Véleményem szerint ugyan mindegy hogy 90 vagy 100. Nincs közte akkora különbség. Gépkönyv mit ír? Az enyém egyel régebbi. 200-nál cseréltem a másodikat. Köszönésnél a szerelő annyit mondott hogy 60 mulva találkozunk. Ez már kicsit fura volt.
Elméletileg semmit nem ronthattál el, mert a kettőnek nincs köze egymáshoz. A fékbetéten nincs elektromos kopásjelző, tehát az autó nem is tudja, hogy fékbetétet és tárcsát cseréltél benne.
Viszont: Átnézném a vezetékek, biztiket a helyedben, esetleg a féklámpa kapcsolót a pedál felett, véletlenül nem ott csúszott-e ki egy vezeték, vagy ér össze valami valamivel.
Nyúltál még valamihez a fékbetéten, féktárcsán, féknyergen kívül?
2000-es Space Star 1.8 GDI alapjárat ingadozás és magas CO problémáim vannak, a motor pedig kattog mintha hidrotőkés lenne pedig állítólag azokat már kicserélte nekem egy szerelő! Egy angol bontott autóról minden lehetséges dolgot átraktunk rá amit lehetett, légtömegmérő, gyújtótrafók, stb, lambdaszond, gyertyákat (irídim) és egr szelepet újat kapott, sőt még a hengerfejet is felújíttattam, a szívócsonkot kitakarítottam, szóval már mindent próbáltam megtenni de mégse jó az autó! Egyik szerelő aki kiolvasta komputerrel az autó hibáit azt mondta lehetséges hogy éppen a komputer lesz a hiba forrása mert ahogy törli a tárolt hibákat kis idő múltán újra kismillió hibát jelez pl: (üzemanyagrendszer 89) de ezen felől még rengeteget! A legnagyobb problémám az,hogy Német rendszámos az autó mivel kint dolgozom vele és a magas CO értéke miatt nem tudom kint levizsgáztatni! Ha van valakinek valami ötlete, hogy mi szúrhat így ki velem légyszíves segítsen!
Max átcseréled a kárpitot, ha már úgyis kint az ülés :) Küldj Te is egy képet a kárpitmintáról mert van több színben, de ez az egy, amelyiknél csak az ülőlap van meg :)
Olyan problémám van hogy, a bal első ülésem teljesen megadta magát. :( Szinte a vason ülök. Érdeklődni szeretnék hogy esetleg nincs-e valakinek eladó ülése?
Mai aktív pihenésem eredménye, hogy megszüntettem, és kiküszöböltem ennek az alapvetően jó autónak egy konstrukciós hibáját.
Nos a jobb oldali sárvédő és küszöb találkozásánál előfordul, hogy elvész az anyag az idők folyamán mivel a sárvédőben megáll a trutyi, na meg utána a víz és mindenféle latyak, só stb. az eredmény látható a képeken. (Már ha engedi feltölteni, nem tudom..) Nos a netről sikerült ugyanolyan színű sárvédőt vennem mint az autó / :-) /. A mai napom a cserével telt, a száradási időket is beleszámítva, mivel a felületeket kezelni és alapozni kellett, a sárvédő guminál FBS-el tömítettem le, a szutyok bejutásának az útját.
Hozzáteszem, más autón is láttam már ilyet, nekem minden sértetlenül a helyén volt sárvédő műa. dob, stb mégis előfordult ez... mondjuk már így vettem vagy 2 évvel ezelőtt, hogy ez már karosszériás által volt gittelve, gányolva stb.
A küszöbborítót úgy vettem le, hogy : Úristen mi lesz ez alatt?? De szerencsére annak ellenére, hogy 15 éves az autó semmi vészes rohadást nem találtam alatta.
persze nem teljesen egyedül csináltam a kocsi alatt látható a "szakértő" ... :-)
Lecseréltettem az ütős, kemény és kopott Barum Brillantis gumikat. Igaz használtakra de ég és föld ezekkel járni. Az első pár GOODYEAR GT2-es a hátsó pár MICHELINE. Érezhetően nagyok a különbségek a márkás gumik javára......adam
sziasztok. 2003mas 1.6 os carismam alacsony fordulaton dadog kicsit. lehet azert mert 30-40 ezer van a gyertyaba? sportlegszürőt h birnek ratenni? legtömegmerő miatt nem tudom mi lenne a megoldas.