Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bzolko76 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67369

Köszi az infót!

Már vártam :D

Előzmény: Vlad (Ungvar) (67366)
tomtom-70 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67368

:-)))))))))))))))))

(vajon van még olyqan, akinek kellett annak idején, és még nincs meg neki ?!?!?!?)

 

Amúgy örömteli hír és NAVÉGRE!!!

Előzmény: Vlad (Ungvar) (67366)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67367

Foglalkozik valaki atlasos IFÁhoz rendőrségi illetve konténeres felépítménnyel?

Vlad (Ungvar) Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67366

Ukrajnában holnaptol startol az "Автомобиль на службе" sorozat.

Az elsó szám - GAZ-12 ZIM "mentő"

EVO X Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67365

Megjött  Dacia-Trabant duó. Szép mind a kettő, nekem nagyon bejönnek. A Dacia gyönyörű, kis szürke festék van pluszban a hűtőrácson a lámpa tövénél, ha jobban meglesed csak akkor látni, más hibát nem tapasztaltam rajta, még a színe is bejön. A Trabant is tökéletes, mind színileg, mind össeszerelésileg, mind festésileg. Csak a két első lámpa csíkozása van elcsavarodva. Eddig a Barkas HP volt az egyetlen(!) olyan modellem, amin a lámpa csíkozása elfordult.

Pijotr76 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67364

Itt vannak a tipusok...kár volt ezta gyárat is"sinre" rakni...:-(((

 

http://tomibuszoldala.atw.hu/buszos_kepek.htm

Előzmény: charlie b (67357)
jocccsa Creative Commons License 2012.08.16 0 0 67363

Tudom nem ide tartozik, ?de van aki erre vevő?, testvéremnek néztem a kecske árakat akkor találtam rá szóltam is neki miyen olcsó és még etetni sem kell. MEG ÁLL AZ EMBER ESZE.

 

http://egyeb.vatera.hu/erotika/egyeb/felfujhato_kecske_hatso_lyukkal_1627418591.html

AUTOPETI Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67362

Talán jobb is hogy nem kerültek gyártásba. Nem akarom a Scolo tervezőit megsérteni, de utólag már tisztán látszik, hogy a 90-es évek óta minden hasonló elképzelés sikerében hinni naiv dolog. Egy PSA vagy egy VW Group ellen indulni manapság már tisztán értelmetlen dolog.

Az Auverland ellenben a cseheknél készült, Avia A11 néven kb. 250 darabot nyögött ki a gyár.

Előzmény: trebihun (67361)
trebihun Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67361

Az Ikarusnál probálkoztak a személyautó gyártással is  ..... de nem sok sikerrel :

 

                                                                  IKARUS SCOLO

 

      

 

                                                              IKARUS AUVERLAND A3

 

   

 

Előzmény: Kimmeria84 (67360)
Kimmeria84 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67360

Mennyi féle Ikarus variáció:) el sem hiszem hogy ilyenek voltak.

Persze az IFA motoros rövid változat senkit sem lep meg:)

charlie b Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67359

Találtam Ford alvázas Ikarus 259-t is, ezt Nigéria számára fejlesztették ki.

Előzmény: charlie b (67357)
Gabrilo Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67358

Jók ezek a kis renault-ok nekem is az van.

Előzmény: Pusztai CSaba (67356)
charlie b Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67357

Ezek Scania alvázra, Scania motorral és 5+1 sebességes váltóval szerelt Ikarus 259S buszok

 

Voltak Ikarus 259R buszok Renault motorral is.

Előzmény: Pijotr76 (67349)
Pusztai CSaba Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67356

Makett és Modell Bolhapiacon vettem a kocsit. Tudom hogy motorikusan és felszereltségileg nem egyezett a két autó, többek között ezért írtam hogy "verseny tesója", de gyakorlatilag külsőre megegyezett a két autó hiszen típusra ugyan az csak más a felszereltség. Ahogy az R12TL volt a luxusabb változat, kívülről attól még ugyan az mint a TS. Még azt hozzátenném hogy a Gordini az R16-nak a felpöckölt 1,6-os motorját kapta meg.

TS:

TL:

Gordini:

Előzmény: Berci 2103 (67348)
H-7 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67355

Ok,rendben.

Előzmény: rejtelyiarpi (67354)
rejtelyiarpi Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67354

Írtam vissza de a választ szerintem már csak holna ovasom el mert ma 4-kor keltem és kezd lergadni a szemem.

Előzmény: H-7 (67350)
Gabrilo Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67353

Szerintem te félreértettél vmit ő a kasztnira gondolt a"testvérség" kifejezéssel.

Előzmény: Berci 2103 (67348)
Pijotr76 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67352

A háromszázezredik Trabant gépkocsiBudapest, 1985. október 24. A MERKUR csepeli telephelyén október 24-én ünnepség keretében adták át a háromszázezredik Trabant gépkocsit. Az autót Csüri István a MERKUR vezérigazgatója adta át Csaba Károlyné budapesti lakosnak. A képen: Csaba Károlyné és férje a háromszázezredik Trabant tulajdonosa. MTI Fotó: Varga László

Előzmény: Pijotr76 (67351)
Pijotr76 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67351

Meseautó!

H-7 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67350

Irtam Rejtély Árpi!

Előzmény: rejtelyiarpi (67347)
Pijotr76 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67349

Ezmiez?????:-))

Berci 2103 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67348

Bocs,de a 12 TS és a 12 Gordini között nagyon masszív különbségek vannak.Előbbi 1.3-as,60 pacis,progresszív karburátoros,utóbbi közel kétszer annyi lóerős(utcaiverzió.112-113),nagyobb,1.6-os motorral,más futóművel,belsővel,műszerfallal,stb.

Viszont,áruld el,kérlek,honnan szerezted a sárga 12 TS-t,mert én is igen régóta vadászom rá.

Előzmény: Pusztai CSaba (67339)
rejtelyiarpi Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67347

Lenne pár kérdésem a modellátalakításról. És ezek árairól.

Tudunk beszélni privátba? Látom a mailcím nem publikus.

Esetleg írnál egy mailt? Az enyém publikus.

Köszi!

Előzmény: H-7 (67337)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67346

Mint mindig :)

Előzmény: H-7 (67345)
H-7 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67345

Valahol az igazság középen van. :-)

Előzmény: karikaV43 (67340)
sztéboy Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67344

Bakker ezek olyan élethűre sikeredtek, hogy már majdnem fuvar ajánlatott akartam nekik adni.

Szoval szépek

Előzmény: Csepel75 (67309)
sztéboy Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67343

Vannak a régiek ezzel a feltétellel

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=120635839&t=9196187

Ilyen képekkel

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=120636369&t=9196187

 

Illetve vannak ujjak azokról még nincs mindről kép.

De pl van egy fél tucat Dacia az új magyar retroból valamint a helikből is van új pl.

 

http://www.air-and-space.com/20060825%20Santa%20Maria/_BEL1491%20CH-46F%20BuNo%20155310%20HMM-764%20407%20left%20side%20landing%20l.jpg

charlie b Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67342

Igen erre, itt hangulatilag is jobban összeillik az autó és a lakókocsi, és jó a színharmónia is.

Előzmény: Gabrilo (67338)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67341

Elvileg mindenre amit valaha a Csepel és talán a Rába és Ikarushoz öntöttek.

Mert ha jól emlékszem akkor a hidak,motor blokkok azok mind a Csepel Művekben készültek és pár hónapja láttam még a tizen sok évvel ezelőtti MAN 6 hengeres blokkjának az utolsó garanciás öntését.Persze azt nem tudom,hogy a minták meg vannak-e még de szerintem igen vagy a rajzok biztos.

Előzmény: H-7 (67337)
karikaV43 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 67340

A 2-3000 munkaórának tényleg meg van az ára,de pl. az 5 millás Uralt Mzároltként árulják 2000km-rel kb,abba a polirozáson kívül már ha kellett és nem csak a zsírt törölték le nem csináltak semmit,volt szerencsém vezetni őket katonai szolgálatom alatt csak elrettentésként az én Zil-131-em 3km alatt laktanyán belül 28litert evett meg és 100 alatt sosem fogysztott lokátor az nem volt rajta és terepen szoktunk vele daruzni is akkor 130 liter is lecsúszott az Ural sokkal éhesebb volt a Zilnél.Sajnos az elkotya-vetyélésről nem tudok semmit azért találtam Csepelt százezer körül is,arra azt mondom elfogadható ár,de ott még legalább egy milla még rendbe kerül. A trabi ha szép és 5 vagy 600-as bizony hétjegy körüli pénzt kérnek érte és a Wartburgokér is a Warszava még drágább ezt kicsit túlzónak érzem,hiszen második vh-s Renaultok és Mercik is vannak jó állapotban két millió alatt,de nálunk mindeki egyen akar gazdagodni az meg azért nem megy. A trabit még csak kinéztem de meg még nem remélem hétvégén lesz rá mód és akkor eldöntöm kell-e.Szerencsére a külső alkatrészei két kivétellel meg vannak a jobb hátsó lámpa búra és a bal hátsó lökhárító darab hiányzik,a beszerzés nehézségeiről még nem tudok,de majd szembesülök vele. A régi járgányok felújításának én is örülök,egy Csepel 705-ös nagyon bírnék,bár emlékszem gyerekkoromba amikor kiszálltam belőle az ajtó melletti lemez szétvágta a lábam még tán sírtam is,de az már rég volt.

Előzmény: H-7 (67335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!