A szigeten nézegettem én is a kínálatot, kb mindet a piaci ár 70%-a körül adnak, vannak kimondott érdekességeik is.
Találtam egyet, amit feltűnően kevésért hirdetnek, gondoltam, kipróbálom milyen. Volt régi giornom, egyik évben az volt az áttelelőm, az tetszett. A 4T meg mindig a szívem csücske volt.
Mivel nem piaci tényező ezért mondhatjuk, hogy a mennyit megadnak érte.
Tavaly egy ideig figyeltem a -szinte nem is létező- kínálatot és arra jutottam, hogy a szebb (jó szín, kókány mentes ) példányok kb 200+ pénzért voltak hirdetve és max pár hétig.
Amiket most hirdetnek, azok fent voltak már a nyáron is.
Van egy cég, itt a szigeten, régóta foglalkozik ilyesmikkel is, most feltűnően nyomott áron, pár éve ennek az árnak a többszörösét kérték a hasonló gépekért.
Ezek a konténeres motorkák, én nézegettem a régebbi horror áras példányokat és azok sem voltak -nekem- túl bizalom gerjesztőek.
En igy vedekezek a hideg ellen. -7 C be nem melegszik be igazán. Igy igen. Annyi hogy szürke ragaszto szalaggal oda kell fixalni, mert lifeg. Ez még igy csak provizorikus megoldás
Én csak majdnem motoroztam. Megvettem a fúvókákat és kedvem lett volna rögtön elkezdeni a kísérletezést. De aztán megjött a jobbik eszem és inkább szépen elcsomagoltam őket. Majd, ha 10-15 fok körül lesz tartósan.
A múlt héten mentem egy kört a leendő motorkámmal, az mondjuk nagyon jól esett!
Meg amíg volt itthon terepre való kismotorom, alig vártam, hogy leessen a hó. Ma már nincs így...
Tegnap este sürgős motorozni valóm volt a mínuszokban. Három hónap állás után 10 másodpercen belül indult a gép. A hidegben kellett 6 km, mire annyira bemelegedett, hogy lett alapjárat. Nem jó érzés ebben az időben motorozni.
Namostmárasztán de télleg eriggy és végy egy remekbe szabott motorkát az említettek közül (azt rád bízom, hogy 110cm3 moped lesz a favorit, esetleg egy 80km/h
utazóra képes 50-es), azután használd sokáig megelégedésedre!
Ha mindezzel megvagy, szívesen fogom olvasni a szerzett tapasztalatokat! :)
Árfekvésben minőségben autó/motorkerékpárgyártásban műszakitermékgyártásban gépgyártásban, konténergyártásban, mobilház épitésben és úgy összességében a világon mindenben kína a legjobb,az már biztos.
Én simán azt csinálnám amit nálunk nyugatabbra, ha gyanús a kismotor, bringa akármi, akkor mobil görgős, és ha többet tud mint a megengedett akkor már nem is kell vele tovább mennie a tulajnak. Más kérdés, hogy a 40km/h limitet feltolnám 60-ra, de nem tovább. Azzal már nem mindenhol mozgó bója az ember, ha pedig többet akar akkor nyitott az út, ott az A kategória.
A rendszámozással kapcsolatban felemásak az érzelmeim, mert a legtöbb szabálytalanságot még mindig a bringások és a gyalogosok követik el szerintem, őket meg ez sem érintené. De összességében meg kellene lépni, viszont nem kötném műszaki vizsgához, hanem a rendszámozáskor eredetvizsga, hogy az azonosítók, típus ( köbcenti!! ) stimmeljen.
Más téma, de nagyon jó lenne, ha mindenkinek aki részt akar venni a közúti forgalomban járművel vagy gépjárművel, legyen bringa vagy kamion kelljen egy alapfokú vizsgát tenni KRESZ-ből, sőt ezt meg kelljen ismételni mondjuk 5 évenként, mert hajmeresztő a sofőrök ismerethiánya a legalapvetőbb szabályokról is. Pár hónapja a szomszédomat bírságolták meg, aki már nyugdíjas, előtte sofőr volt a foglalkozása, és nem tudta hogy lakott területen 50 a megengedett, ő még 60-ról tudott. És még rengeteg ilyen példát lehetne találni.
Számos olyan ország van ahol nem kell rendszám kismotorra. De pl; olyan ország is akad ahol még jogosítvány sem kell a használatukhoz csak egy személyi igazolvány.
Jaja. Ha rendszám, akkor műszaki vizsgálat is kell. Ezután sorbanállás rendszámért, forgalmiért. Egész biztos forgalom csúcs lesz a kormányablakoknál. Vagy plusz embert kell határozott időre beállítani, vagy elosztani a terhet, hogy a meglevő állomány is bírja.
A kismotorok számát a kötelező biztosítások száma + 20% ráhagyás alapján azért lehet becsülni.
nagyon egyszeru. megbecsulni sem tudjak, hany kismotor van az orszagban, többszázezres nagyságrendről beszélünk. Egyszerűen akkora terhelést jelentene a hivatali oldalnak, hogy nem merik raengedni a rendszerre.
Félre ne értsetek, a magam részéről mellette lennék teljes mértékben. De azt gondolom, valami nagyon erős oka lehet annak,
hogy eddig senki nem merte meglépni, holott nyilvánvaló pénzeszsák nyílna meg vele, még akkor is, ha a rendszám egy 5000 forintért kiváltandó műanyag lap lenne.
Meg fogják lépni előbb utóbb hidd el, azért nem járja, hogy fittyet hánynak minden közlekedési szabálynak, és utána nyom nélkül eltűnnek. Lehet ha rendszámosok lesznek a robik, akkor utast is lehet majd vinni velük. Nekem volt olyan 50-es Simsonom, ami rendszámos volt és így ülhettünk rajta ketten. Oké, hogy nem hagytunk nyomott az aszfalton, max. ha estünk. Emlékszem milyen árgus szemekkel néztek a szemből érkező rendőrök és már fenték a bicskájukat, hogy jól megbüntetnek, amikor is meglátták, hogy ez bizony rendszámos Simson.
Tényleg szép motor, de 105 darabot kellene megvásárolni belőle ezért az árért, és még valahogy ide is kellene cígölni :(
Én megértem, hogy olcsóbb a kínai cucc, de azt felfogni nem tudom, hogy két úniós országban, amelyre azonos áfa szabályok vonatkoznak, árszínvonalban sem nagyon eltérőek már - hogy lehet, hogy ugyanaz a gyári alkatrész miért kerül harmadannyiba a görögöknél, mint nálunk?
Hát szaki, szerintem 2029 január elsején én ugyanúgy a rendszám nélküli babettával fogok Aldiba menni...de ne legyen igazam. Viszont ha meglépik, na akkor kell bontót nyitni! !