Keresés

Részletes keresés

bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1915
Kollégámnak van egy Straus kínai benzines fűszegélynyírója ( vízmérték nincs benne mint a straus fúrókban).

Állítólag nem akar pörögni , de amikor levette a kipufogót egy kicsit még ment.
Mostanra a kipu levételénél sem akar felpörögni, igaz a kiput is szétszedte, kipucolta, kibelezte, nem sok folytás maradhatott benne.
Hétfőn hozná el megnézni, van-e ötletetek?

Főfúvókánál dugulás, membrán elöregedés a porlasztóban, nagy gyertyahézag vagy ilyesmire gondoltam látatlanban, de ti vagytok profi kaszások.
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1914
Persze nem teljesen autodidakta módon tanultam meg skodrit bütyülni egy csomó fortélyt hasonló beállítottságú szakiktól lestem el na meg ott a Skoda biblia az is megvan eredetibe de már netről PDF-be is.


Előzmény: Strigo 86 (1913)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1913
Hát szakmám konkrétan még papíron nincs egy nagyjából elvégzett idegenforgalmi szakmenedzser szakmám lenne de még azt is be kéne fejezni, skodát bütykölni a kényszer vitt rá meg a geci szerelők meg a munkadíjaik meg a trehány munkáik.

A fészerembe egy rakás Skoda alkatrész van, két teljes hüvely-dugó garnitúra hajtókarral egy tartalék hengerfej amit valamikor lekéne síkoltassak, két Jikov karbi meg egy rakat karbi alkatrész, két főtengely az egyiket megkéne köszörültettnem, két hibátlan vezérműtengely, lendkerekek egy felújított pót önindító, de nem is árt mer megszünt a pécsi bontó és egy csomó cucc már nem kapható hozzá ujjonan.
Előzmény: kics_ee (1908)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1912
Hát, én pont úgy tettem. És amikor odamentem, közölte, hogy nincs. Volt, de már nincs .
Előzmény: Törölt nick (1911)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1910

Az a KE-OG egy átverés. Én múlt évben vettem, azóta van neki így fenn. Már akkor is kamu volt. Most úgy nézem, meghülyültek, mert 140 körül árulgatják . Annyiért meg nem buli . Marad a 755 . Felnyomták a 320 Ft-os Eurónál az árat, azóta meg merevgörcsöt kaptak. Hát, akkor így jártak .

Előzmény: Törölt nick (1907)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1909
Erre nem emlékszem lehet ezt nem találtam(az is igaz vagy 10 helyet hivtam fel) meg érdemes lenne felhivni őket és megkérdezni de szerintem nem lessz ennyiért nekik.
Előzmény: Törölt nick (1907)
kics_ee Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1908
neked mi a szakmád?
Előzmény: Strigo 86 (1904)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1906
Ha a hitachit neten találtad 110 körül akkor az felejtős mivel én már minden olcsóbb hitachis netes, webshoppos céget felhivtam és az egyiknél se annyi volt hanem a 130-140-es árat mondták, valahol meg nem is forgalmazzák már csak fent van a webshopban. Ezért vettem én is 755 mastert amit egyáltalán nem bántam meg mivel sokkal jobban kidolgozott mint a hitachi és erősebb is.
Tényleg akinek van 755 mastere azkapott hozzá fém védőburkolatot vagy nem??
Előzmény: Törölt nick (1902)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1905
Csak vicceltem.
Előzmény: Strigo 86 (1903)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1904
Igen ha a dugó ragad meg és nem a tügörgős csapágy. Nekem a 120-as skodám, persze az 4 ütem és nem görgősek a csapágyak a hajtókarnál, hanem alu csúszó félcsészékből áll, viszont három gyűrű van a dugón két kompresszió 1 olajlehúzó, na szóval kapott gyilkot mert az olajszivattyúnál benn a mocinál elment az olajnyomás most nem ragozom mert nem akarok regényt írni ,szóval én meg épp túráztattam a mocit gyújtásbeállítás miatt na egyböl leállt utána meg hűlés után beindult és még lehetett menni is az autóval csak hallani lehetett a hangján hogy gebasz van, na az a vicc hogy a gyűrűk meg a hengerek megúszták mert a főtengelynél előbb jelentkezett a nagy fordulatszámnál a gebasz és egyből az alu csészék meg a főtengely surlodó része megszorultak és leállt. Persze nem állítom hogy a gyűrűk nem kaptak valamennyit de nem sokat. Kicseréltem a főtengelyt meg a félcsapágycsészéket megcsináltam az olajzást, na azért majdnem teljes motorgenerált csináltam rajta csak a hengerekhez nem nyúltam amit azért utólag bánok de nem eszi az olajt és vígan megy a gép.
úgyhogy értem mit mondasz de ha a kétütemű túl szegény keveréket kap és nem a koksz bacca szét a hengerfalat, akkor illik megragadni a tűgörgőcs csapágynak is.
Persze minden előfordulhat.................
Előzmény: Lipi07 (1885)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1903
Nem tudom mit nem lehet felfogni azon hogy ha megragad a tügörgős csapágy a fötengelyen a hajtókarnál akkor beáll a motor és előbb szakad el a berántókötél vagy törik szét a berántó szerkezet valamely műanyag része minthogy megmozdítsd a motor tengelyét. Nem forog érted nem forog....a tied meg forog úgyhogy nem sült be és nem ragadt meg én viszont menten idegösszeomlást kapok :)))))))))))))

Előzmény: Gypsy56 (1900)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1901

Ha karburátort akarsz felújítani, kell venned egy hozzá való felújító csomagot, a többit itt megtalálod:

http://www.youtube.com/watch?v=mpuQDTuT0ns&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=p3B5R4i7yYM

 

Előzmény: Gypsy56 (1900)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1900
A Teboil tökéletesen megfelelő olaj. Ha megfelelő minőségű olajat használsz, és 1:40 keveréket, az minden gépnek megfelelő .Karburátor felújító készlet pl az Agroforg kft-nél kapható, tartalmazza az összes membránt, tömitést, és tűszelepet, kb 2000 Ft. A gépek majdnem mindegyike 3 karburátorból valamelyikkel szerelt: Walbro, Tillotson, és Zama. Ezekhez a karburátor házon található tipus kell, és tudnak adni. Ezt a dugó megragadást meg hagyd már a fenébe ! :-))))
Előzmény: Mubarak0 (1898)
Mubarak0 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1898
Egy ilyen dugattyú beragadás esetén van-e valami javítási lehetőség vagy csak a felújítás jöhet szóba? Gypsy56-tól kérdezném, hogy egy karburátor felújítás miből áll? Gondolom minden karburátor más és más. Hol lehet beszerezni egy egyedi karburátorba való tömítőgumikat, membránt... stb. Én egyébként a kérdéses gépbe Teboil 2T Mix olajat használtam, ami finn gyártmánynak tűnik. Lehet, hogy csak 1:50 keveréket használtam, de összesen csak max. 10 órát. Szerintetek mi a jó keverési arány? Gépe vállogatja?
Előzmény: Lipi07 (1885)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1897
Ne hagyd ki a Hyundai Galopper kétajtós változatát se , gyakorlatilag a Micu Pajero az egész kaszni csak meg van változtatva az arcprofil meg a hátsó lámpesz kicsit azt csá, jó gép vezettem, és nem romlik el egyhamar. Csak elkell csípni egyet alkalmi áron.
Szóval ha valaki tud ilyet Gypsynek az jelentkezzen nála.
Mondjuk jó rá szerkeszteni gyári bózótkotró rácsot.







Előzmény: Gypsy56 (1892)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1896

Szerintem az 1. Hitachi CG-47-EY

                      2. SOLO 154, vagy 755 Master

Kicsit inkább a 755 felé billen, mert bár szerintem a SOLO a jobb gép, de a szervizelő, importőr ritka undorító banda.

Előzmény: Törölt nick (1895)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1893
Saját magának nem kell papír. Alkalmazottként SEM. Kell írni egy nyamvadt jegyzőkönyvet baleseti, és gépkezelői OKTATÁSRÓL. Ennyi .
Előzmény: Törölt nick (1891)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1892
Ha valaki tud eladó kifejezetten olcsó, papíros, öreg terepjárót, ami bármilyen csúnya lehet, de MŰKÖDŐ, lenyűgözne vele. Ilyesmikre gondolok: Isuzu Trooper, Nissan Patrol, Suzuki Vitara, vagy Samurai, Lada Niva, stb .
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1890
Van, amikor kell, van, amikor nem. Inkább csak papírt írni kell. De azt se mindig .
Előzmény: Törölt nick (1889)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1888
Én meg ajánlanám a régi jó sufnituning megoldást. Színtiszta petróleum. Olcsó, és nem ráz, autónepper ismerőstől tanultam, öreg taligát átdörgöljük petrós ronggyal, plussz 100 rugó eladáskor :-))))
Előzmény: Lipi07 (1886)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1887
Na igen, ez a parasztvakítás. Részemről használt sütőolajból is csinálhatják, ha egyébként tényleg jó. Érnek ezek a dolgok annyit, mint régen a Simsonon a Repsol matrica .
Előzmény: Lipi07 (1885)
Lipi07 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1886

Lehet kapni bogároldó löttyöt autósboltokban, szerintem a sövényvágón is használható lenne. Kocsin csodákra képes, bár az árára nem emlékszem....de ha drága, akkor a hidegzsíroldó lehet még a barátod :)

Előzmény: -Tsunami- (1884)
Lipi07 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1885

Na igen, ez a full szintetikus olaj olyan, mint a teljeskörű casco kb. Amikor megkötöd, mindenre kiterjedőnek hiszed, de ha baj van, kiderül, hogy ez sincs benne, az sincs benne, mert a teljeskörű nem azt jelenti, hogy mindenre kiterjedő, az extrákra külön kell biztosítást kötni. Sajna személyes tapasztalat :() De az olajra lefordítva, ha jól tudom úgy vannak a megkülönböztetések, hogy amelyikben nincsen szintetikus rész, az az ásványi olaj, amiben már van egy csepp, az már rész-szintetikus, amiben meg bizonyos százalék felett van, azt hívják szintetikus olajnak.100% szintetikus meg lehet tényleg nincsen, vagy ha van is, iszonyat drága versenyolaj lehet kb. Minél szintetikusabb, annál kevésbé füstöl, és annál jobb a kétütemű gépekbe, mivel annál jobb a hőelvezetése.

 

Ha olajszegény keverék miatt megragad a dugattyú nem feltétlenül áll be mint a cövek, és meg sem mozdul soha többé. Általában ha lehült a motor simán mozog a dugó, csak nem indul be a gép, mivel a gyűrűk is és a henger is kap rendesen ilyenkor. Kipuffogó oldalon kezdődik a bemaródás ha rossz olajjal, vagy olajszegény keverékkel üzemletették a gépet, mivel ott a legnagyobb a hőterhelés, itt jelentkezik elsőként a probléma. Sokszor szívó oldalon semmi baja a dugónak, kipufogó oldalon meg mintha macskával hált volna a dugó.

-Tsunami- Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1884

Akkor én fölöslegesen dobtam ki 2000ft-ot husi szöghajtás zsírra?:-)

Ezt nem élem túl.

Valami olcsó sövényvágó kés karbantartó sprayre nincs tipped?

Mert az is 2000ft lenne:-)

Tudod ami leoldja a gyantás ragacsot.

Ezt a dolmar motorolajat használom most a gépbe decisben.

http://bolthely.hu/gudebolt/id/00434_Ketutemu_motorolaj_Makita__Dolmar__0_1_l

Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1883)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1883
Én sima hajtóműzsírt használok a sövényvágómba, ha jó a gépjárművekhez, akkor bőven elég a sövényvágómak is, kisgépszervizben azt mondták, amikor vettem a gépet, hogy jó hozzá a sima autókhoz való zsír.
Előzmény: -Tsunami- (1874)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1882

Nézzd Jani, és amikor gépet veszek, megnézek minden márkát, szerintem igen jól választottam amikor az xb435hd-t és a 755 mastert vettem, biztosan te is jól döntöttél, de én a gépeim árkülönbözetéből( a stihlhez képest), inkább minden évben elmegyek valahova egy hétvégére kikapcsolódni.

 

 

Ha jól emlékszem te ráadásul nem a 40ccm-es verziót vetted, szóval nem sok okod van a vidámságra :-))

Előzmény: pintérjani (1868)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1881

Na a husi olajokról inkább ne beszéljünk, a husi xp olajom, papíron  rosszabb minősítésű, mint az outdoor accesories (husi) 2storke oil, és akkor az még nem is ez a low smoke olaj.

Olajjal foglalkozó fórumokon elég sokszor van vita arról, hogy mit neveznek ful szintetikus olajoknak....

Előzmény: Gypsy56 (1869)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1880
Csőbúvár 45-60-ért, vagy lemész a kútba, a vízszint felett 2m-el tartókonzolt fogatsz fel a gyűrűkre és arra teszed a centrifugálszivattyúdat, vagy jet rendszerű szivattyúdat. Én LEO 750W-ost vettem jól nyomja 17E Ft 90L van ráírva 1"-os csövön, 3/4-en 60-at tud ezt lemértem.
Előzmény: jancsus (1790)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1879
Ne már!Ti a Stihl-t dicséritek?El sem hiszem!
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1878
Néha az egyszerű a nagyszerű.
Előzmény: -Tsunami- (1876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!