Sziasztok Azt szeretném kérdezni hogy az első lánckeréknek kell e lenni e logásnak a bordás tengelyen előre hátra illetve egy kicsit billeg azért kérdezném mert ha forgatom a kereket akkor ugy hallom mintha bele érne valamibe ismerösöm szerint a láncot illetve a deknit belülről ki kelene takarítanom azért ilyen a hangja lehet hogy ez a baja? A másik kérdésem az peddig hogy 90-100 tempó között érzek egy meg torpanást olyan mintha egy pillanatra nem kapna benzint a karbi de utána újra húz nálatok nincsen ilyen megtorpanás?Most volt karbi tisztitás szinkron meg szelephézag állítás. Köszönöm előre a választ
Út közben fémes csilingelés. Itthon nézem, a kipuf rózsa csavarjait kiköpte az egyik oldalon és leesett a rózsa. Vasárnap pedig nem tudok szerezni sehol csavart...
Sokat állt a motor, 2010 óta. Olajcsere, gyertyacsere megvolt (két különböző volt benne), az egyik tiszta kormos volt.
Az a gondom, hogy kihagy az egyik henger, az amelyikben kormos volt a gyertya. A gyertyacseréig alig melegedett, míg a másik már kézzel nem volt érinthető ez még csak langyos.
Most az új gyertyákkal jobban melegszik már, de még mindig kihagy és durrog is.
Másik dolog, hogy cellazárlatos volt az új akksi ami bele lett téve. Egy éjszaka alatt már nem volt indítható a motor.
Vettem bele egy másikat, járó motornál 14,8V-ot mérek rajta. Nekem az soknak tűnik.
Téli karbitakakarítás során a képen lévő alkatrészt talátam a jobb oldali karburátor úszóházában. a helyét nem találom, enélkül összerakva beindul a motor de alapjáraton visszadurrog karbi szívótorkába. Valami ötlet? Tök tanácstalan vagyok....
Nincs egyetlen képem se róla, de ha eszembe jut hétvégén csinálok (le van takarva a motor hátul a fáskamrában). Egyébként nem használom a LED-es vackokat: zavarja a szembejövőket, pedig a motor elé 10 méterrel le van állítva a fénye. Éjjel sem ér túl sokat: túl sok a szórt fénye mindenfelé. :-(