> 1.4 8V lesz a kiszemelt és valószínű,hogy EVO változat. Azt szeretném kérdezni,hogy az 5. fokozat mennyire hosszú? Mondjuk 100-nál mennyit forog a motor?
Sokat.
3100-3200 között. (már ha a váltója nem változott a 2008-as évjárathoz képest)
>A manuális klímánál is hasonlóan motorok szabályozzák a levegő irányát vagy a forgatógombbal régi,rendes mechanikus módon lehet állítani a levegőt?
Nem, az tök simán megy, kézzel. Sokkal tartósabb dolog.
Ugy latom itt mar mindeki csak kerdez. :) De hatha: mekkora melo a fenyszorocsere? Aprobb dolgokat mar szereltem rajta, hatsoajto zarakat okositottam, csereltem csomagterzart meg ilyesmik. Illetve szabad ilyesmibol utangyartottat venni? (pl TYC?) Van ajanlott marka?
Sziasztok! GP vásárlás előtt állok és szeretnék tájékozódni egy kicsit. 1.4 8V lesz a kiszemelt és valószínű,hogy EVO változat. Azt szeretném kérdezni,hogy az 5. fokozat mennyire hosszú? Mondjuk 100-nál mennyit forog a motor?
Visszaolvasgattam a fórumot és problémásnak tűnik az automata klíma a bonyolult levegőszabályozási rendszerével. A manuális klímánál is hasonlóan motorok szabályozzák a levegő irányát vagy a forgatógombbal régi,rendes mechanikus módon lehet állítani a levegőt?
Sziasztok!Hogy tudom a menűben kikapcsolni a start stop funkciót,tudja valaki?Volt egy akksi csere és visszaállt minden alapra.Esetleg valami leírás amiben a nemű funkciók benne vannak részletesen?
Magasabb felszereltségünél már van.De ha biztosra akarod,nézd meg a jobbos visszapillantó alján van e érzékelő/dudor.De lehet kiépitve van,de bekötve nincs.
Fiat Grande Punto 1.3 Jtd multijet 75hp. Mikor a motor eléri, vagy kezdi elérni az üzemi hőmérsékletet, az autó kidobja a check engine hibát, ezáltal a motorteljesítmény legyengül, néha pedig le is áll. Hibakódnak az üzemanyag nyomásszabályzót írja, az cserélve lett, de a hiba így is maradt.
Sziasztok! Van egy 2012-es 1.2 aktual puntom,hiányolom a külső hőmérséklet kijelzést,erről tudna valaki mondani valamit,nagy kijelzős pedig multikormányos de ezt nem jelzi ki....
A map szenzor tud fura jelenségeket produkálni. Én cserélném. Hiába 17 km, de 13 éves. Jellemzően rossz mappal hidegben nem indul DE elindul a ventilátor és felforrt vizet jelez. Map csere után no problem.
GP 2007-es 1.4 8 szelep 75Le. (17e km, szinte bejáratós :D )
Tünet: Autópályán haladva tartós 140es tempónál (fordulat kb 4400) egyszer csak kiírta a műszerfal hogy STOP, világított a check engine lámpa, LEÁLLT A MOTOR és gyorsan felkùszott maxra a vízhőfok! Ez mind nagyon gyorsan történt, kb 2-3 másodperc, és mivel nem vettem ki 5.ből ezért rögtön újra is indult mintha mise történt volna. Utána még elmentem vele több mint 100 km-tert ugyan nem 140 -nel hanem 110 körül, és semmi hibát nem produkált. Hűtőfolyadék maxon, olaj maxon. Aznap még kiolvastam és SEMMI MENTETT HIBA SINCS egyik vezérlőben sem.
Van valakinek valami tippje hogy mi a t..öm lehet a kis puntoval?
A 90 lovasban úgy tudom van 2 tömegű, a 75-osben nincs. Ha terhelésfüggő a hang akkor lehet az erőátvitel hibája, de lehet hogy a kipufogó ér hozzá valamihez. Benzinesen nem ritka dolog.
Az a 124e egyáltalán nem mérvadó.De igy édes kevés,se évjárat se lóerő..stb.Igy neked ezt senki meg nem mondja.Egyáltalán tudod e ,hogy van e benne kettőstömegű?