Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

charlie b Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67313

Újabb Gaz-14 (RAF-3920) kombi a Vector Models-től:

Előzmény: charlie b (64879)
rejtelyiarpi Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67312

HÚÚÚ de puskaporos a hangult máma itt a fórumon. :)

Küldtem neked egy mailt tegnap.

Előzmény: Flakvierling (67310)
poiuyt172 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67311

De nagyon jól néznek ki! A Horch is ebben a színösszeálításban, már egész vállalható! :-)

 

 

Flakvierling Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67310

Hol van a neved a szövegben megemlítve? Sehol. Neked van válaszként betéve? Nem. A végére odaírtam hogy ne vegye senki halálosan komolyan? Oda. Sajnálom, ha magadra vetted, akinek nem inge, nem veszi magára, ha valami találó volt belőle rád nézve, az nem az én hibám, illetve a véletlen műve. A macskatartást csak úgy találomra írtam (ahogy majdnem az egészet), eszembe nem jutott volna hogy neked van-e macskád és nem is izgat különösebben. Nem tudom, miért vontatkoztatod magadra. De ha sétődősdit akarsz játszani, akkor legyen. Ami konkrétan rád vonatkozott, az egy hozzászólással előbb volt olvasható, azt címeztem neked és azt a véleményemet továbbra is fenntartom. Remélem így már tiszta, sokadjára.

Előzmény: TLBY (67305)
Csepel75 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67309

Alakítgatások!

 

 

 

 

 

EVO X Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67308

Szép, gtratula hozzá és a többihez is. Csak hát ilyenkor jöhet a kérdés: Miért nem butítják be és nyomják be nálunk a retroautós sorozatba valahogy??

(Válasz nem kell, mert már sajnos tudom rá. :( )

Előzmény: Törölt nick (67301)
jocccsa Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67307

Sziasztok. Már ha a modellek minőségénél tartunk a Garant bal első sárvédőjén hiányzik az irányjelző hogy mivel lehetne egyszerüen pótolni?

Köszi.

TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67306

Tegnap 4 órát kínlódtam a Jelczel, hogy a xarból aranyat csináljak.
Ennyi idő alatt más komplett modellt épít... mondjuk az olyan is.
Az egyik ugye körbe összecseszve fekete ragasztóval, leverve,
a másikon egy festékhiba + a törött visszapillantó, plató karcos, mondom átrakom erre az
összetaknyolt tükrét + platóját, mégis jobb az összkép, és az atlasszal
is csak egyet kell reklamálni.

Leírom a szétszedés menetét, hátha valaki moddernek hasznos lesz.
A talpat a szeretett 3szög imbuszok tartják, ezeket a szokásos 3 ágú csillagbittel
(ami semmi másra nem jó, mert 1x sem találkoztam hozzá illő csavarral)
sikerült kitekerni, két távtartóhüvely kipattint. Elöl tartja egy csavar, ami egy aknában van,
mely nem túl mély épp csak annyira, hogy a 3ágú felakadjon benne:[
(Mielőtt valamelyik okostojás kitalálná: nem, nem a bit miatt, már maga a csillag kúpos kifutása
elakad)
Itt jegyezném meg, hogy az ixo csavarhúzó biztos hasznos lehet, mert a 3ágú
imbuszok belső kulcsnyílásának mérete különbözik...
Ilyenkor lehet próbálkozni óráscsavarhúzóval, ami vagy körbeforog benne, vagy túl nagy.
Most kivételesen stimmelt, mégis csak arra volt jó, hogy szétnyírjam a csavar fejét, mert azt
maga a jó Toldi Miklós húzta meg rettentő haragjában, és egy kis ragasztóval is rásegített,
hogy jobban tartson. Próbálkoztam papírzsepkendővel, gumi szalaggal ráfogni, de ehhez
több telefonkönyvet kellett volna tépni spenótot enni + meg a Lényéhez hasonló betonkezet növeszteni.
Az óráshúzót nem ilyen erőhatásokra találták ki, csodálom, hogy nem tört el. Erre jó másfél órám ment rá. Végül

feltámasztottam két megfeleő magasságú papírzsepi
tornyra, hogy ne sérüljön. Ha leugrik a toronyról, vagy elfordul b-hatjuk a tükröt, a festést, egyéb alkatrészt:
csak óvatosan!
Miközben hüvelykujjal nyomtam, mint az állat az órás végét, kúpos kombináltfogóval ráfogtam
az órás szárára, úgy tekertem. Így is többször körbefordult, kiugrott, de végül sikerült,
ekkor fedeztem fel, hogy be is volt ragasztva. A másik még így sem ment, egyszerűen beleerőltettem a csillagot
és szakbarbár módon körbenyírva erőből kicsavartam.
Mivel a fülke gyűrűje az első csavar hüvelye köré csatlakozik, a hátsó csavart is ki kell csavarni.
Bár ki lehet játszani enélkül is a fülkét, de feszegetni kell hozzá az alvázat, ami könnyen törik.
Meg kíváncsi voltam, hogy jön szét: az alváz levétele után csak a hátsó sárhányók és a ponyva marad
a platón. A ponyva levétele után a sárhányókat; változó sikerességgel, attól függően mennyre vanak
beragasztva, belülről ki lehet nyomni.
A hátsó csavart nőgyógyász kollégáknak tudom ajánlani: fölé ragasztották a pótkereket, de úgy, hogy
az abroncs levételével sem lehet eléggé hozzáférni. Az egyik simán lejött, mert nem volt beragasztva.
A másikat le kellett törni, mert rámelegítés, feszegetés után sem mozdult: nem sajnálták a ragasztót.
A hátsó csavar nincs aknában 3ágú csillaggal könnyen kijön. Összerakás előtt a kúpossal és az órással többször
megjárattam a csavarokat, hogy később már ne állat módon kelljen, ha szét kell szedni.
Miután lejön a fülke, a beltér simán kijön, a tükröt és a törött csonkot kactűvel nyomtam ki
belülről, mindkettő állatul be volt ragasztva alul, felül ki sincs fúrva a helye, ezért áll csálén.
Molyoltam előtte (melegítés, szike), hogy lehetne megoldani, hogy kinyomáskior ne szedje le a ragasztó a festéket,
de nem tudtam összehozni. Felül is kifúrtam tűfúróval, hogy normálisan vissza lehessen ragasztani.
Így már jól áll a tükör és felül is tart.
Itt óvatosan fúrjunk: nem az első szélvédőt kell átfúrni, csak az A oszlopot!
Visszaszerelés előtt gyári módszerrel kicsit összeb-tam a furat peremét
a tükör ragsztós végével, hogy ne oxidálódjon. Így kevésbé is látszik.
Végül a tükörjavított fülkébe visszatettem az összemocskolt belterét (az volt a jobb)
és rászereltem a mocskos karcmentes platójára, a mocskloltat meg fordítva.
Imígyen lett egy viszonylag elfogadható és egy totálkáros Jelczem.
A hicomatnak letörtem (direkt) a ponyváját, hogy megnézzem milyen belülről.
Aki nem látta ne bánja: nincs kidolgozva. A ponyva könnyen lejött, csak elöl tartotta minmális
ragasztó. Most a tükör maradványai leszigszalagozva és a pótkerék várja benne a visszaszerelést.
A retkeshez még öntőkeretből kell húzni egy csapot a letört pótkeréknek.
Próbáltam még denszesszel leszedni a fekete ragacsot, de feladtam, mert a kékből
többet szedett le, mint a feketéből.
Még néhány lényeges tanács:
Fontos a hidegvér, hogy kárt ne okozzunk, vagy vágjuk földhöz,
tapossuk meg közben a modellt! A családtagokat sem árt kerülni közben, mert
csak idegesítenek a hozzá nem értő, de rendkívül destruktív beszólásaikkal, főleg, ha valakinek
vicces öccse/bátyja ődöng a közelben. Nagy veszekedések kerekednek ki az ilyenből.
A szitkozódásokat mindenkinek a fantáziájára bízom, én a teljes repertoáromat
felhasználtam közben (gyakran emlegetve a jó, édes anyukáját), és több új káromkodást
is feltaláláltam. Ez fontos, hogy meglegyen az alaphangulat, aki még javítani szeretne rajta,
annak ajánlom, hogy egy jó nagyot csapjon rá előtte a kezére a kalapáccsal, vagy csontig vágja át
az ujját egy szikével, így garantált a jókedv, a derültség, a móka, a vidámság, valamint a kacagás...
Ja, és szükség lesz mellé valami folyadékra, mert vagy 1 lityót kiizzadtam, mire összehoztam,
viszont nem törtem le közben semmit.
Sikeres szerelést!

Ha valakinek van fölös Kraz/Jelcz (a nagyobb méretű) talapzata, átvenném.

TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67305

Pedig nagyon úgy tűnt, hogy nekem szánod. Az életviteli tanácsokat köszönöm, nem kérem, tartsd meg magadnak! Egyébként ez a szöbveg is kiveri nálam a biztosítékot, hogy: "majd vedd meg a fórumról, vagy börzén". Na persze a garantot, meg a horchot, az összes többiről jön vissza a mail, hogy már elkelt, börzén is hikomatos liazt láttam eddig, de azt jó drágán.

Egyébként TE kezdted a szellemeskedést a macskatartókkal, nem tudom honnan vetted, hogy nekem macskám van, keversz Kremlivel, de neki is csak volt.

Előzmény: Flakvierling (67295)
TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67304

Ironikusan írtam, bizonyos mentalitást átvéve. Most már mindenhez így fogok hozzáállni.

Előzmény: karikaV43 (67294)
bzolko76 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67303

Sziasztok!

Pár db eladó 1/43-as modell.Doboz/bliszterük nincs.

bzolko76@gmail.com

 

http://www.bzolko76.eoldal.hu/

bellabici Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67302

 

 

Akit esetleg érdekel a gyűjteményem felszámolásából vannak még eladó modellek. Ami fehér, az vihető mindegyik modellhez van újság is. Postázom ha nem vagy Győr környéki, már többeknek küldtem a fórumról, atom módon becsomagolom, nem volt eddig senkinél semmi baj.

 

Várom a megkereséseket!

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67301
Akár a Trabi is lehetne de most nem ő a középpontMég az ülése is kétszinű egyik fele barnás vagy vajszinű a másik fele pedig kék!
Előzmény: EVO X (67300)
EVO X Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67300

Király, de légyszi ha lehetséges akkor egy élesebb képet is, mert így csak a Trabant vehető ki szépen a képen. Vagy pontosan az is lene a lényeg a képen??

Előzmény: Törölt nick (67298)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67299

Van leveled tőlem még tegnapról......

Előzmény: Cooper911 (67297)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67298
Mai postabontás:))
Cooper911 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67297

Ez a Wartburg nagyon ott van. Nagyon jó a színe. Csak az ülések és az ajtókárpit lehetne barna.

Ha valaki akar egy ilyen lakókocsit de a Waresz nem érdekli akkor megoldhatjuk a dolgot.

Előzmény: charlie b (67293)
Szabó Krisz Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67296

Sziasztok!

 

Keresek: hibás retroautó lada samara 2109-est, vagy esetleg bontottat, szétszedett, roncsolt darabot, lényeg hogy olcsó legyen, mert szétkapnám amúgyis. Lehetőleg budapesti személyes átvétellel. Kérlek küldjetek képet és árat is erre a címre:

 

szabo_krisz kukac citromail.hu

 

Köszi, további szép napot!

 

Üdv

 

(Még mindig cserélném bontatlan lada 2108-asom vagy p50 kombim a mostani magyar számra, a p50 limusinra.)

Flakvierling Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67295

Reméltem, hogy nem veszed magadra (csak a neked címzett hozzászólást), de ha már megtörtént, hadd írjak le néhány gonolatot, ezúttal tényleg komolyan. Én eddig nem kaptam hibátlan teherautó modellt. A Csepeltől kezdve mindnek volt több baja is, a Skoda Liazról hiányzott egy ködlámpa, a Garantról itt-ott le van verve a festék és a létrája törött, a Krazzal kapcsolatban is írhatnék komolyabb kifogásokat (azon kívül, hogy tényleg 3 hónapot vártam rá). A retróautókról ne is beszéljünk, mert teljesen hibátlant azt hiszem még soha nem fogtam ki közülük. Van, aki le tudja nyelni ezeket az apróbb hibákat, és 5 forintból kijavítja (pl tükör visszaragasztása). Okés, hogy kellemetlen és hogy lehetne tök hibátlan is, de amikor a 95%-uk nem az, akkor mit szeretnél? Aztán van, aki nem nyeli le a hibákat és megjegyzi, hogy volt már jobb minőségű modellje is. Nem gond, szerintem a kritika hozzátartozik a fórumhoz, legalább többen odafigyelnek, hogy esetleges vásárláskor (ha nem kiadótól veszi az illető, hanem pl. vaterán vagy börzén) mire kell odafigyelni, pl. hogy ne legyen eltörve a garant tetején a létra, meglegyen a ködlámpa a liazon (saját tapasztalat). Ez eddig teljesen rendben van, bár a mértéket tudni kell, hiszen azért ezek nem olyan óriási hibák, ami miatt már nem éri meg megvenni 5000-ért egy ilyen modellt (nézz körül az 1:43-as modellautók piacán és rájössz, hogy a retróautók 2000-ért és a teherautók 5000-ért igencsak jó áron vannak - hibáik ellenére is). Ha viszont halálra idegesítenek ezek az apróbb hibák, akkor mondd le és vegyél csak tökéletes autókat börzéken, akár nagyítóval vizsgálgatva. Saját érdekedben - elviselhetőbb lesz az élet. Arról nem is beszélve, hogyha ilyen indulatokat gerjeszt benned egy kis teherautó-modell, akkor az már régen rossz. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy nem kell túllihegni a dolgot. Márpedig a hozzászólásaidból nem az derül ki, hogy bármennyire is elégedett lennél, sőt kifejezetten a hibákra koncentrálsz és alpári módon írod meg a véleményedet: "szar-szemét", "sárga paraszt", "ezek kóstolgatnak", "vacak", "újraküldetem ezt a szemetet" (csak a legutbbi hozzászólásodból). Egy pozitív megjegyzésed nem volt. Ne érts félre, nekem egyáltalán nem gond, ha széjjel idegeskeded magad ilyen dolgokon, de fárasztó ezeket a dolgokat itt és ilyen formában (illetve mennyiségben) olvasni és nem is éppen szívderítő. Különbség van a kultúrált kritika és a fárasztó "szemetet vettem" kommentek közt. Ismétlem, nincs tökéletes modell, vagy max. 5-10%-uk lehet teljesen tökéletes. Ha megérted a kockázatot, rendelj, ha nem, akkor egyenként vedd meg azokat, amelyek tetszenek. De utána ne panaszkodj alpári módon. Különben még egyszer mondom, nem kötelező megvenni és lehet egyenként is vásárolni, a lényeg, hogy el kéne fogadni, hogy ezek ennyiért nem 100% tökéletesek. Ha ez nem megy, ne itt dühöngd ki magad. Az az egészben a rossz, hogy még nekem kell magyarázkodni, magyarázni miért nem jó ilyesmiket olvasni. Döglött kutyáról és átalakításokról meg ne nagyon írogass ide paródiákat, mert egyrészt az előbbi nem idevaló téma, az utóbbiban pedig csak olyanok kritkája számít, akik szintén foglalkoznak ilyennel. És abból is az építő és nem romboló jellegű. Részemről befejeztem.

Előzmény: TLBY (67290)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67294

Annyi pénzért semmit,bár gondolkodom vmi régi Csepelt venni és a tartályos állna hozzám közel ennyit nem adnék érte,5-6tonna max. vasba 40Ft/kg-ért ennyi,arra még egy kosár pénzt kell költeni,hogy menjen is az OT rendszámról nem is beszélve.

Előzmény: TLBY (67292)
charlie b Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67293

Újabb lakókocsis modell:    

Wartburg 353 & Würdig 301   (IST / Cars & Co)

  

 

Ez a párosítás is jó, bár nekem az Atlasos Trabi jóbban bejön.

TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67292

Senki nem kényszerít tarkódra szorított kalasnyikovval a megvételére, ilyen olcsón, különben meg mit vársz ennyi pénzért?

Előzmény: karikaV43 (67279)
TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67291

És őszintén remélem, legközelebb hozzátok küldik az ilyen minőségű modelleket és én kapom a tökléleteset.

Egyébként cserélhetünk, én nyitott vagyok!

Előzmény: TLBY (67290)
TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67290

Tényletg nagyon szellemes srác vagy. Majd, ha más fórumtagnak is gondja lesz, selejtet kap, tönkremegy valamilye, megdöglik a kutyája én is jól kiörömködöm magam és írok róla szellemes paródiákat, esszéket (mert én is tudoik ám), hogy ugye milyen vicces:)))

:(

Meg majd az átalakításaitokról, meglátom, hogy fog tetszeni!

Előzmény: Flakvierling (67251)
TLBY Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67289

Rendben, jóü poén, de nem vettem, ilyet küldtek. Te, Gabamano és a többi hasonló mentalitású tag, légyszíves ne reklamáljon majd, amikor a szalonból is hasonlót kap a pénzéért, vagy bárhol bármilyen hibás terméket, tessék jó pofát vágni hozzá!

Előzmény: Flakvierling (67250)
Cooper911 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67288

Igen, kék fehérben teljesen jó lett volna. Esetleg kis módositással.

Előzmény: AUTOPETI (67287)
AUTOPETI Creative Commons License 2012.08.14 0 0 67287

Kár hogy a román Tatra (milyen furcsa nekem ezt a párosítást írni:) nem kapott má színt, így ugyanis felesleges megvásárolnom.

tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 67286

Tudom, hogy nem sok esély van rá, de közhírré teszem:

 

Ha valaki abszolút elégedetlen a mostani Jelcz-cel, attól szívesen átvenném kp-ért, cserébe, mindegy !

tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 67285

Még két apróság:

 

Bogár Lőcsén,

és Kispolszki Bukowina Tatrzańska-n:

Előzmény: tomtom-70 (67284)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 67284

Még csak most jutottam el a képeim feldolgozásához (és még mindig nem teljesen).

Rengeteg N126-ost láttunk múlt héten a lengyel úton, de csak ezt az egyet sikerült lekapni valahogy:

Kárpótlásul egy útszéli STAR:

És még előtte Balatonföldvárról Warsawa:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!