Keresés

Részletes keresés

riezaK Creative Commons License 2021.05.28 0 0 37494

Szilit minden probléma nélkül tudnának tartósan is adni, az 1esre is csak azért forgatják be IC zni őket hogy menjenek valamit... Bár sztem most azért visszajon majd sok tehervonat is (elmúlt evben megcsappant eléggé) 

Előzmény: haha 1970 (37490)
LoviGabi Creative Commons License 2021.05.28 -1 1 37493

Gondolom, még alapból is munkaterületnek számít, nincs visszaadva a MÁV-nak (Start-nak, pályavasútnak, mit tudom én kinek) használatra, addig meg akár a noszis Leó is lepróbázhatja, ha megrendelik... :D

Előzmény: V43 - 1157 (37492)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.28 0 0 37492

Egyik sem... Nem a MÁV végzi a munkákat, a vállalkozó meg onnan kér ahonnan akar.

Előzmény: haha 1970 (37490)
20-as vonal Creative Commons License 2021.05.28 0 1 37491

A vállalkozó a gysevtől rendelte meg. Ennyi.

Előzmény: haha 1970 (37490)
haha 1970 Creative Commons License 2021.05.28 -2 1 37490

Tegnap felmerült bennem hogy ennyire nincs szabad Szilije a Mávnak hogy a Gysevtöl kell kölcsönkérni a próbaútra, vagy esetleg Gyseves gépek lesznek a 29-es vonalon? Szerintem nem lenne rossz, elég megbízhatóan üzemelnek illetve szerintem van szabad kapacitás is amit bérbe tudnának adni!

Törölt nick Creative Commons License 2021.05.28 0 0 37489

Szerintem tegnap este lezárt Almádiban a 335-ös GySEV Szilivel együtt.

Előzmény: 380007 (37488)
380007 Creative Commons License 2021.05.28 -2 0 37488

Szia! Az emig szerint Almádiban látható 13-as Gigant döglés miatt áll az állomáson, vagy más oka van?

Előzmény: V43 - 1157 (37487)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.28 -4 0 37487

"és biztos le fog majd a  Szili is dögleni"

 

Minden le tud, a flirt is. Akármennyire is azt gondolják néhányan hogy az aztán nem. Gondolom majd a leharcolt és szakadt pirosak fognak katicába forogni főleg, azoktól meg a desirok is szebben néznek ki...

Előzmény: zjakabfi (37482)
haha 1970 Creative Commons License 2021.05.28 -2 2 37486

A 10-es vonal villamositása már úgymond "évtizedes"probléma, talán legnagyobb realitása a Gyurcsány kormány idején volt, a 17-es vonalon talán lesz valami a az elkövetkező években, de szerintem első lépésként át kell vennie a Gysevnek teljes egészében!

Előzmény: zjakabfi (37485)
zjakabfi Creative Commons License 2021.05.28 -1 1 37485

Nekem meg a 10-es és 17-es is előrébb lett volna.

Előzmény: LoviGabi (37483)
General Specific Creative Commons License 2021.05.27 -3 7 37484

Egyetértek, naponta tízezrek szívnak a 142-esen, és évtizedek óta le vannak szarva. (Sőt, annyira le vannak, hogy még az ócskák közt is legócskább pusztametrót megkapták, az oldalanként 2-2 ajtóval...)

 

Az oszlopokat meg én sem tudom megbocsátani, ma nézegettem pont, hogy ugyanezek a rácsos szerkezetű acél oszlopok zöldben mennyire kevésbé penetránsak.

Meg a sok apróság... ha bármire is figyeltek volna, ha bármennyire is terveztek volna előre.

De nem.

Az a baj, hogy a politika már megint felcserélte a célt és az eszközt.

"Kiadtuk a jelszót, hogy legyen magyar narancs, és lett magyar narancs". Pont úgy működnek a dolgok, mint akkortájt.

Kiadtuk a jelszót, hogy legyen drót, és lett drót.

Pelikán és Virág et.-nak plecsni van a mellén, a dolgozó nép meg örül.

 

 

 

Előzmény: LoviGabi (37483)
LoviGabi Creative Commons License 2021.05.27 -2 8 37483

Szívesen egyetértenék veled, ha nem tudnám azt, hogy egy nagyobb forgalmú és valódi elővárosi dízeles vonalnak talán nagyobb szükség lett efféle megújulásra: https://youtu.be/-XxBy3aWjuw

A másik meg az oszlopok kinézete; a déli part nyíltvonali pergetett betonoszlopai valahogy jobban a tájba simulnak, mint ezek a horganyzott rettenetek...

De ez is egy vélemény.

Előzmény: zjakabfi (37482)
zjakabfi Creative Commons License 2021.05.27 -2 6 37482

Szerintem béküljön ki mindenki mindenkivel, egy új korszak hajnalán vagyunk, minden előnyével és hátrányával. Fura lesz, de megszokjuk, és most már racionálisan annak kell drukkolni, hogy legyen végig drót, és legyen néha pár nosztalgia menet, mert ez a félmegoldás nem maradhat sokáig. Bármilyen szomorú, de néha tényleg kínlódás volt ez a dieselezés, és biztos le fog majd a  Szili is dögleni, meg lesz szakadás, de csak ez a jövő. És hátha majd egyszer hozzányúlnak a pályához is.

 

És ha tavaly tényleg kihozták 29-én a nyári menetrendet, hátha holnap is kihozzák.

 

698 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37481

2017 re írtam a pezsgőt.

 

Előzmény: superconductor (37426)
M41 23nulla5 Creative Commons License 2021.05.27 0 6 37480

Ez meg már Füred.

Fotó: Szücs Zoltán

M41 23nulla5 Creative Commons License 2021.05.27 0 6 37479

Mai Gigant+Szili menet a megújult alsóörsi állomáson.

Fotó: Wölfinger Lajos 

zjakabfi Creative Commons License 2021.05.27 0 1 37478

Mondjuk az meg nem 80-as.

Előzmény: zjakabfi (37477)
zjakabfi Creative Commons License 2021.05.27 0 1 37477

Zamárdi felső végpont.

Előzmény: riezaK (37476)
riezaK Creative Commons License 2021.05.27 -1 0 37476

Ahol át megy ketvaganyuba Siofok előtt, és a Tópart nem áll ott meg 😀 de az nem 40 az tuti 😀

Előzmény: V43 - 1157 (37474)
zjakabfi Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37475

Nekem is fura... Szárszó lesz az, vagy 40-nél is döl a sör.☺

Előzmény: V43 - 1157 (37474)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.27 0 1 37474

Ott nincs pedig olyan kitérő, csak a két szomszédos állomáson 😜

Előzmény: riezaK (37473)
riezaK Creative Commons License 2021.05.27 -2 0 37473

Szántódnál működik az a 80as kitérőzés, ott meg is kell fogni a büfékocsiban a sört. 

Előzmény: V43 - 1157 (37468)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37472

Nincs ezzel összefüggésben. 

Még mennek rajta a csiszolgatások, minisztérium rajta ül, KTI, stb.

Előzmény: nidsz (37471)
nidsz Creative Commons License 2021.05.27 0 1 37471

Kb. egy hét múlva kikerül a nyilvános. Szerintem megvárják a dízeles újraindulást.

Előzmény: tata6456 (37469)
kihúzóvágány Creative Commons License 2021.05.27 -2 0 37470

Miért függ össze?

A pályának eddig is kelletrt bírnia a 20t tengelyterhelést (Szergej), csak ezután az áramvisszavezetést is biztosítania kell, hegesztewtt hosszúsín esetén ezen sem kell változtani (a fűtési áram eddig is a sínen keresztül ment).

Ezért szerintem ez csak szépséghiba, nem érdemes kritizálni.

Előzmény: LoviGabi (37455)
tata6456 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37469

A nyári menetrendből van már tervezet esetleg?

V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37468

Hát beb#..., ha nem.

 

Fonyód is 80-as kitérős, rá is raktak egy 40-es lassújelet, mert senki nem akarja bevállalni mindenféle bugyuta indokkal.

 

Én még abban is reménykedtem hogy a füredi 40 eltűnik.

Előzmény: korpi41 (37467)
korpi41 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37467

Legalábbis bízzunk benne, hogy az általam leírt verzió valósult meg! :-)

Előzmény: V43 - 1157 (37465)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37466

Már lett szólva az illetékes oktatónak.

Előzmény: korpi41 (37461)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 37465

Akkor a biztber oktató nagyon el van tévedve.

Előzmény: korpi41 (37461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!