Ezek az adatok a központi kárnyilvántartó rendszerben vannak nyílvántartva, és ezt is kell a biztosítónak figyelembe vennie, hiába ad bármilyen igazolást a másik biztosító. Ha ennyire nem hajlandóak együttműködni, akkor azt tanácsolom, keresse meg a Mabiszt, meglepően normális társaság. Nekem is ez volt a megoldás, amikor egy régi biztosítom elkezdett baromságokat feltölteni a KKNYR-be.
Sziasztok!Barna,40-es korához képest jól néz ki,de viccet félre téve.
Nem kimondott autószerelés,de hátha... Véleményt, esetleg megoldást szeretnék kérni.
Sógornőmnek az Astra biztosítónál volt kbf-e míg be nem fuccsolt B2-es besorolással.Átkerült a Köbe hoz,ahol A0-ba sorolták arra hivatkozva,hogy nem lehet az Astrától adatokat bekérni.Ezek után elküldte Köbének a szerződéseket(Astra) amin igazolva van a B2,na ezt nem fogadták el valamilyen szabályra hivatkozva,és kötelezték még több mint ötezer ft pót befizetésre.Kérdése,lehet e valahol jogorvoslatot érvényesíteni,vagy mit lehet ez ügyben lépni.Nem szeretné elveszíteni a B2-öt.Ha tud valaki tanácsot adni,a nevében is megköszönném.
A sz.vezetők nem lógtak, nem szorultak, a trafó kivezérlést, hogyan tudnám ellenőrizni? Lakatfogóm nincs, anélkül nem tudom? Már kb 4 injektor volt a 4-es hengerben próbára. Most hozta vissza a tulaj az autót, míg vittem vissza gyönyörüen ment, az alapjárat is mesés, de még hideg a motor.
Viszont, mivel volt időm az éjszaka, kigondoltam valamit. Először is: újra kivezetékelem a trafót és kötök ledet az injektorra így látom őket egyszerre. Ha itt kiderül, valami akkor felcserélek 2 injektor stekkert és megnézem, hogy átmegy e a hiba vagy marad. Lehet be sem indul. Nem akarom elhinni, hogy hengerfej hiba, mert bízok a kollégában aki csinálta. (csak hengerfejet javít) (persze csak az hibázik dolgozik)
Visszagondolva egy alkalommal nekem is volt egy megmagyarázhatatlannak tűnő opel égéskimaradásos hiba, anno. (volt több is :) )
Tehát az autó jól ment, de egyszer csak leállította a .. valamelyik hengert, ilyenkor elvettte a befecsit az adott hengertől.
Menet közben hibát töröltem, (OpelScanner ) ment, aztán rövid idő után ugyanaz.
Szikra volt, benzin volt...
Viszont szkóppal néztem a primer gyújtásáramot ( ez volt a legegyszerűbb ) és a hiba bekövetkezte előtt az adott henger áramát az ECU lekorlátozta valamiért.
A szikra megvolt, de az elektronika védte a motort, és leállította a szerinte hibásan (gyengébben, ill kihagyásosan ) járó hengert.
Az ECU-ban döglött meg az adott henger végfoka.
Ez nem megoldás, csak a "van szikra trafó is cserélve" dologról jut eszembe.
Persze, alapjáraton le kell esnie a nyomásnak, különben nem lenne értelme fojtással vezérelni a nyomatékot.
Viszont indítózva, ez a kis rés, (és) vagy a részben nyitott pótlevegő csatorna elég lehet a henger feltöltéséhez a nagyon kis fordulat miatt, azaz a végnyomás közel akkora lehet, mint nyitott fojtóval.
Alapjáraton viszont nem lehet 12-14 Bar közelében.
Nem sok köze van az eddigiekhez, csak hangosan gondolkodtam :)
A svift ma volt szerelőnél.Megtalalta a szerelö a bajt. A gyertyakat kellett kicserelni es a megszakito parasodott tömitest cserelt benne.Ezert nem indult.
"jaro motornal kompressziot merni oraval.. hat nem tom.
aldozz fel valami oreg orat. es fejszelep nelkul alapjaraton > osszehasonlito teszt < "
Szoktam csinálni, nem lesz baja tőle az órának. Mondjuk csak alapjáraton, pörgetni nem mertem.
Olyan nyomásmérő kell amiből a nyomást le tudod engedni akkor is amikor be van tekerve. Beindítás után le kell engedni a nyomást, ha hidro gyanú van, illetve abban a helyzetben amikor meg szokott állni az a henger. Nem sokkal mutat többet az indítózásos mérésnél.
Haj, akkor már ebbe mélyen belemásztál, így nehéz lesz újat mondani.
Fordulaton magához tér, az is érdekes.
A hiba számomra "szelepkitámasztós" hibának tűnik, Opel (Daewoo, Chevy) motoroknál sokszor előfordul különböző formában. Volt egy-két olyan hibám, ahol beindítás után pár másodperccel állt le a henger és soha be nem indult, míg le nem állítottam.Önindítóval hiába mértem végnyomást, hibátlan volt. Így beindítottam gyertya és trafó nélkül. Mérni sem nagyon kellett, az eleinte igencsak fújtató henger pár másodperc után csillapodott. Ekkor belenyomva egy olcsó gumivégű mérőt csak 1-2 Bart mért, hirtelen fojtószelep nyitásra, fordulaton sem ment sokkal feljebb. Persze ez fordulaton is sánta volt, sőt tovább járatva már a hármas is égéskimaradást dobott, érezhetően az is kezdett leállni.