Hello mindenki. Kérdés merült fel. Markolat fűtéses markolatom ragacsos.próbáltam letakarítani,de nagyon ugy fest a dolog,hogy az anyaga ilyen. Arra gondoltam bebandázsolom mint a teniszütő nyelét szokták. Valakinek jobb ötlete van e?? Köszi.
Szia! ADAM leírta a hibajelenségek lehetséges okait. Nálam is előfordult mindkettő hiba.
A jeladót cseréltettem, azóta nincs probléma. A HISS-nél egyszer előfordult, hogy a vezeték megtört és menet közben kanyarban, vagy előzéskor egyszerűen leállt a motor a kormány fordításakor, majd amikor visszafordítottam, újra indult. Próbáld meg ráadott gyújtásnál a kormányt forgatni, nálam is így jött elő a hiba. A HISS-t leszerelve, lebontottam a vezetékekeről a borítást és rögtön meglett a hibás rész, kivágtam belőle, összeforrasztottam, azóta tökéletes.
NEKEM rendszeresen csinálja hogy nem alszik ki az indításgátló lámpa. Olyankor a vész leállítót kikapcsolom és egyszerre kapcsolom vissza és nyomom meg az indító gombot. Mindig indul. Nekem azt mondta a faszi akitől vettem hogy ez betegsége ezeknek
1. főtengyel jeladó - ebben az esetben a megoldás, ha lekapcsolt leállító gomb mellett egy-kétszer ráindítasz, utána piros gomb vissza a helyére. Ha ez nem segít (gondolom már próbáltad és nem segít), akkor kérj meg valakit, hogy toljon meg és 5. vagy 6. sebességben kicsit engedd rá a kuplungot, a kikapcsolt piros gomb mellett. Ez a módszer biztosan elfordítja a főtengelyt. Ha jeladó a gond, ezzel megoldódik. Ha az nem segít, akkor 99% nem jeladó hiba.
(Egyébként jeladó hiba miatt a már járó motor sosem áll le.. szóval szerintem nálad nem ez a gond)
2. A gyújtáskapcsolónál levő HISS feliratú köralakú műanyag keretben van az érzékelő, ez érzékeli a kulcsot. Ennek a kábele el tud szakadni, érintkezési hibás lesz a kormány mozgatása miatt ez évek során. Ez nálam is előfordult. Babráld végig a vezetéket alaposan, ráadott gyújtás mellett, és valószínűleg egyszer csak el fog indulni a szivattyúd. Ennek cseréje nem olcsó 20-40e között, de onnantól a hiba megszűnik.
Sajnos a motorom megállt. Gyújtás ráadásakor FI lámpa és a HISS lámpa világit, szivattyú nem dolgozik, önindító teker, de nem indul. Korábban párszor leállt indítás után, de akkor még újra indult, most már nem. Korábbi bejegyzésekben olvastam hasonló problémákról írásokat, de sajnos a válaszokból nem derült ki a probléma orvoslása. Ha valaki járt már hasonló cipőben kérem írja meg mit kellett javítani.