Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
A céges Peugeot Partner II emelőjével emeltem meg az 5008-at, teljesen megegyezett, a Partnerből egyszerűbb volt előszedni (vezető ülése mögött volt rögzítve), mint a 5008-as "pótkerekéből".
Nekünk szervizkönyv szerint 120 körül töltötték fel. 240 környékén motorvezérlő program szoftverfrissítés után részecskeszűrő hibakód megjelent. Kitörölték, és azt mondták hogy addig nem kell foglalkozni vele, amíg újra nem jön fel a hiba. Ez 2 éve volt, most 270 körül van benne, és eddig nem jött elő. Lekopogom.
2012-es évjárat, 2.0 HDI 150 LE EURO 5 (DW10CTED4 motorkód). 2. tulajdonos vagyok, Leasplan-es kocsi volt, 97 ezerrel vettem, de addig nem volt még utántöltve a szerviztörténet szerint.
120 ezernél biztosan többet. Én 180-nál töltöttem utána, de akkor még nem panaszkodott, hogy minimumon lenne. Egyszer kérdeztem szervizben, ott azt mondták, hogy 120 ezernél szoktak utántölteni 1 litert.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a gyárilag feltöltött Fap folyadékkal, körülbelül hány kilómétert lehet megtenni? 80e-100e-120ezer? Mikor kell először feltölteni kb?
Köszönöm a segítséget
205/60 R16 Kleber Krisalp HP2 téligumi garnitúra 22.000,- Ft-ért eladó. Szép állapot, kb. 6 mm-es profilmélység. Azért ilyen olcsó, mert 2011-es évjárat, de nyugodt lelkiismerettel adom el. Ha még megvolna az autó, ez került volna rá nekem is.
Lehet, hogy már nem aktuális, de talán másnak még segíthet: azt tapasztaltam, hogy a középső sor ülésnek teljesen hátratolt állapotban kell lennie, hogy síkba előre lehessen dönteni azokat.
Ha már a vezérlés szóba került, meg tudja mondani valaki, hogy az 1,6 HDI (114 lovas) motornak hány kilométernél van a kötelező vezérléscseréje. Előre is köszönöm.
A raktér felől keress a háttámla alján piros zsinór fülecskét ,azt meghúzva lehet lehajtani öket, vagy a háttámla oldalán vannak fekete zsinór fülek,ha jól emlékszem.
Lehet, hogy triviàlisat kèrdezek, de szerintetek le lehet hajtani sìkba -vagy ahhoz közel- a hátsó ülèseket? Egy hosszabb tàrgyat szeretnèk betuszkolni, de a màsodik ülèssort csupàn előrèbbhúzni tudom -az ülőpad felhajtàsàval-, előredönteni nem. Van valami trükkje, egy kallantyù, vagy valami biszbasz, amivel meg lehet ezt tenni, vagy nyugodjak bele?
Viszont így meglehetősen korlàtozott a csomagtèr-bővítèsi lehetősèg... :-(
Ez engem is érdekelne. Egy sima villamosságisnál voltam egyszer, aki végignézte a laptopján az autó menüjét, hogy mit lehet rajta állítani, de nem taĺàlta sem a tükörbehajtàst, sem a kèzifèket. Vègül nagy bölcsen azt javasolta, hogy menjek a màrkaszervizbe... :-)
Olyan szerelőt kell keresni, akinek gyári szintű diagnosztikája van, mert azon rengeteg élőadatot lehet látni. Ha dízel akkor hidegindítás előtt megpumpálnám a gázolajszűrőn a pumpát ( vagy ha előtte van akkor ott). Ha így indul akkor elengedi a nyomást valahol az üzemanyag rendszer. 1.4 hdi 206-oanál találkoztam ilyennel.