A 90-es évek elejétől nagyon sok zeneipari melléktermék jelent meg, kizárólag ilyen bulikra.
Gyakorlatilag duplájára vagy triplájára emelik az élményt.
Aki ilyen bulit szervez, az kipakol minden zavaró dolgot a helyszínről. Persze azt is lehet, hogy nekiindulsz Bp-en sétálgatva, de aztán 20 perc alatt eltévedsz. :D
De a legdurvább az, hogy totálisan szembeállít önmagaddal, és ha nem tetszik amit látsz akkor az egy nagyon szar élmény.
Mindegy... nem akarom részletezni, mert megszólnak. :)
A Fiesta: hát nem tudom ki hallott már ilyet, de végül is nem az volt a baj mint amit hugopapi gondolt (azóta utána néztem kicsit és máshol is az az első gondolat amit ő írt.). Hanem tényleg eltört a rugó, ráadásul nem csak a bal, hanem a jobb első is. Darabokra (és nem két darabra). Egy 6 éves autóban. Ez tuti gyártási hiba. Valami rossz volt ezekkel a rugókkal. Ráadásul nem is volt ütve az az autó (sem).
Hát a 70-es évek Amerikája alapján a megőrülés a szabad szerelemben (finoman fogalmaztam) testesülne meg. És azért valljuk meg nem biztos, hogy az olyan rossz dolog. :-D
Ha mindenkivel LSD-t nyalatnál, akkor lenne aztán szép világ. :)
Szerintem az emberek 85%-a megőrülne. Tudod nem jó, ha primitív egyedek szembekerülnek önmagukkal, megtudják, hogy ha elveszed a mócsingot az agyukból és mi marad. :) Szar dolog ezzel szembesülni. :DDD
Állítólag a korábbi megane coupém is meg volt chippleve. Ugye alapból 2 lityi, 114 paci volt, s az előző tulaja hadovált vmi olyasmit, h talán chippes, de ő sem tudja igazán... Mindegy, a hasonló erejű colibriket körbeautóztam (chippeseket is :-DD), bár ugye jóval könnyebb volt a kocsim, de sose állítottam, h 130+ lovas. :-) Annyit mondtam, ha kérdeztek, h lehet, van benne chip, s akkor olyan 120 körül lehet. (+ sport légszűrő + sportgyertyák + szinte fojtás nélküli kipuffrendszer :-))
Ez olyan mint az emberi öngyógyítás, ha hiszel benne akkor lehetővé válik. Az én chipem is így működik: ha közlekedek röhögve megvan 160 le, csak mikor mérjük canon hitetlensége rátelepedik és lemegy 130 le-re. :-D
A kis t-jet, ahogy már sokan leírták bravoban 180-ig megy elfogadható vehemenciával, utána már inkább csak türelem játék a sebesség növelése.
Bár bravo szívóban nem ültem, de hasonló súly/lóerő arányú szívó autóban elég sokban és tény, hogy 150-160ig (típusfüggő) elfogadható, utána ott is csak türelem játék. Ha ezt megspékeljük még két utassal is, akkor Sas leírása (a szokásos költői túlzást leszámítva) számomra ismerős jelenség.
Ilyenektől a hideg kiráz komolyan. Van egy golfos cimborám, váltig állítja, hogy a 75lovas golfja már 90ló felett van 1 chippel. A szabályzás tuti, hogy későbbre lett hozva, mert röhögve elhagyja a 7000et. gyorsulgatott egy astrával, az astra oda is verte, félautóval. 1.4 8v 60lóerő volt az astrában. Ezek után, nem tudom mit hisznek egyesek a képzeletbeli lovaikkal meg a cégek által beigért lovakkal :) mióta olvasgatom a fórumot azóta már én se hiszek már senkinek ilyen téren. Több cégnél is láttam kiírva stock 120hp ----> tuned 155hp... aham.