Keresés

Részletes keresés

hubi10 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 7786

Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy az első lánckeréknek kell e lenni e logásnak a bordás tengelyen előre hátra illetve egy kicsit billeg azért kérdezném mert ha forgatom a kereket akkor ugy hallom mintha bele érne valamibe ismerösöm szerint a láncot illetve a deknit belülről ki kelene takarítanom azért ilyen a hangja lehet hogy ez a baja?
A másik kérdésem az peddig hogy 90-100 tempó között érzek egy meg torpanást olyan mintha egy pillanatra nem kapna benzint a karbi de utána újra húz nálatok nincsen ilyen megtorpanás?Most volt karbi tisztitás szinkron meg szelephézag állítás.
Köszönöm előre a választ

 

Dreamer Creative Commons License 2017.04.02 0 0 7785

Bogyó bá, nem született meg véletlenül a 3 lámpás kép?

 

Dreamer

toocool1 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 7784

Két hengeres, ergo két leömlő van :D De megoldódott, szereztem csavart!

Előzmény: Borsinka (7783)
Borsinka Creative Commons License 2017.04.02 0 0 7783

keress egy veteránmocist, az vasárnap dolgozik, és biztos, hogy van csavargyűjteménye

 

(ezért is jó a két kipufogó, a túloldalról most kölcsönözhetnél egy csavart...)

Előzmény: toocool1 (7782)
toocool1 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 7782

Út közben fémes csilingelés. Itthon nézem, a kipuf rózsa csavarjait kiköpte az egyik oldalon és leesett a rózsa. Vasárnap pedig nem tudok szerezni sehol csavart...

NoraVezendi Creative Commons License 2017.04.01 0 0 7781

Tényleg csodálhatod!  :D:))

Előzmény: -Mosquito- (7774)
pukoon Creative Commons License 2017.03.30 0 0 7780

azfuxx

Előzmény: toocool1 (7779)
toocool1 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 7779

Szigorúan csak motorozás után!

Előzmény: pukoon (7778)
pukoon Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7778

Cherry brandy 25%

Előzmény: Törölt nick (7777)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7777

Mit szívsz?! Adjál nekünk is! :-)

Előzmény: pukoon (7776)
pukoon Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7776

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143337519&t=9234089

 

Ma kigurulunk én és a Stuka!

 

-Jobb ha nem leszel a közelben! -DDDDD

Előzmény: -Mosquito- (7774)
toocool1 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7775

:'DDDDDDDDDD

Előzmény: -Mosquito- (7774)
-Mosquito- Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7774

Mindig csodálom azt aki saját magával is el tud beszélgetni. 

pukoon Creative Commons License 2017.03.28 0 0 7773

superr

Előzmény: Borsinka (7768)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.27 0 0 7772

Pedig a Haynes féle szerviz biblia 13,5v -tól 15,5v -ig irja 5000 rpm.

Előzmény: kisgépszerelő (7771)
kisgépszerelő Creative Commons License 2017.03.27 0 0 7771

15,5V nagyon sok hivatalosan 13,8V és 14,4V között kell lennie.

Előzmény: hunblack (7769)
hunblack Creative Commons License 2017.03.27 0 0 7770

Az új gyertyákkal nem megy az egyik henger teljes mértékben hidegen.

 

Kivettük és megnéztük, szikrát csak néha ad egyet-egyet. Az egyik régit is megnéztük az úgy tűnt adott rendesen. Hézag ugyanakkora.

 

Beraktuk azt, megindult a másik henger is de így is kihagy, durrog néha, nem jár tökéletesen.

Előzmény: Dreamer (7767)
hunblack Creative Commons License 2017.03.27 0 0 7769

Leszedtem egy service manual-t és abban azt írja, hogy 13,3 és 15,5 között kell lennie.

Előzmény: kisgépszerelő (7766)
Borsinka Creative Commons License 2017.03.27 -1 0 7768

Jó gyújtás, jó dűzni!

Akkor lehet a mocin

yoot idűzni.

Dreamer Creative Commons License 2017.03.26 0 0 7767

Szelephezag, karbi gyujtas... kb ebben a sorrendben.

Előzmény: hunblack (7765)
kisgépszerelő Creative Commons License 2017.03.25 0 0 7766

14,4V a max ami lehet.

Előzmény: hunblack (7765)
hunblack Creative Commons License 2017.03.25 0 0 7765

Sziasztok!

 

Nemrég vettem egy GS500E-t 92 évjárat. 25e km.

 

Sokat állt a motor, 2010 óta. Olajcsere, gyertyacsere megvolt (két különböző volt benne), az egyik tiszta kormos volt.

 

Az a gondom, hogy kihagy az egyik henger, az amelyikben kormos volt a gyertya. A gyertyacseréig alig melegedett, míg a másik már kézzel nem volt érinthető ez még csak langyos.

Most az új gyertyákkal jobban melegszik már, de még mindig kihagy és durrog is.

 

Másik dolog, hogy cellazárlatos volt az új akksi ami bele lett téve. Egy éjszaka alatt már nem volt indítható a motor.

Vettem bele egy másikat, járó motornál 14,8V-ot mérek rajta. Nekem az soknak tűnik.

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Köszi,

Black

pukoon Creative Commons License 2017.03.24 0 0 7764

Ott nem jártunk! :D:))

Előzmény: Törölt nick (7759)
Gabigs500 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 7763

Bocs a sok kép miatt, megviccelt a fórummotor..

Gabigs500 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 7762

Sziasztok!

 

Téli karbitakakarítás során a képen lévő alkatrészt talátam a jobb oldali karburátor úszóházában. a helyét nem találom, enélkül összerakva beindul a motor de alapjáraton visszadurrog karbi szívótorkába. Valami ötlet? Tök tanácstalan vagyok....

Dreamer Creative Commons License 2017.03.22 0 0 7761

Nem mondod? :( ez szomoru. Amit vettem annak iranyitottnak latszik, de majd kiderul. Ha csinalsz kepet megkoszonom!

Előzmény: Törölt nick (7760)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.22 0 0 7760

Nincs egyetlen képem se róla, de ha eszembe jut hétvégén csinálok (le van takarva a motor hátul a fáskamrában). Egyébként nem használom a LED-es vackokat: zavarja a szembejövőket, pedig a motor elé 10 méterrel le van állítva a fénye. Éjjel sem ér túl sokat: túl sok a szórt fénye mindenfelé. :-(

Előzmény: Dreamer (7757)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.22 0 0 7759

Vagy ha mégse, akkor az árokba taszajtod? ;-)

Előzmény: Borsinka (7758)
Borsinka Creative Commons License 2017.03.22 -1 0 7758

Ma a Stuka (és én) kétségbeesésbe taszajtjuk az egész várost!  -DDDDDDDDDDD

Dreamer Creative Commons License 2017.03.21 0 0 7757

Bogyo ba! Biztos van par jo keped, amikor mind a harom lampad virit! Tennel be?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!