Keresés

Részletes keresés

Bandimacs Creative Commons License 2010.12.30 0 0 1894

Örülök, hogy sikerült és biztosan szép is lett !

Ha lesz fénykép, tegyél fel

Előzmény: Lord Aramis (1893)
Lord Aramis Creative Commons License 2010.12.30 0 0 1893

Hát megszenvedtem vele..most lettem készen :) reggel 4 kor meg kelek mert megyek vidékre és viszem a tortát..igaz hogy olyanra sikeredett mintha egy 10 éves kislánynak vinném..dehát el kell ezt neki néznie..amatőr vagyok :-) jó éjt mindenkinek ..:-)1111111111111111111111111111111111111111111111522kkkkkk

Előzmény: Bandimacs (1892)
Bandimacs Creative Commons License 2010.12.29 0 0 1892

de, össze lehet gyúrni és  még szebb is lehet :)

Először márványos lesz, ha tetszik ez a minta akkor így kell kinyújtani és beburkolni a tortát

Ha nem tetszik a minta, akkor addig kell gyúrni amíg egyszínű nem lesz.

 

A kockát szobahőmérsékleten vagy picit melegebben kell összegyúrni és kinyújtani

Ne felejtsed el a porcukrot - azon kell kinyújtani

 

Előzmény: Lord Aramis (1890)
Bandimacs Creative Commons License 2010.12.29 0 0 1891

de, össze lehet gyúrni és  még szebb is lehet :)

Először márványos lesz, ha tetszik ez a minta akkor így kell kinyújtani és beburkolni a tortát

Ha nem tetszik a minta, akkor addig kell gyúrni amíg egyszínű nem lesz.

 

A kockát szobahőmérsékleten vagy picit melegebben kell összegyúrni és kinyújtani

Ne felejtsed el a porcukrot - azon kell kinyújtani

 

Előzmény: Lord Aramis (1890)
Lord Aramis Creative Commons License 2010.12.29 0 0 1890

Köszike..jelentem már sül a torta..most tettem be és 1 óra mire készen lesz..

Kérdésem az lenne, hogy a sárga és a narancssárga marcipánkockát nem lehet összegyurni és egyszinűvé tenni..mert mintha kevés lenne külön külön ...

Előzmény: Bandimacs (1889)
Bandimacs Creative Commons License 2010.12.29 0 0 1889

ien, a IV. kerületben van

 

http://www.m-gel.com/

 

itt látod, hogy mit tartanak és  az árakat is

 

 

Előzmény: Lord Aramis (1888)