Nem láttam, hogy lett volna, de 4026-4027 elég végleges oktatókocsinak tűnik. Kiszedték ugyanis a fülke falait mindkét kocsiban, meg bekapott még egy-egy odacsavart (vagy milyen) oktatói ülést. Bár piros csíkos gány szerencsére nem kapott... :o)
Ezek "sima" T5C5 felújítások, és fehérek maradnak belül, de ilyet a 18-ason (4000-4017) vagy a 18A-n (4010-4011) is láthatsz.
OFF, elnézést, de Máskor légyszi' használd a vesszőket a mondatrészek tagolására, ill. a megfelelő írásjelet a végén, mert ezt az ellentmondást is tartalmazó egy hosszú mondatot kicsit nehéz volt értelmezni... ON
Ez itt hülye kérdés (de a város eme részén nem járok) itt is teljes T5C5K-sítással történik a felújítás mert ugyi 80 db-ról volt szó amit korszerűsítenek, node a többi maradék amit ugyan felújítanak és T5C5 marad a belső az ua lesz mint a korszerűsített ez a narncssárga szín...
Ez érdekes, mert úgy tudom, a visszapárosításokat (itt ugye 4019-4069) futásteljesítmény alapján csinálják, de nem olyan rég lehetett látni ugyenezeket így...
Barossról annyit, hogy még én sem tudom mi lesz ott, pedig ott dolgozom..:)
Tervekről tudok innen-onnan, az egyik legelterjedtebb, hogy az Orcy tér felőli részt lezárják (eladják), és csak hátsó beállás lesz, ez némi átépítést igényel. A kocsiszín hosszú távú sorsa nagyban függ a kerékesztergától, esetleg megoldják egy pár év múlva a Hungáriában, (ebben nem nagyon hiszek, hiszen toldozni-foltozni kéne az új gépet, hogy ne csak Kombit lehessen faragni rajta, amibe nem fognak belemenni, legalábbis a garanciális idő alatt), a kerékpárok kiszerelése és szállítása pedig nem valami gazdaságos megoldás, így azt hiszem míg az eszterga működik a Baross is áll.
Több helyről hallottam, hogy kisebb "átszervezés" lesz a vonalak és KSZ-k körül.De ezek persze mind csak akkor lesznek hivatalosak,amikor má állni fog az új épület!:)