányai út felújítása a piacnál, akkor a megállók rendbe szedése stb.. akkor egyből jó út lett mindenhol..

 

De olyant is hallotam, hogy ki vannak tiltva a BKV-s várakozóból mert a cég nem száll be semmibe.

Előzmény: Dante001 (10947)
Avirat Creative Commons License 2015.04.01 0 4 10948

Nem tisztem a minősítés, de azt tudom, hogy nálunk ez kifejezett kérés volt amit az ügyvezetés is igen komolyan vett, így fülkések lesznek.

/ a VB-sok se fülkések /

Előzmény: Dante001 (10947)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.01 -1 0 10947

Kár. Illetve nem kár, hihetőbb volt az a verzió hogy a BKK a sz@r, de akkor a BKV meg a T&J az. Szomorú, hogy ennyit számít nekik a sofőreik biztonsága. Menjen csak a haszonbarom, majd jól kirángatják a nem létező fülkéből..

Előzmény: Avirat (10946)
Avirat Creative Commons License 2015.04.01 0 1 10946

Mindkettő típuson lesz fülke.

 

Az akadályok, belógó fák és társaik minden esetben jelzésre kerülnek a BKK felé ugyanúgy, mint a forgalomszervezési anomáliák. Természetesen innen a vállalat lehetőségei véget érnek, a kivitelezés/változtatás nem a mi kompetenciánk.

Előzmény: Dante001 (10943)
g86 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10945

Ki erőltetett rá kire és mit?

Előzmény: Dante001 (10943)
bgyula64 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10944

Sajnos tapasztalatból tudom, hogy ÁLDÁS is lehet a zárt fülke! Mikor ott dolgoztam, akkor vezették be az első ajtós felszállást és a jegyek, bérletek felmutatását. Az eset után (amit nem kívánok részletezni) napi kísérőm lett a táskámban a "FA Testápoló!

Dante001 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10943

Hát, nem tudnak...az új buszoknál már ráerőltették a szolgáltatókra a nyitott fülkét (hibrid, conecto), úgyhogy a VT-sek még szerencsések voltak. Kíváncsi vagyok az új Conecto-Lion's City pároson lesz-e.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (10942)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10942

Sajnos a jelzett problémák mind nem a cég hatáskörébe tartoznak. Hiába adják őket tovább, ha a BKK-nál nem csinálnak semmit. Már az is egy csoda, hogy a zárt fülkét el tudták intézni az új kocsikra.

Előzmény: bgyula64 (10941)
bgyula64 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10941

Pedig azt hittem, hogy a cég(ek) azon lennének, hogy segítsék a dolgozók munkáját, és nem folyamatos "anyuzással" kell egy-egy cinkes helyen átmenni! Ezek szerint nem sok minden változott! :-(

 

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10940

Kétlem hogy olyan hű de sokat foglalkoznának vele, mert rengeteg olyan hely van ahol már legalább 5(ha nem 10) éve belóg az útra a megálló közepén egy fatörzs.

Előzmény: bgyula64 (10939)
bgyula64 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10939

Tiszteletem a Közönségnek és a Hozzáértőknek!

 

Azt szeretném kérdezni, - elsősorban a hozzáértőktől - hogy ha a sofőrök közül valaki jelzi a vonalán észlelt hibákat, problémákat, mennyire segítőkész a vezetés a megoldásban?

Ezt azért kérdezem, mert anno (2012) elég sok hibát, problémát, (és hozzá javaslatot) jeleztem írásban a vezetőségnek, mégsem történt semmi. Pl.: Nagyon magas járdaszegélyek, belógó faágak, rendszeresen szabálytalanul várakozó gépkocsik, stb....) Tisztelettel egy volt VT-s!

DZA242 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10938

A tapasztalatlan is veszélyes, de azok általában leszednek egy tükröt, meghúzzák egy kicsit, és ennyi. Jó, nem 100millás buszokon kellene kísérletezni, de ha nincs más, akkor bizony abba kell beleüljön.

Sokkal nagyobb a gond azokkal, akik nagy mellénnyel odaállnak, hogy én már tizenéve vezetek, ne mondja meg senki, hogy kell csinálni. Ők azok, akik belemennek komolyabb csínyekbe, kevésbé figyelnek oda arra, hogy mit is csinálnak. Aztán máshogy reagál a technika, mint ők várták, és meglepődnek, ha alsóhangon félmillás sajáthibás balesetet hoznak össze...

Előzmény: 430 322 (10917)
DZA242 Creative Commons License 2015.03.31 -2 1 10937

Hagyd csak, vannak itt olyanok, akik életükben 2 Ft értéket nem termeltek, de nagyon tudják osztani az észt, hogy mit hogyan, és miért. Ha valaki hibázik, rögtön írják is a panaszt a BKK-nak. Nem tudom, mit csinálnának, ha az ő hátuk mögött is ott állna egész nap valaki, és nagyítóval keresné, mikor hibázik. És sajnos egyre több ilyen lesz...

Előzmény: Avirat (10908)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.31 0 3 10936

Minden gjmű oktatónak, vizsgabiztosnak, helyszínelőnek tanítják már sok évtizede.:

(legalább is 1970 óta biztosan)

 

NEM a nullkilométeresek okozzák a súlyos baleseteket, hanem a 2-5 éves gyakorlattal rendelkezők.

 

 - A nullkilométeres meghúzza itt-ott a járművet, vagy eltöri a tükröt.

 

 - A  2-5 éves gyakorlatú azt hiszi már mindent tud, és felesleges kockázatokat vállal.

 

 - 5 év gyakorlat fölött - a többség - már tudja, hogy mit nem tud.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10935

Volt akit levettek a 7E-ről, mert mögötte cammogott mindenki 20 km/ó-val.

 

---------------

 

A buszokban pár évtizeddel ezelőtt feltalálták a kormányt.

Aki bárki mögött cammog 20 km/h-val és nem előzi meg, azt szigorított orvosi + pszichológiai vizsgálatra kell küldeni.

 

 

Előzmény: 430 322 (10921)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10934

de akkor sem normális, hogy tapasztalatlan embereket ültessenek 0 kilométeres jogsival, 100 milliós szerszámokra.

 

-----------------

 

Méltóztassanak megfizetni a buszvezetőket, mint 1980-ban, mint 1990-ben, mint 2000-ben, stb. és lesz gyakorlott buszvezetőjük.

 

2008-ban elkezdtem sápítozni önszorgalomból a közlekedési topikokon, hogy minőségi buszvezető hiány lesz.

 

2010-ben elkezdtem hangosabban sápítozni önszorgalomból a közlekedési topikokon, hogy minőségi buszvezető hiány lesz.

 

2012-ben már páran sápítoztunk a közlekedési topikokon, hogy minőségi buszvezető hiány lesz.

 

2014-ban már többen, hangosan, többször mondva  sápítoztunk önszorgalomból a közlekedési topikokon, hogy minőségi buszvezető hiány van..

 

 

Előzmény: 430 322 (10921)
zoli07 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10933

Nem europai ha nem hazai,az az magyar.

Előzmény: ckg471 (10932)
ckg471 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10932

Érdemes lenne leszerelni

 

Az aztán igazi európai megoldás...

Előzmény: SZALAROAA (10931)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.03.30 -1 0 10931

MHU-732. Úgy tűnik, megoldhatatlan a monitor javítása. Érdemes lenne leszerelni, hogyha már információt nem ad, legalább ne zavarja a magasabb utasokat.

zoli07 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10930

Az anya cégnél  én is 0 km ként kezdtem.Igaz előtte volt 2 éves gyakorlatom  "C" ből. Na de mikor a C-t elkezdtem akkor 0km-nek számítottam.Senki nem úgy születik meg hogy az anyja hasába gyakorlatot szerez.Van egy ismerősöm aki sokáig taxizott mert csak B-s jogsija volt.Majd megszerezte a C-t,és ez után rögtön a D-t. Még a pecsét meg se száradt a jogsiba és máris egy olyan cégnél dolgozik ahol rendszeresen külföldre visz utasokat 0km jogsival.

JakiHUN Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10929

Tipp: BKV-Figyelős interjú alapján 2db 25 kiadott járműs tenderen indult a VT. 21 C1 plusz a 6 most meglevő az 25/27-es kiadás. Ekkor a Localókból csak 26-30 maradna.

(De ez csak tipp.)

Előzmény: Törölt nick (10911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!