Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meroly84 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 47879

Az nemrég volt cserélve. (Tény sokkal jobb lett tőle a kocsi, nagyon ráfért.)

Gyertyák és trafók is most voltak cserélve, továbbá fojtószelep tisztítva és tanítva.

Előzmény: WebNeo (47878)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.18 0 0 47878

benzinszűrő

Előzmény: meroly84 (47877)
meroly84 Creative Commons License 2018.01.18 0 0 47877

Sziasztok!

Szerencsére régen kellett itt járnom, de most újra segítségre szorulok.

Clio2 1.4 16V
Minden szép és jó, ugye a kocsi előző tulajnál keveset volt használva, így már túlesetem az alábbi cseréken az elmúlt egy évben: gyertyák, trafók, benzinszűrő. Továbbá volt egy fojtószelep tisztításom és tanításom is.

A nyáron az alábbi hibát produkálta. Jövök le pályáról (tehát totál üzemmeleg) és a főúton előzni akarok majd azt veszem észre hogy 4500-as fordulat környékén megtorpan a kocsi.

Próbáltam előidézni a hibát azóta és teljesen rapszodikusan van hogy csinálta van hogy nem, de 4000 környékén mindig volt némi visszarántás és általában 2-3-ban.

Ma arra jöttem rá, hogy 2-ban lepadlózva szinte 100%, hogy előjön annyira hogy nem csak megtorpan, de 4000-nél tovább nem is engedi pörögni, majd 3-ban már jó és utána 2-ben próbálva újra jó, de a torpanás marad.

Szeritnetek milyen irányban lenne érdemes elindulni?


Köszönöm előre is

WebNeo Creative Commons License 2018.01.18 0 0 47876

Csinálhatnál előtte-utána képeket ha nem gond, majd az idő eldönti mit dolgoztál :D

 

Nem feltétlenül a wd 40 a legjobb, teflonos vagy zsírspray de vannak klf kenők ezeken kívül is is megoldhat sok mindent

Előzmény: Szegeny_Aron (47875)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.18 0 0 47875

Ha ráncos marad, nem zavar, rajtam is van pár. Amúgy 3-4 helyen ki is szakitottam régebben, amikor bútorokat szállitottam benne, szóval nem fog rontani az összképen sokat szvsz.

 

Még szét kell szednem a két hátsó ajtót, átfújni wd 40 -el a ajtó nyitó mechanikákat, mert nyitásra néha beregadnak (pár éve bele rakattam egy 3000 ft-os kinai központizár vezérlőt, olcsóbb volt, mint két új kulcs) - és megint 100% kb ez a 17 éves autó - igaz csak 100 000 km van benne.

 

Előzmény: WebNeo (47874)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.17 0 0 47874

Mondanám, hogy én megmondtam :D

Naponta rendelek, keresek alkatrész :D

 

Nem lesz jó a terved, bár nem láttam, de tetőkárpit ragasztás lényege a kisimítás, azzal lesz baj, ha nagyon lelógott már.

Előzmény: Szegeny_Aron (47873)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.17 0 0 47873

Szia,

 

mégis igazad volt, kérték a régi öninditót, anélkül még +20e ft!   Lengyelorszagi felujitasi, ugy néz ki mint egy új.

10 perc volt, amig beszereltem, tökéletes lett.

 

A tetőkárpitra meg veszek valami 80 fokig jo ragaszto sprayt (2-3e ft), es a spray fejbe beleragasztok egy nagyobb injekcios tűt.

 

Előzmény: WebNeo (47869)
Fatal1tygab Creative Commons License 2018.01.15 0 0 47872

Sziasztok. Bont valaki clioI-et? Renault ClioI 1996. 1.4 benzin 75 le klímás autóba keresek fűtés előtét ellenállást. Van esetleg valakinek? Előre is köszi.

Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47871

ugy latom a daciaba is ez megy a 850w-os

Előzmény: Szegeny_Aron (47870)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47870

nem kell, sok van nekik raktaron gondolom, szabadulni akarnak tole.. 2001-es auto

Előzmény: WebNeo (47869)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47869

Én elhiszem neked, bár nagyker áron nem tudok ennyiért venni komoly cégektől, gyári valeot. :)

7701499651 7700864608

https://alkatreszek.hu/726003_la

https://www.autoalkatreszonline24.hu/oen/7701499651?sort_supplier%5B%5D=21

csak érdekesség kép linkelem kisker ár, felújítottra, a régit le sem kell adnod?

Előzmény: Szegeny_Aron (47868)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47868

 

Ez teljsen uj valeo motor 24-ert, amugy 32 lenne, ennyiert adjak oda, komoly ceg, nem szorakoznak hasznalttal. Ismerem oket regota, ez az indito megy a mostani dacsiakba is, szal ezert olcso, de a velao szallitja nekik is, vagy nekik nagy keszletuk elfekvoben...Karpit azert gaz, mert beultem ma en ishatra, mert asszony vezetett (es hiba pont nelkul!) es belogott a fejemre es zavart...

szoval ezt mindenkeppen meg kell oldanom...

az onindito, az igy hideg olajjal, es gyenge szenkefekkel, 2. 3. inditasra elporog jol, es utana egesz napig nincs hiba, mondom vadi uj az aksi, banner.

En meg gondoltam gyujtaskapcsolo hibara is, de azt mondjak a zokosok, olyan nem lehet! amugy el is fordult vagy 5mm-ert a gyujtaskapcsolo, amikor elforditom, es ezt pont mostanaban csunalja, de gondolom ehhez nem lehe tkoze, hogy nem  megy le eleg amper az indito motorhoz!

 

 

Előzmény: WebNeo (47867)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47867

első az egészség, ne foglalkozz az eltelt idővel :)

24-t fel újítottat kapsz

kárpit nagy munka látatlanban, én szakemberhez vinném, lehet gányolni otthon, de mi lesz a végeredmény

Előzmény: Szegeny_Aron (47866)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47866

Szia, bocs h nem reagaltam ra eddig, egyreszt mutottek, masreszt meg nem volt hideg, es a problema addig nem jelentkezett .

Szal valszeg szenkefes az indito,  90e kilometerrel a clio, elso tulajok vagyunk. Aksi jo lett, de vettem bele ujat is kozben, azzal amig nem volt hide, jo ment az inditas.

 

most kaptam egy ajanlatot 24 ezerert egy uj valeo indito motorra, szerintem megveszem, a meglevo felujitasa allitolag 15e ft, es nem is biztos, h jo lesz.

 

Azt hiszem aki megveszi ezt az autot jol jar vele, sok dolgot csak eredeti valeora csereltem benne, bar meg nem akarjuk eladni, hisz most majdnem 100%-os, az indito motorrol eltekintve.

 

Egy kerdesem lenne, aki ert hozza, valamiert most az elmult 1 hetben, es nem ertem miert

leult a hatso reszen a felso tetokarpit szovete, belelog az fejunkbe...

 

mit lehet ezzel tenni? Annyira meg van csinalva az auto most, pl kapott 2 uj elso fenyszorot is, mert be voltak mattulva es idegesitett, szal nagyon sokat koltottunk ra...

 

A tetokarpit logassal lehet valamit tenni? kis lyuk es ragaszto bele? vagy mit?

 

koszonon elore is az okos valaszokat.

 

Előzmény: WebNeo (47863)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.12 0 0 47865

Milyen autóról kérdezel?

Videón több lámpa is világit, melyikre gondolsz?

P-kódok általánosak, sajna nem sokat segít, renault kód kellene.

Tisztítás segít ha az lenne a baja.

Sok tapasztalatom van hasonlókkal, de kevés konkrét infót írtál, így én nem tudok segíteni.

Előzmény: cszoli89 (47864)
cszoli89 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 47864

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy találkozott-e már valaki hasonló hiba jelenséggel?

Az alábbi videóban is  látható a hiba. Általában indításkor, ritkább esetben menet közben kivillan a műszerfal közepén ez a kis lámpa, ilyenkor 2700 fordulat környékén letilt az autó, és addig is nagyon gyengén gyorsul. Nem állandó hibáról van szó, hol visszatér, hol eltűnik napokig, hetekig.

https://www.youtube.com/watch?v=RMPbUn539MY

 

Én először az elektromos gázpedál hibájára gyanakodtam, lévén volt olyan eset is, hogy a gázpedál nyomására nem történt semmi, nem vette az autó a fordulatot. de a hibakód kiolvasás után (P0638) illetve némi internetes kutatás után felmerült a gyanú hogy a fojtószeleppel van probléma, esetlegesen egy tisztítás is megoldhatja a problémát. (Alapjárat is ingadozik időnként, illetve főleg hidegen nagyon könnyen lefullad)

Esetleg tapasztalaitok vannak-e hasonló hibával ?

WebNeo Creative Commons License 2018.01.04 0 0 47863

RENAULT CLIO 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, 2001.06 - D4F 706, D4F 712, D4F 714, D4F 722, D4F 728 (16104)

Több infó kellene a motorról, váltóról, alvázról, hogy pontos legyen, ennyiféle változat létezik elviekben.

Néhányat megnéztem, háromféle cikkszám hoz az alábbi kódok társulnak, vélhetően mindegyik jó.

 

7700864608      Jelölés: D7E1
8200369521     Jelölés: D7E39, TS8E6
7701499651     Jelölés: D7E1, D7E39, TS8E6

Előzmény: Szegeny_Aron (47862)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.04 0 0 47862

Ne jó bele, teljesen más a felfogatása.

Előzmény: Szegeny_Aron (47861)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.03 0 0 47861

Ha jol latom a D6RA az az 1.4-ese, a D7E1 meg az 1.2-ese. Vajon berakható az 1.2-esbe az 1.4-esé?

Előzmény: Szegeny_Aron (47860)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.03 0 0 47860

Ilyen a D7E1, ami az enyémben van:  

d7e1

Előzmény: Szegeny_Aron (47859)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.03 0 0 47859

Sziasztok,

 

Segitsetek légyszi!  Sürgős lenne.

Ez a mellékelt képen lévő önindító jó egy 1.2 16V 75LE 2001.07 clio II-be?

hirdetett_onindito

 

Az enyémen D7E1 kód van, ezen D6RA, az eladó szerint jó.

 

Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!

lójusz Creative Commons License 2018.01.01 0 0 47858

Amíg az a led gyorsan villog, nem is fog indulni. Az az imo ledje, gyujtás ráadásakor annak ki kell aludnia. Kulcs elemcsere,vagy kikötni az imot. (a tolvajok ellen ugy sem ér semmit)

 

Előzmény: HorvathAkii (47854)
boli77 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 47857

Tisztelt forumozok !

Eladóvá vált szerettet Renault Cliom. 2000.09 havi 328000 km 1.2 benzines fehér színben. Nem törött ,nem javított sehol a kaszni. Garázsban tartott ,mindig karban tartva és megkimélt . Munkába jártam (ok)vele . Soha nem hagyott cserben . Igazából semmi extra nincs benne. Viszont van vónóhorog és tető csomagtartó ,téli-nyári gumi felnin. Esetleg ha valakit érdekel nyugodtan keressen itt vagy telefonszámon 06303481789. Kb január végén lehetne elvinni . Ár 250000 ft .

HorvathAkii Creative Commons License 2017.12.29 0 0 47856

Sajnos annyit tudok, amennyit az előbb leírtam.:/ Nem tudom.:/ 

Előzmény: Airbag. (47855)
Airbag. Creative Commons License 2017.12.29 0 0 47855

felsöholtpont jeladó /csere/tisztítás megvolt?

Előzmény: HorvathAkii (47854)
HorvathAkii Creative Commons License 2017.12.29 0 0 47854

Sziasztok!

Egy problémáról szeretnék kérdezni, ami egy renault clio 2 beindításakor áll fent.. Vagyis akkor, amikor prübáljuk beindítani. Gyújtáskapcsolócsere után pár napig még ment rendesen, aztán november 23-án a kocsi azt mondta, hogy nem indul.. Indítózik, egy pillanatra beindul, de egyből le is áll.. Aznap egyből a szerelőhöz ment a kocsi, de azóta is ott van.. Mondtak már mindent.. Először valami jeladót cseréltek ki (nem érték teljesen a kocsikhoz) , de nem működött továbbra sem. Ezután jött az az isteni szikra, hogy letilt az immobilizer (erről olvastam már több helyen is, hogy létező probléma) . Ezzel a problémával a számítógépet többször vittük el egy vértesszőlősi szakemberhez, aki mindent megpróbált, de semmi.. Ezután a szerelő nekiállt átnézni tüzetesen az autót, és megint arra jutott, hogy a jeladó a hibás.. Valaki tudna valami biztosat mondani? Illetve annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy ha gyújtáson van az autó, akkor a piros led a műszerfalon gyorsan villog. 

 

A válaszokat előre köszönöm! 

BiGyu91 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 47853

Sziasztok. Beszéltem a szerelőmmel a kuplung miatt. Pénteken tud fogadni. De sajnos előjött egy újabb hiba,amit nem tudok hova tenni. Ma pl. vittem a menyasszonyom dolgozni (M30 elkerülő 110-es tempónál) és egyszerre kigyulladt a STOP, a környezetvédelmi visszajelző lámpa és a Előizzítás vagy elektronikus rendellenesség visszajelzőlámpa. De csak egy pillanatra. Mitől lehetett? Kezdek már teljesen kétségbe esni hogy végleg elkel köszönni szeretett kocsimtól.... Segítsetek hogy mitől lehetett ez a tünet. Köszönöm

WebNeo Creative Commons License 2017.12.07 0 0 47852
Előzmény: fchl3t (47851)
fchl3t Creative Commons License 2017.12.07 0 0 47851

Sziasztok!

 

Tudnátok abban segíteni, hogy magyar oldalon merre találok 2002-es Clioba ablakmosó fúvókákat? Nem igazán talàlok, ebay-t nem használom.

 

Köszönöm.

WebNeo Creative Commons License 2017.12.07 0 0 47850

Nincs mese, át kell nézned, nézetned a működtető elemeket. Ezek szerint bowdenes.

Előzmény: BiGyu91 (47849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!