Nyílt topic azok részére, akik még nem nyertek bebocsájtást a hasonló nevű klub ajtaján. Ha valaki itt tanúbizonyságot tesz arról, hogy nem fikanick, tud normálisan fórumozni, azaz értelmes, építő hozzászólásokat tesz közzé, azzal már félig megváltotta a tagságiját a klubba...
A "zárt" topikba a felvételi kérelmeket innentől kezdve itt lehet elővezetni:
Bombardier... Ennyi... A Talent 3 is késik egy évet úgy néz ki. Eredetileg április óta menetren szerint kellene üzemelniük Vorarlbergben, most úgy néz ki talán jövő tavasszal sikerülni fog. És azt hiszem a DB Talent2 történeteit is ismerjük...
Meg ha sikerül gatyába rázniuk őket, mert az SBB nagyon befürödni látszik a Twindexxekkel. Nem kedvtelésből futnak mégilyenek napi szinten hanem azért mert a leváltó típus éveket késik.
Ok...nem néztem meg rendesen, ott álltak a teherpályaudvarhon eldugva a raktárépületek mögött. Kíváncsi leszek mit terveznek velük, mert többször jártak Ausztriába. Be fognak járni majd?
Tudom,hogy lehet,hogy a Francia vasút itt OFF. De nem találtam jobb helyet ahol megkérdezhetnék pár információt róla.
Valamelyikőtök fotózott már a Párizsi pályaudvarok valamelyikén? Milyen tapasztalatitok vannak? Ahogy láttam a TGV-nél beléptető kapuk vannak,de állítólag a csúcsforgalomban ezeket nyitva hagyják ( ezt nem tudom,hogy igaz e ). Azt tudom,hogy elvileg a sima CORAIL , RER , Thello vonatoknál nincs semmilyen ellenőrzés. Ezért azoknál könnyebb a fotózás.
Nem csak a vasúti, de a gumikerekes világban is meg az adok kapok a németek meg osztrákok között: Ausztria sérelmezi, hogy német személykocsiknak nem kell autópálya díjat fizetni. Osztrákok nyáron a tranzit szabadságos forgalom mellé a regionális forgalmat felterelték az autópályákra Tirolba. Ez a német oldalon nagy felháborodást jelentett.
Hol nem kell fizetni? Na meg hol terelték fel őket?
DB-s menetjegyvásárlással kapcsolatban egy érdekes rádiós műsort kaptam el tegnap este. Pár éve a DB biztonsági kritériumokra hivatkozva a Lastschrifteinzug fizetési mód esetében kikötötte, hogy csak abban az esetben fizethetnek vonatjegyet így, ha német lakcímmel rendelkeznek. Az osztrák fogyasztóvédelem pedig keresetet adott be, hogy ha felkínálja ezt a fizetési lehetőséget akkor ne legyen diszkriminatív. Elkezdődött a szokásos procedúra és itt az európai bíróság legaktuálisabb döntése magyarul:
Nem csak a vasúti, de a gumikerekes világban is meg az adok kapok a németek meg osztrákok között: Ausztria sérelmezi, hogy német személykocsiknak nem kell autópálya díjat fizetni. Osztrákok nyáron a tranzit szabadságos forgalom mellé a regionális forgalmat felterelték az autópályákra Tirolba. Ez a német oldalon nagy felháborodást jelentett.
Totál OFF témában pedig egy német turista jogi keresete miatt az osztrák parasztoknak ahol teheneik vannak turista utak menték kerítést kell felhúzniuk.
Idén két alkalommal láttam oda érkezni 040-et 042 társaságában Hall in Tirol és Buchs SG közötti tehervonattal. Kb. 5-6 éve sikerült elkapnom egy a Trisannabrücke-n áthaladó párost is, de sajnos nem találom meg ennek a kirándulásnak egyéb képeit sem :-