Nem vagyok klímás, úgyhogy nem 100%-osan autentikus amit írok és lehet, hogy valamilyen lehetőséget meg kihagyok a teljes ismeret- és tapasztalat hiánya miatt a témában. :-(
Ha nagyon kevés a gáz, akkor a nyomáskapcsoló eleve lekapcsolja a klímakompresszort, pontosabban be se engedi kapcsolni. Nem teljesen üresen, hanem egy minimum nyomás elérésénél, úgyhogy én azt feltételezem, hogy addig engedi működni, amíg még biztonságos. Tehát szerintem ez a lehetőség kizárva. Ha azonban kevés az olaj a rendszerben, az egy másik kérdés, ott el tudom képzelni, hogy az károkat okozhat. Aztán még ha a szárítószűrő széthullik és bekerül a rendszerbe, talán az is tud ilyesmit okozni. (sajnos régebben nem nagyon volt divat a szárítószűrőt cserélni, nem tudom most hogy áll a helyzet, de ha én kerülök olyan helyzetbe, hogy cseréltetni akarom az ügyféllel, mindig hosszasan el kell magyaráznom, hogy miért, azaz nem tűnik túl közismert dolognak, hogy azt azért időnként cserélni kéne.)
2009 -es Citroen C5 -ben az NG4 -el az a problémám, hogy telefonhívás fogadáskor csak a telefonszámot írja ki, a hozzá tartozó nevet nem. Természetesen a telefonkönyvben (az NG4 -en is) látszik a név. Hívásnaplóban is csak a telefonszámok látszanak. Viszont kipróbáltuk egy vezetékes telefonról, azzal rendben működik, kiírja a nevet is. Minden szám +36 -al van megadva.
Találkozott valaki ilyen problémával? Ez valami beállítás lehet?
Meglett a hiba el van szakadva a szíj. A motor körbe fordul indítózásra de nem forog a lánc az olajbeöntő alatt benézve ill. sűrítés sem hallható. Szakember nézte meg megbontás nélkül. Van e esély arra ,hogy a motor nem sérült?
"Ha valaki meg tudná mondani, hogy honnan lehet beszerezni/megrendelni a féknyereg rögzítő csavarjait"
Mindig meglepődöm, hogy szinte senkiben sem merül fel az a kézenfekvő dolog, hogy hát gyári alkatrészt a márkakereskedésben lehet venni !! :-)
Darabja 1200,- Ft amúgy.
A nagy általános alkatrészeseknél (Unix, Bárdi, Láng) is lehet általában gyári alkatrészt rendelni, csak ők gyakran lassabban hozzák meg és drágábban adják, mintha a márkakereskedéstől vennéd meg, csak berögzült sokaknál a sokszázalékos kedvezményrendszer és azt hiszeik az a gyári cuccra is igaz, pedig nem.
Aztán a másik lehetőséged, hogy veszel bontva csavart.
2002 C5 1.8 benzines csodamasinámnál előjött a sokat taglalt hátsó féknyereg rohadásos hiba. Csak a csavarok leflexelésével sikerült eltávolítani a nyergeket, viszont nem tudom, honnan vehetnék új csavarokat. Az új féknyergekhez adott csavarokról azt hittem, hogy jók lesznek, de nem azok. Ha valaki meg tudná mondani, hogy honnan lehet beszerezni/megrendelni a féknyereg rögzítő csavarjait, az ne tartsa magában!
Millió-egy oka lehet. Pl. egy ismerősnek is leállt menet közben, ő is ellenőrizte a vezérlést, hogy nem szakadt-e el a szíj és nem. Azután amikor diagra dugtuk és nem volt meg a szinkron jel a főtengely és a vezérműtengely jeladója között, akkor mondtam neki, hogy azért csak ellenőrizze le azt a vezérlést, hogy minden jelen van-e: és nem volt, átugrott egy fogat a szíj.
Összegezve: diagra kellene dugni, azzal sok minden kideríthető: indítózásra van-e szinkron, van-e elég üzemanyagnyomás, nincs-e reteszelve a motorvezérlő immo hiba miatt, stb. stb.
Üdv mindenkinek. Szeretnék vásárolni egy 2005 évj. C5 II. 2,2 HDI motoros kombit. Ismerősé aki két éve vette. 1 éve leállt neki menet közben utána többet nem indult el. Szerelőnél nem volt. A tulajdonos beteg mozgáskorlátozott az autót olcsón meg tudnám venni ami jó állapotú azóta is garázsban tartja. Szíj nem szakadt el, motor átfordul. Érdemes e vele foglalkozni ha igen mit nézzek megelőször. Köszönöm aki segít.
Üdvözlet! Segítséget szeretnék kérni: C5 Toureremben eltört a kihúzható kalaptartó műanyag beakasztó füle. Létezik hozzá esetleg javítókészlet, vagy bármilyen egyéb megoldás? Köszönettel,
Meg lehetne próbálni Lexia-val újból feltanítani a kulcsoknak az immo kódot (remélhetőleg megvan) és azután megpróbálni feltanítani a távirányítót. Ritkán előfordul, hogy csak így engedi tanítani a távot.
Mondjuk előtte azért megnézném műszerrel, hogy amúgy működik-e a távirányító egyáltalán.
Azután még mindig vehetsz új távirányítót. (gyári új táv csak kompletten kapható, 37100,- vagy 39360,- Ft-ért. Talán Kínából rendelhető csak elektronika is, aminél 50-50% az esély, hogy feltanítható-e vagy sem.
Érdeklődni szeretnék, hogy 2.0 hdi (RHR) motoron melyik az alsó holtponti jeladó. Produkálhat-e ez indítási nehézséget (minél hidegebb van, annál inkább -izzítás jó), illetve azt, hogy a tempomat időnként lerúg....
Egy olyan gondom lenne, hogy az első generációs C5 ben van fényszórómosó és annak a fedele letört amit sehol sem találok, legalább is megfizethető áron nem. Tud valaki segíteni ebben? Előre is köszönöm!