Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94652

Miért... kell valahova egy űrhajóskapitány? :-D

Előzmény: Mewo (94650)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94651

Nézem a novemberi görbéket: a kis t-jet 5000nél úgy 175-180 nm-t ad le. A szívó 128 nm-et tud 4500-nál, ergo 5000-nél már az is túl van a csúcson.

Mewo Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94650

Próbáltad?Honnan a tapasztalat?

 

 

Előzmény: canonfan_448 (94646)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94649

Persze

Előzmény: VDaNi (94645)
Mewo Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94648

Boldogat...!!!

Előzmény: czollnerg (94629)
VDaNi Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94647

Kiforogná magát és állandóan váltogatni kéne. attól még nem gyorsul jobban

Előzmény: canonfan_448 (94644)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94646

Más világ lehetett azért akkor.

A 90-es évek elejétől nagyon sok zeneipari melléktermék jelent meg, kizárólag ilyen bulikra.

Gyakorlatilag duplájára vagy triplájára emelik az élményt.

 

Aki ilyen bulit szervez, az kipakol minden zavaró dolgot a helyszínről. Persze azt is lehet, hogy nekiindulsz Bp-en sétálgatva, de aztán 20 perc alatt eltévedsz. :D

De a legdurvább az, hogy totálisan szembeállít önmagaddal, és ha nem tetszik amit látsz akkor az egy nagyon szar élmény.

Mindegy... nem akarom részletezni, mert megszólnak. :)

Előzmény: bajan122 (94642)
VDaNi Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94645

tehát jóval 200 alatt van már 200nál.

Előzmény: canonfan_448 (94634)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94644

Ez igaz, de a 90 lovas szívónak más az áttételezése, tehát a keréken már nincs akkora nyomatékkülönbség mint a főtengelnél.

Ha a 90 lovas szívó áttételeit átraknánk a kicsi TJet-be akkor még a sportnak is gondot okozhatna. (feltéve ha a hajtáslánc bírná) :)

Előzmény: giuliettafan (94610)
vinjo Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94643
6 éves Fiestán? Nagyon durva. :-(
Előzmény: bajan122 (94640)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94642

A HAIR c. filmből a pasi jut eszembe dollár jellel a kalapján a parkban. :-)

Előzmény: canonfan_448 (94641)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94641

Ugyan... hova gondolsz? :)))))))

Előzmény: bajan122 (94638)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94640

Ja igen!

 

A Fiesta: hát nem tudom ki hallott már ilyet, de végül is nem az volt a baj mint amit hugopapi gondolt (azóta utána néztem kicsit és máshol is az az első gondolat amit ő írt.). Hanem tényleg eltört a rugó, ráadásul nem csak a bal, hanem a jobb első is. Darabokra (és nem két darabra). Egy 6 éves autóban. Ez tuti gyártási hiba. Valami rossz volt ezekkel a rugókkal. Ráadásul nem is volt ütve az az autó (sem).

bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94639

Nem, nem! A gyári az 121 Le mivel a gyárban sem hisznek benne! :-D

Előzmény: canonfan_448 (94636)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94638

A rutin és az évek?!? :-)

Előzmény: canonfan_448 (94637)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94637

LSD-től minden van, csak épp nőt nem kívánsz. :))))))

Kb. olyan mintha a füleddel látnál és a szemeddel hallanál. :DDDDD

Előzmény: bajan122 (94635)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94636

Teljesen mindegy mennyi az annyi.

Felfoghatod úgy is, hogy a CHIP után +1 kW a tiszta nyereséged. :)

Najó... legyen 1,5 kW. :)))))

 

(gyári programhoz képest)

Tehát ha a Tied 160 LE, akkor a gyári 157,9 LE. :DD

Előzmény: bajan122 (94628)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94635

Hát a 70-es évek Amerikája alapján a megőrülés a szabad szerelemben (finoman fogalmaztam) testesülne meg. És azért valljuk meg nem biztos, hogy az olyan rossz dolog. :-D

Előzmény: canonfan_448 (94633)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94634

4000 felett bucskázik be 200 Nm alá.

A sport pedig kb. 5000 felett.

Előzmény: VDaNi (94613)
canonfan_448 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94633

Az LSD nem partydrog.

Ha mindenkivel LSD-t nyalatnál, akkor lenne aztán szép világ. :)

 

Szerintem az emberek 85%-a megőrülne. Tudod nem jó, ha primitív egyedek szembekerülnek önmagukkal, megtudják, hogy ha elveszed a mócsingot az agyukból és mi marad. :) Szar dolog ezzel szembesülni. :DDD

Előzmény: mcI_2.0 (94631)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94632

gondolj a sebességre...

Előzmény: mcI_2.0 (94631)
mcI_2.0 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94631

Ja, látom vkinél már megint több lsd fogyott, mint kellett volna... (bocs, nem tudok divatosabb partydrogot felhozni, nem vagyok otthon a témában :-))

mcI_2.0 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94630

Állítólag a korábbi megane coupém is meg volt chippleve. Ugye alapból 2 lityi, 114 paci volt, s az előző tulaja hadovált vmi olyasmit, h talán chippes, de ő sem tudja igazán... Mindegy, a hasonló erejű colibriket körbeautóztam (chippeseket is :-DD), bár ugye jóval könnyebb volt a kocsim, de sose állítottam, h 130+ lovas. :-) Annyit mondtam, ha kérdeztek, h lehet, van benne chip, s akkor olyan 120 körül lehet. (+ sport légszűrő + sportgyertyák + szinte fojtás nélküli kipuffrendszer :-))

Előzmény: czollnerg (94626)
czollnerg Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94629

Igen, ez is egy elfogadható tény :) de én szeretem, ha tudom igazolni a dolgokat. Nem szeretem hitegetni magamat.

Előzmény: bajan122 (94628)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94628

A hiteddel van a baj!

Ez olyan mint az emberi öngyógyítás, ha hiszel benne akkor lehetővé válik. Az én chipem is így működik: ha közlekedek röhögve megvan 160 le, csak mikor mérjük canon hitetlensége rátelepedik és lemegy 130 le-re. :-D

Előzmény: czollnerg (94626)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94627

A kis t-jet, ahogy már sokan leírták bravoban 180-ig megy elfogadható vehemenciával, utána már inkább csak türelem játék a sebesség növelése.

 

Bár bravo szívóban nem ültem, de hasonló súly/lóerő arányú szívó autóban elég sokban és tény, hogy 150-160ig (típusfüggő) elfogadható, utána ott is csak türelem játék. Ha ezt megspékeljük még két utassal is, akkor Sas leírása (a szokásos költői túlzást leszámítva) számomra ismerős jelenség.

czollnerg Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94626

Ilyenektől a hideg kiráz komolyan. Van egy golfos cimborám, váltig állítja, hogy a 75lovas golfja már 90ló felett van 1 chippel. A szabályzás tuti, hogy későbbre lett hozva, mert röhögve elhagyja a 7000et. gyorsulgatott egy astrával, az astra oda is verte, félautóval. 1.4 8v 60lóerő volt az astrában. Ezek után, nem tudom mit hisznek egyesek a képzeletbeli lovaikkal meg a cégek által beigért lovakkal :) mióta olvasgatom a fórumot azóta már én se hiszek már senkinek ilyen téren. Több cégnél is láttam kiírva stock 120hp ----> tuned 155hp... aham.

Előzmény: Spiderous (94624)
bajan122 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94625

De ixyé csak 80 kw. Akkor lehet, hogy a gyáriak röhögve mennek 220-230-al?! ;-) :-D

 

Bocs ixy!

Előzmény: Spiderous (94615)
Spiderous Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94624

Jaja, pontosan!:)

Előzmény: czollnerg (94620)
VDaNi Creative Commons License 2011.01.10 0 0 94623

A Punto azért egy kisebb autó, ne felejtsük el. És óra szerint.

Előzmény: Spiderous (94615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!