Adott egy Juke, kb fél éves, 3000km van csak benne. Egy előzés után úgy kezdett füstölni, mint egy rossz Trabant, de frankón nem lehetett látni a füsttől mögötte. Pár kilométer után abbamaradt a füstölés, de elég ijesztő volt. Aggódni kellene emiatt? Vigyem szervízbe?
Igazából (más dologból kifolyólag) meg vagyok velük elégedve, de akkor Nissan bontott motort még nem látott a szaki.
Én meg megnyugodtam, mert iszonyatosan nekifutásból tökönrúgásként ért, hogy valaki már berhelte a motort kasztni kívül, mikor pont az "őszintesége" szólt a kocsi mellett.
Van egy '94-es P10-es primerám SR20Di motorkóddal. Elméltileg a holtpont jeladó feladta eddigi szolgálatát, de P10-re nem találok, csa az unixnál, de ott meg 12-ért nem rendelhető. Ellenben a P11-es SR20De motorhoz van HÜCO márkájú valami 24 körül. A kérdés, hogy az jó lehet-e a P10 SR20Di-be?
Azzal került most szerelőhöz, hogy nincs a motorban olajnyomás, szóval elég nagy a tré. Viszont egy makulátlan előéletű, rendezett papírokkal lévő autóként vettük meg két éve a Gabliniben. Újonnan ott vették, ott szervízelték, teljesen vezetett szervízkönyv számlákkal stb, de emiatt a mostani probléma miatt a szerelőnk szólt, hogy a motor már tuti bontva volt, mert az összes tömítés piros, amit nem használnak a gyártók.
Létezik, hogy tényleg kivették és javították már a motort az autóban? Mert speciel pont a makulátlanul rendezett papírjai és az őszinte használati nyomok és a nem tekert óra miatt vettük a kocsit, eléggé tökönrúgásként érne ha kiderülne, hogy a motor és a váltó töltött már időt a kasztnin kívül...
Üdv mindenkinek ,kössz a befogadást. Szeretném megkérdezni valami hozzáértő szakitól ,hogy a P11 primera TD 2,0 .amikor kitankolt ,de hidegindítóval sem kapja fel agázolajat . ,hogyan kell újraindítani .? Már egy hete kínlódok vele .A mágnesszelepig van üza,utánna nem ad üzemanyagot ,letilt a magasnyomás csövet fellazítottam és nincs gázolaj.
Mielőtt szétvered a kocsit, érdemes meggyőződni, hogy egyáltalán kap-e 12V-ot amikor nyitod a távirányítóval. Vagyis a biztosíték táblától eljut-e oda a feszültség? De az is lehet, hogy sima test szakadással állunk szembe.
Hátul nincs semmilyen olyan gomb (legalábbis nem tudok róla) - amivel belülről ki lehetne nyitni. Ezek szerint egyébként minden Micra K12 központi záras? Nincs gomb, amit fel-le ki-be lehet nyomni a kézzel történő kinyitáshoz ha pld. lemerül az akkumulátor?