Szerencsére régen kellett itt járnom, de most újra segítségre szorulok.
Clio2 1.4 16V Minden szép és jó, ugye a kocsi előző tulajnál keveset volt használva, így már túlesetem az alábbi cseréken az elmúlt egy évben: gyertyák, trafók, benzinszűrő. Továbbá volt egy fojtószelep tisztításom és tanításom is.
A nyáron az alábbi hibát produkálta. Jövök le pályáról (tehát totál üzemmeleg) és a főúton előzni akarok majd azt veszem észre hogy 4500-as fordulat környékén megtorpan a kocsi.
Próbáltam előidézni a hibát azóta és teljesen rapszodikusan van hogy csinálta van hogy nem, de 4000 környékén mindig volt némi visszarántás és általában 2-3-ban.
Ma arra jöttem rá, hogy 2-ban lepadlózva szinte 100%, hogy előjön annyira hogy nem csak megtorpan, de 4000-nél tovább nem is engedi pörögni, majd 3-ban már jó és utána 2-ben próbálva újra jó, de a torpanás marad.
Szeritnetek milyen irányban lenne érdemes elindulni?
Ha ráncos marad, nem zavar, rajtam is van pár. Amúgy 3-4 helyen ki is szakitottam régebben, amikor bútorokat szállitottam benne, szóval nem fog rontani az összképen sokat szvsz.
Még szét kell szednem a két hátsó ajtót, átfújni wd 40 -el a ajtó nyitó mechanikákat, mert nyitásra néha beregadnak (pár éve bele rakattam egy 3000 ft-os kinai központizár vezérlőt, olcsóbb volt, mint két új kulcs) - és megint 100% kb ez a 17 éves autó - igaz csak 100 000 km van benne.
Sziasztok. Bont valaki clioI-et? Renault ClioI 1996. 1.4 benzin 75 le klímás autóba keresek fűtés előtét ellenállást. Van esetleg valakinek? Előre is köszi.
Ez teljsen uj valeo motor 24-ert, amugy 32 lenne, ennyiert adjak oda, komoly ceg, nem szorakoznak hasznalttal. Ismerem oket regota, ez az indito megy a mostani dacsiakba is, szal ezert olcso, de a velao szallitja nekik is, vagy nekik nagy keszletuk elfekvoben...Karpit azert gaz, mert beultem ma en ishatra, mert asszony vezetett (es hiba pont nelkul!) es belogott a fejemre es zavart...
szoval ezt mindenkeppen meg kell oldanom...
az onindito, az igy hideg olajjal, es gyenge szenkefekkel, 2. 3. inditasra elporog jol, es utana egesz napig nincs hiba, mondom vadi uj az aksi, banner.
En meg gondoltam gyujtaskapcsolo hibara is, de azt mondjak a zokosok, olyan nem lehet! amugy el is fordult vagy 5mm-ert a gyujtaskapcsolo, amikor elforditom, es ezt pont mostanaban csunalja, de gondolom ehhez nem lehe tkoze, hogy nem megy le eleg amper az indito motorhoz!
Szia, bocs h nem reagaltam ra eddig, egyreszt mutottek, masreszt meg nem volt hideg, es a problema addig nem jelentkezett .
Szal valszeg szenkefes az indito, 90e kilometerrel a clio, elso tulajok vagyunk. Aksi jo lett, de vettem bele ujat is kozben, azzal amig nem volt hide, jo ment az inditas.
most kaptam egy ajanlatot 24 ezerert egy uj valeo indito motorra, szerintem megveszem, a meglevo felujitasa allitolag 15e ft, es nem is biztos, h jo lesz.
Azt hiszem aki megveszi ezt az autot jol jar vele, sok dolgot csak eredeti valeora csereltem benne, bar meg nem akarjuk eladni, hisz most majdnem 100%-os, az indito motorrol eltekintve.
Egy kerdesem lenne, aki ert hozza, valamiert most az elmult 1 hetben, es nem ertem miert
leult a hatso reszen a felso tetokarpit szovete, belelog az fejunkbe...
mit lehet ezzel tenni? Annyira meg van csinalva az auto most, pl kapott 2 uj elso fenyszorot is, mert be voltak mattulva es idegesitett, szal nagyon sokat koltottunk ra...
A tetokarpit logassal lehet valamit tenni? kis lyuk es ragaszto bele? vagy mit?
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy találkozott-e már valaki hasonló hiba jelenséggel?
Az alábbi videóban is látható a hiba. Általában indításkor, ritkább esetben menet közben kivillan a műszerfal közepén ez a kis lámpa, ilyenkor 2700 fordulat környékén letilt az autó, és addig is nagyon gyengén gyorsul. Nem állandó hibáról van szó, hol visszatér, hol eltűnik napokig, hetekig.
Én először az elektromos gázpedál hibájára gyanakodtam, lévén volt olyan eset is, hogy a gázpedál nyomására nem történt semmi, nem vette az autó a fordulatot. de a hibakód kiolvasás után (P0638) illetve némi internetes kutatás után felmerült a gyanú hogy a fojtószeleppel van probléma, esetlegesen egy tisztítás is megoldhatja a problémát. (Alapjárat is ingadozik időnként, illetve főleg hidegen nagyon könnyen lefullad)
Amíg az a led gyorsan villog, nem is fog indulni. Az az imo ledje, gyujtás ráadásakor annak ki kell aludnia. Kulcs elemcsere,vagy kikötni az imot. (a tolvajok ellen ugy sem ér semmit)
Eladóvá vált szerettet Renault Cliom. 2000.09 havi 328000 km 1.2 benzines fehér színben. Nem törött ,nem javított sehol a kaszni. Garázsban tartott ,mindig karban tartva és megkimélt . Munkába jártam (ok)vele . Soha nem hagyott cserben . Igazából semmi extra nincs benne. Viszont van vónóhorog és tető csomagtartó ,téli-nyári gumi felnin. Esetleg ha valakit érdekel nyugodtan keressen itt vagy telefonszámon 06303481789. Kb január végén lehetne elvinni . Ár 250000 ft .
Egy problémáról szeretnék kérdezni, ami egy renault clio 2 beindításakor áll fent.. Vagyis akkor, amikor prübáljuk beindítani. Gyújtáskapcsolócsere után pár napig még ment rendesen, aztán november 23-án a kocsi azt mondta, hogy nem indul.. Indítózik, egy pillanatra beindul, de egyből le is áll.. Aznap egyből a szerelőhöz ment a kocsi, de azóta is ott van.. Mondtak már mindent.. Először valami jeladót cseréltek ki (nem érték teljesen a kocsikhoz) , de nem működött továbbra sem. Ezután jött az az isteni szikra, hogy letilt az immobilizer (erről olvastam már több helyen is, hogy létező probléma) . Ezzel a problémával a számítógépet többször vittük el egy vértesszőlősi szakemberhez, aki mindent megpróbált, de semmi.. Ezután a szerelő nekiállt átnézni tüzetesen az autót, és megint arra jutott, hogy a jeladó a hibás.. Valaki tudna valami biztosat mondani? Illetve annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy ha gyújtáson van az autó, akkor a piros led a műszerfalon gyorsan villog.
Sziasztok. Beszéltem a szerelőmmel a kuplung miatt. Pénteken tud fogadni. De sajnos előjött egy újabb hiba,amit nem tudok hova tenni. Ma pl. vittem a menyasszonyom dolgozni (M30 elkerülő 110-es tempónál) és egyszerre kigyulladt a STOP, a környezetvédelmi visszajelző lámpa és a Előizzítás vagy elektronikus rendellenesség visszajelzőlámpa. De csak egy pillanatra. Mitől lehetett? Kezdek már teljesen kétségbe esni hogy végleg elkel köszönni szeretett kocsimtól.... Segítsetek hogy mitől lehetett ez a tünet. Köszönöm