Hát 120e nél írtak cserét ezért is akartam cseréltetni. De én is kételkedek benne h kivették. Ha igen akkor legalább tényleg megvan járatva. Futómű az lesz, megy normális helyre.
2007-ec Focus C-maxba hogyan lehet beépíteni csomagtér elválasztó hálót, vagy rácsot, kutya szállításhoz? Van-e valamilyen rögzítési pont? Milyen gyártmányok, típusok az alkalmasak? Esetleg valaki tudna feltenni egy két képet?
Miért szedték ki a gyertyákat,netán rosszak voltak?Ha nem,ellenörzéshez nem kel kiszedni.Viszont(ha valóban kiszedték,kétve hiszem)akkor legalább meg lett járatva a menet,de ezért én külön nem fizetnék.Nagyon nagy,és macerás meló,ezért kételkedem.Kocsit meg vidd el futoműveshez,az legalább ért is hozzá.
Várj csak.Ha Franciából behozott kocsi,akkor lehetséges hogy nem is fognak találni semmi szerviz infót.Az a helyzet,hogy külföldi kocsinál csak azt látják amit elektronikusan is vezetik a szervizkönyvet.Franciáknál ez sajna még nem divat.Ezt konkrétan tudom(enyém is onnan származik)mert végigjártam ezt az utat,sőt márkaszervizbe sem nagyon hordják.Ennek is utána jártam Franciában élő ismerős által.
Ahogy értelmezed az mind úgy is van.Még a külföldön szervizelt kocsikról is mindent lát az összes magyar Ford szerviz,viszont sokszor a nem akarásnak nyögés a vége.
Van vkinek tapasztalata elektronikus szervizfüzettel kapcsolatban?
Több helyen is olvasni, hogy csak az adott helyen történt szervizelésröl tudnak információt kiadni.
Én eddig azt gondoltam, hogy van egy adatbázis és oda töltik fel a bejegyzéseket a szerződött szervizek, ami hozzáférhető bármely országbol, bármely ford márkakerböl..
Ok. akkor ne is foglalkozz vele.Szerintem pont azért ment el ilyen sokáig,mert nem BMS-i rendszer.Érdekes,hogy a gyártok pont az akksi védelme végett vezették szerintük be ezt a rendszert,viszont az én tapasztalataim szerint meg pont ezért rövidült le 4-5 söt többen is jelezték 3-4 évesen a gyári akku behalását.Szóval érzek én ebben valami pier fogást.Ráadásul ezt a rendszert még a szerelők sem értik,és igen fentartással kezelik pedig már kb 10-éve van.Épp jó múltkorában volt egy jó kis szakmai vitánk(autószerelő fórum)ezzel kapcsolatban.
Először is köszönöm a választ. Gázolajszűrőt cseréltek. Diagnosztika is volt 3x (különböző időpontokban és nem ua. a helyen). A diagnosztikánál több kódot is kiírtak, pl. nem megfelelően záródik a tetőablak, ami NINCS IS! Viszont a porlasztót nem cserélték, de a szerelő aki vizsgálta, azt mondta, hogy a motor teljesen hibátlan.
Első körben megejtenék(elkoszolodott)egy gázólajszűrő cserét,ha ez nem hoz eredményt akkor elvinni diagnosztikára(az kimutatja a híbát)mert nagy valszeg valamelyik porlasztó cserére szorul.Azért majd írd meg a megoldást,ha kész lesz.
Van egy 2011-es, 1.6-os dízel Ford C-Max autóm. A problémám, hogy menet közben - független a sebességtől - "erősebb" gázadásnál berángatással válaszol. Jó esetben nem történik semmi, de volt már, hogy a következő hibaüzenetet írta: Motor störung, bitte service. A motor jár, viszont mintha letiltana csak max. 40-nel enged menni. Ha a motort leállítom és pár másodperc után indítom, mintha semmi sem történt volna. Ha valaki tudna tanácsot adni, köszönettel venném.
Hali. Nem volt semmi előjele. Talán három-négy nap után akartam indítani és semmi, igaz január volt hideg, de nem fűtött garázsban áll az autó. Mondjuk akksit cserélni nem egyszerű történet, elég sok mindent ki kell szerelni: levegő szűrő ház, egy csomó vezeték köteg megy az akksi előtt, és azoknak a kábel kötegelőit vágni kell majd újra vissza kell kötegelni. Amúgy meg lehet otthon is csinálni tehát, egy kis rátermettség kell csak.
Volt valami előjele az akku tönkremenetének,vagy csak egyik pillanatról a másikra behalt?Az enyém 2013-as,és jó volna tudni mire számithatok,meg esetleg mások is.
Hali, nekem 2012-es C-Max van, az ablakokat újra kell tanítani, a rádió valóban nem kér kódot, nekem akksi csere volt. A hibaüzenetet a menüben ki lehet törölni, van rá lehetőség. Pumi.