Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 437
ATAKOBA millió köszönet érte!
Szólj ha valamiben esetleg én is tudok segíteni.

Kösszönöm B.Zsolt
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 436
Hello!

Pedig 86 év járatu csak 91-ben volt forgalomba helyezve.

A papírjai szerint Lancia Thema de valami történt vele mert a hivatalos bejegyzésnél van valami róla. Mint kiderült ez már az új kasznis fiat Croma 16V
Előzmény: Marklar T ie (434)
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.12 0 0 435
Egy ismerős "megszabadulna" 2db Cromatól. Külföldi papirosak.
Az egyik 2,0 8V autómata váltós. Első faceliftes bódés.
A másik 2,5TD ez első generációs bódés.
Egyben és Budaőrsön van egy OPEL bontósnál.
Akit érdekel:
Péter
0670 5317177
Marklar T ie Creative Commons License 2010.10.12 0 0 434
Hy. Ha 86 os, akkor nem hinném, hogy 16v-s...
Előzmény: jozsi36 (433)
jozsi36 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 433
Sziasztok!

Fiat Croma 86 évjárat 2000cm3 16V autómhoz keresek légtömegmérőt melynek száma a következő:Bosh 0280202204 lehetőleg olcsón és ami tuti hogy működik.
Köszönöm előre is.
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.11 0 0 432
Előzmény: zsolti880305 (430)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.11 0 0 431

 

 

Hali.

Előzmény: zsolti880305 (430)
zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 430
Ja igen 1.9 TD i.d. bocsi ez lemaradt :D
zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 429
1990-es de új elejű.Lehet hogy át lett építve,én már így vettem a kocsit!Előre is köszönöm!
Előzmény: ATAKOBA (428)
ATAKOBA Creative Commons License 2010.10.04 0 0 428

 

Hali.

 

Pontos tipus, évjárat ?

 

 

 

zsolti880305 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 427
Sziasztok!

Segítsetek nekem kérlek.Elektromos kapcsolási rajzok kellenének nekem méghozzá az elektromos ablak emelő , központizár , világítás, és a hűtőventillátor kapcsolási rajza. Illetve mért van a klímáson 4 de a nem klímáson meg csak 2 relé? Előre is köszönöm

Zsolti
K-api Creative Commons License 2010.09.24 0 0 426
Hy. Már nincs Croma adagolóm. Rajta vagyok, hogy minél előbb újra legyen. Üdv Kapi
Előzmény: hengerfejes (425)
hengerfejes Creative Commons License 2010.09.21 0 0 425

 

Szia K-api! Meg van még az adagolod?mennyit kérsz érte?

Előzmény: K-api (422)
nagyondiesel Creative Commons License 2010.09.20 0 0 424
Sziasztok!
1,9 td id adagolót keresek bosch 0460 414 059 vagy 0460 424 059 es számút a második szám az lehet, hogy 2,5 tds de az is jó lenne. Aki tud kérem segítsen.
otto1600 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 423
helló!
Szeretnék kérdezni tőletek egy olyat h az 1.9tdid helyett lehet e berakni 2.5td-t,megegyeznek e a váltónál a csavarok helyei?(egyébként én ezt egy lada nívába szeretném betenni de aki az 1.9-est ajánlotta az nem tudta megmondani h jó e a 2.5td mert olyat tudok szerezni.
Aki tudja h az 1.9tdid és a 2.5td között a váltó felé van e valami nagy különbség kérem írja meg!!
köszi
K-api Creative Commons License 2010.08.01 0 0 422
Hy. A 2,5tdi adagolójában 10-es, az 1,9tdid adagolóban 11-es elem van. Az utóbbiból 1db van eladó nekem. Üdv Kapi
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (419)
Joceee Creative Commons License 2010.07.29 0 0 421

Szia!

 

Nem ismerem jobban azt az autót, mint mondtam, egyszer beszélgettem vele. Nyilván a hullámtárcsa nagyob volt benne. Az adagolóról annyit, hogy VW-sek a Croma adagolókra vadásznak, mert 11-es eleme van, és teljesen mechanikus.

Megmondom őszintén, hogy a Ducatok lelki világát annyira nem ismerem, de úgy tudom, hogy azok 116 lóerős motorok, amiket a Cromákba is raktak, márpedig azok előkamrásak. Az I betű lehet, hogy intercoolert jelöl. (Mivel az olaszok ID-vel jelölték akkoriban a közvetlen befecskendezős motorjaikat) Legalábbis furcsának találnám, ha kétféle 2.5-ös motor lenne, az egyik dugattyúkamrás, a másik előkamrás, és mindkettő pont 116 lóerő lenne.

De ha valakinek van erről pontos infója, esetleg képpel alátámasztva, akkor azt elfogadom, ez csak az én véleményem.

Ducatóból a 2.8 idTD a dugattyúkamrás motor, és annak a porlasztócsúcsait szokták Cromába rakni, ezt szintén hallottam valakitől.

Én mindenképpen egy változó geometriás nagyobb turbóval(de nem túl naggyal) kezdeném, aztán a többi jöhet utána.

 

Egyébként az én autómban is olyan utolsó szériás motor van. (154D1)

Előzmény: Mit tudomén mii legyen (419)
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.27 0 0 420
Tudom nem hirdető oldal,de hátha valakit érdekel:
1.9 tdid
-belső féltengely vadi új FAG csapággyal
-felső "motor tartó"
-klímakompresszor
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.26 0 0 419
Jocee!

Ez egy 154 D. Elvileg az utolsók egyike.
Gondolom egy nagyobb emelésű tárcsát kapott.
A porlasztókhoz nem is nyúlt,maradt az eredeti?

Köszi.


K-api!

Sajnos csak hallomás,de én úgy tudom nagyobb elem van benne. Lehet hogy rosszul írtam. Nem a kamrás motorhoz való adagolóra gondoltam.

Köszönöm az infókat ha tudtok még valamit szívesen meghallgatom.
Joceee Creative Commons License 2010.07.24 0 0 418
Ja és miféle EGR cső? Mikori ez az autó, mi a motorkódja?
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
Joceee Creative Commons License 2010.07.24 0 0 417

Én egyszer beszélgettem egy emberrel, akinek piszkált 1.9-es Cromája volt. A konkrét technikai részleteket nem tudom, csak azt, hogy a gyári adagoló volt benne más hullámtárcsával talán meg egy nagy változós turbó, stb. Az ő elmondása szerint az autóban akkor volt 700 ezer km. 400 ezer körül km-óra állásnál lett felpiszkálva a motorja, azóta úgy ment a gyári motor... neki kb 130 lóerős volt az autója. Volt már 150 lóerős is (bemérve), csak nagyon kormolt.

 

Ez csak egy példa, ebből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, csak elmondtam.

A főtengelytörés leggyakrabban már köszörült tengelyeknél fordul elő, de erre is van ellenpélda. Mindenesetre azt ne várd el, mint amit egy VW 1.9 tdi elbír, azok nagyon túlméretezett motorok.

 

 

Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
K-api Creative Commons License 2010.07.23 0 0 416
Hy. Nem jó ötlet a 2,5tdi adagoló. Csak 10-es nyomóelem van benne, és fele a befecskendezési nyomása. A főtengely törések valószínűleg a levegő kulcsos szerelések miatt vannak. Nekem pl. így volt. Levegős krovával húztam meg a főtengely csavart, mert többször lelazult. Üdv Kapi
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (415)
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.23 0 0 415
Köszönöm a választ K-api!

Az alap piszkálgatásokat "elvégeztem"1,3-at tölt a turbóm,egy kis üzemanyag.
EGR cső lekötve,azt jólvan...

A terveimben az szerepel,hogy megkapja a 2,5 tdi ducato adagolót,és ha minden jól megy egy gt 20-ast.

Mindezek előtt egy parasztgenerál..... Mindent én csinálok rajta,csak kevés az időm..
Augusztus közepén kezdem el.

Mit bírnak el ezek a motorok,tudják azt mint a németek?

Úgy hallottam ,hogy törik a főtengelyt..?

Ha van valami tapasztalatod bármiben szívesen meghallgatom.

Köszi!!!
K-api Creative Commons License 2010.07.17 0 0 414
Hy. A kérdés, hogy a piszkálgatás meddig menne pénzben, teljesítményben. Milyen beavatkozást tudsz elvégezni vagy megfizetni. Pénz nélkül is jó lehetőségek a turbó és az adagoló átállítása. Érezhető javulást eredményez. Az 1,9tdid motorhoz Bosch számozás szerint DLLA 160P171 furatos porlasztót használnak. Üdv Kapi Tel:06-20-3177542
Előzmény: Mit tudomén mii legyen (413)
Mit tudomén mii legyen Creative Commons License 2010.07.16 0 0 413
Helló!

Érdeklődni szeretnék hogy valaki foglalkozott -e már az 1.9 tdid piszkálgatásával?

Ha igen ki tudna nekem segíteni abban hogy milyen csúcsok vannak a Cromában?

Előre is köszönöm!
K-api Creative Commons License 2010.06.10 0 0 410
Hy. Mivel a biztosíték táblánál ketté válik a két oldal vezetékelése, mindenképpen az előtt lesz a hiba. Leginkább a világítás kapcsoló környékén. A betápja egy vastag kék vezeték. Innen haladjatok a lámpa felé. Ha nem birtok vele előkeresem és elküldöm a rajzot. Üdv Kapi 06-20-3177542
Előzmény: Törölt nick (409)
Ordell Creative Commons License 2010.05.11 0 0 408
K-api,

A motorszám: 834B146092****

Köszi a többieknek is a telefonszámokat, eddig nem voltam aktív , de elkezdek telefonálgatni.
Köszi,
Üdv,

V.
Előzmény: K-api (404)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.08 0 0 407

Van hozzá motorom,még kompletten!

06304604073

jano2@citromail.hu

Előzmény: Ordell (403)
Pepi 517 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 406
Sziasztok! váltás miatt maradt Croma I Croma II elfekvő alkatrészeim,csere ami érdekel OSB lap, vagy ami fa ház építéshez kell,tel:+36 30 9621 361.
K-api Creative Commons License 2010.05.06 0 0 404
Hy. Írd meg a motorszám első részét, hátha tudok segíteni. Üdv Kapi
Előzmény: Ordell (403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!