Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Ha már e-busz láz van Győrben épp: az létezik, hogy az MAN Lion’s City E tesztbusz (MAN-055) az Infinitours-nál lelt gazdára és Audi szerződéses járatokon dolgozik?
Tudom, érdektelen információ, de Sopronban jelenleg a GYSEV pályaudvaron áll nagyjából 1 órája a NOS-033 és az NKW-891, a kanyarban, gondolom parkolás miatt nem tudnak bekanyarodni (csak utas.hu-n láttam, de az 1-es és a 12-es járatok is kikerülték a GYSEV pályaudvart, szóval valószínűleg a másik két busz ténylegesen ott áll). Már több ismerősöm panaszkodott ilyen problémákra, hogy ez a dolog nem először történik meg.
Az ex. soproni csuklós 558-ról hallottam még, de azt nem tudom biztosra állítani. A Veszprém megyei kisebb városok most meg lettek szórva BKK-s MAN-ekkel, többet, mint amennyit igényelnének szóló fronton. Most azt próbálja a felsővezetés bevetni a kisebb településeken, hogy a csuklós fordákat szólósítják. Én eleve nem értem azt, hogy miért kellett a KMG-nek és az LKN-nek elvándorolni a megyéből, holott már ősszel felvihették volna egyenesen Győrbe.
Nyáron a forgalomba helyezni kívánt BYD-eknek és a szünetes menetrendnek köszönhetően várható, hogy a KRR-180-at HRR-810-et is áthelyezik vissza helyközibe ? HFF-fet utóbbi hetekben már be sem vetik ott.
Igen, Győri Buszokról néztem ki. A pontos darabszám szvsz tökmindegy, mert ha nem 91, hanem 93 vagy 89, abból se adsz ki 102 fordát. Épp a lényegét nem sikerült megfognod a mondandódnak. Nem baj, engem nem zaklat fel ennyire a dolog.
A BYD-ekhez: hiába vannak állományba véve, ha utcára még nem mehetnek. Tehát papíron lehet, hogy 105 kocsi van, de ha beállnak az újak, akkor meg csökkenni fog az állomány. Surprise?