Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zimurgy Creative Commons License 2020.12.01 0 1 9095

Jelenleg annyit tudok javasolni, hogy kérdezz itt, vagy a klub fb-oldalán...

Előzmény: Tőzsér Richárd (9094)
Tőzsér Richárd Creative Commons License 2020.12.01 0 0 9094

Értem, köszönöm!

Előzmény: zimurgy (9093)
zimurgy Creative Commons License 2020.11.29 0 0 9093

Szia, régi tagoknak működik, de sajnos admin nincs...

Előzmény: Tőzsér Richárd (9092)
Tőzsér Richárd Creative Commons License 2020.11.29 0 0 9092

Üdv!

A Peugeot 306 klub oldalán regisztráláskor nem érkezik meg az aktiváló e-mail (spam stb átnézve, többször elküldettem az aktiváló e-mailt). 

Működik még az oldal?

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.13 0 0 9091

Akkor gondolom Made in China.  50-50% esélyed van rá, hogy fel lehet tanítani. Vagy igen, vagy nem, "élőben" kiderül. Sajnos sok kínait nem lehet, de igazából én nem tudom, hogy mitől függ ha feltanul.

 

Előzmény: petszol (9090)
petszol Creative Commons License 2020.11.13 0 0 9090

Szia. Nem gyári. Komplett elektronika van benne. A hirdetés 433mhz-esnek írta pcf7961 chip tartalommal. E.. Y-ről rendeltem. Mire gondolsz? Tanítható?

 

https://img1.indafoto.hu/2/1/258697_5ebc53bc8bfc953ae1f6db002467a3e1/26804517_2309cdb154e7799171b5d3242eaa4212_s.jpg

 

https://img2.indafoto.hu/2/1/258697_5ebc53bc8bfc953ae1f6db002467a3e1/26804519_28048d7e76042b4104276e4ed51c44d1_s.jpg

FeZ_ Creative Commons License 2020.11.02 0 0 9089

Nézegettem a fényképet és felmerült egy kérdés bennem: az egy gyári új szűz kulcs?

És távirányító elektronika is van benne?

Ha nem gyári, akkor már egész más lesz a "leányzó fekvése", azt majd leírom akkor.

Előzmény: petszol (9085)
FeZ_ Creative Commons License 2020.11.02 0 0 9088

Van amelyik ki tudja, de a gyári diag nem. Viszont ha valakivel kiolvastatod, sem lesz sokkal olcsóbb, mintha lekérnéd. Feltanítani amúgy nem csak PP2000-el lehet, egy csomó diag tudja a kulcskódolást.

Előzmény: petszol (9087)
petszol Creative Commons License 2020.11.02 0 0 9087

Szia. Az a szoftver nem tudja kiolvasni a kódot? ☹️

Előzmény: zimurgy (9086)
zimurgy Creative Commons License 2020.11.02 0 0 9086

Kelleni fog a bankkártya méretű kódkártya is a betanításához. Ha nincs esetleg meg, pár tízezer forintért bármely márkaszerviz kiadja a kódot, ha előbb hitelt érdemlően igazolod, hogy tiéd az autó. 

Elvileg házilag is feltanítható, ha van valakinek PeugeotPlanet2000 szoftvere.

Előzmény: petszol (9085)
petszol Creative Commons License 2020.11.02 0 0 9085

Sziasztok. Zimurgy vagy valaki aki aktív még a fórumon,lenne egy kérdésem. Vásároltam egy szűz indítókulcsot a 306-osomhoz netről. Betanítással foglalkozik valaki? A servíz horror áron vállalna náluk vásárolt kulcsot. Valakinek van kütyü ehhez a művelethez? Mi kell hozzá a kulcson kívül?

Balra a szűz kulcs, még vágatni sem vittem el. 

zs p Creative Commons License 2020.09.11 0 0 9084

Az autó klímás. Az utastéri kapcsológomb elfordításával nem történik semmi. A sima hűtés-fűtés funkcióról beszélek.Egyik napról a másikra megadta magát.Amit leírtál ott van ez az előtét ellenállás,aminek problémája lehet? 

Előzmény: zimurgy (9083)
zimurgy Creative Commons License 2020.09.07 0 0 9083

A fűtés nem elektromos.

Nem inkább a szellőzőventilátor működőködésével van a gond?

Ha klíma nélküli az autód, akkor az utastérbe belépő levegő útjábe épített hőbiztosíték hibája szokta ezt okozni.

A motortér felől lehet hozzáférni. Először a szélvédő alatti burkolatot, a levélrácsot kell levenni, aztán az utastérbe belépő levegőnílást fedő fekete rugalmas fedlapot, ami alatt ott egy műanyag rács, amit massza rögzít a helyére. Ez alatt láthatóak az ellenállások, és az ominózus hőbiztosíték, ami tönkre szokott menni.

Előzmény: zs p (9082)
zs p Creative Commons License 2020.09.05 0 0 9082

Üdv Mindenkinek! 99-es 1,4-es klímás autómban meghalt a fűtés. Megtudja e valaki mondani, hogy a kis késes biztin kívűl van e még valahol biztosítva. Jó lenne tudni mielőtt szétszedem.

Zizilla Creative Commons License 2020.08.26 0 0 9081

Részletesebben ez történik:

- Amikor beindítom hidegen a motort, akkor van az az állapot, amikor dúsított keverékkel megy a motor. Ekkor jó minden.
- elmúlik ez a szakasz, de a motor még nem meleg. Ekkor ingadozik az alapjárati forulatszám nagyon magasra felkúszva.
- bemelegszik, leesik a normális 800 körülre, itt is jó minden.
- megyek vele sokat, és ekkor a motor (látszólag) a gázpedál út első szakaszában akkorákat ránt, mintha kezdő lennék és leugranék a kuplungról. Először azt hittem, hogy gázbowden, de akkor is csinálja, ha a motorban nyomkodom a pöcköt, amit a gáwbowden mozgat.


Tehát nem a gázpedál út eleje a problémás, hanem a fordulatszám alsó, alapjárat feletti szakasza.

Előzmény: Zizilla (9080)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.21 0 0 9080

Sziasztok!

 

Köszi azveddigi tippeket!

 

A probléma egyik fele megoldódott.

Kiderült, higy az előző szerelő rossz gyertyát rakott bele (nem zavarszűrőset). Ennek belevalóra cserélése és a légtömegmérő kipucolása megoldotta a bemelegedés utáni rángatást.

 

Hátravan még az a gond, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen nagyon magas és néha ingadozik.

Van, hogy 1500-2000 körül fix, de van, hogy olyan, mintha pumpálnám a gázpedált, és ilyenkor 3000-is is elpörög.

A szomszédok totál hülyének néznek, hogy mit szórakozok. :D

 

Jól sejtem, hogy alapjárati motor pucolás kell neki?

Mi egyéb lehet?

 

Köszi!

Előzmény: Zizilla (9076)
krisz 810 Creative Commons License 2020.08.15 0 0 9079

Üdv!

A képen bejelölt díszlécet keresem jobb és bal első ajtóra.

2000., 1.4 benzin, ferdehátú.

Ha valakinek van eladó, kérem szóljon!

Előny ha sérülésmentes, és nem fakó napégette az alkatrész. :)

Köszönöm!

[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 9078

Diagnosztika Diagbox programmal segíthet a probléma megoldására.

Előzmény: [fidelio] violino111 (9073)
FeZ_ Creative Commons License 2020.08.12 0 0 9077

Arra gondolt, hogy a gyújtótrafó nyírta ki a Sagem motorvezérlőt.

 

Előzmény: Zizilla (9076)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9076

Itt a trafó a vezérlőben lévő trafó, vagy melyik?

Olvasgattam fórumokat, és többen tapasztaltak ennél a típusnál ugyanilyen jelenséget, amit én, és volt, akinél valami "zöld hűgomba" cseréje oldotta meg a bajt (ahogy olvasom, valami hómérő), mások nem jeleztek vissza.

Volt olyan, aki azt mondta, hogy valamit az alapjárati motornál kell kipucolni, és volt, aki injektor tisztítást javasolt. :U
Mondjuk a gyári 75 LE 100%, hogy távolról sem volt meg, rángatásmentes időszakokban sem.

 

Hogy tudom megállapítani, hogy tényleg a vezérlő-e a hibás, vagy ilyen kisebb gond van, mint pl. a hőgomba?

 

Feszültséget tudok mérni, oszcilloszkópom is van, ha elég a hangfrekis. :D

Előzmény: zimurgy (9075)
zimurgy Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9075

Valószínűleg a Sagem SL96 motorvezérlőt kinyírta a trafó.

Sajnos ez egy szerencsétlen konstrukciójú motorvezérlő.

Előzmény: Zizilla (9074)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9074

1999-es

Előzmény: [fidelio] violino111 (9073)
[fidelio] violino111 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 9073

Mikori évjárat?

Előzmény: Zizilla (9072)
Zizilla Creative Commons License 2020.08.08 0 0 9072

Sziasztok!

 

1.4 75LE-es benzines 306om van, és egyre gyakrabban kezdett rángatni a motor.

Szerelő cserét rajta sokmindent, amit ehhez tudott kötni, de semmi javulás.

Viszont maióta hozzányúlt, már mindig csinálja. Elötte hőmérséklet függő volt.

A szerelő computerre gyankszik, én és ismerőseim meg valami elektromos kábeles hibára.

Csak szeptemberre kapok időpontot autóelektromossági emberekhez, így nekiállnék magam.

 

Elektromos ismereteim vannak, de az autó szétszedésében nincs rutinom; nem nagyon tudom, hogy mi hol van.

A kérdés, hogy merre indujak el a szétszedéssel? Hol keressek hibákat?

 

Köszi!

Saliko Creative Commons License 2020.07.30 0 0 9071

Sziasztok, hátsó híd felújítás vált szükségessé. A szentendrei D-kanyar Autógáz Kft-nél csináltatta valaki? Mik a tapasztalatok? Köszönöm szépen

 

zs p Creative Commons License 2020.07.29 0 0 9070

Köszönöm a tippet. A kapcsolót kivettem kitakarítottam az érintkezőket átcsiszoltam. Most úgy néz ki működik.

 

Előzmény: zimurgy (9069)
zimurgy Creative Commons License 2020.07.26 0 0 9069

Ha minden _tényleg_ jó, akkor a vészvillogó kapcsolójával szokott gond lenni.

Előzmény: zs p (9068)
zs p Creative Commons License 2020.07.25 0 0 9068

Szevasztok! 99-s 1,4-s saint tropez kombim van. Az irányjelzőm elnémult. Először kapcsoláskor a relé, egy erős zúgással kezdte, aztán már az is megszünt. A kapcsoló jó, a relét kicseréltem, az izzók jók . A vészvillogóval is ugyanez a helyzet. Nem tudom találkozott e már valaki hasonló problémával? 

Joci306 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9067

Üdv mindenkinek

Józsi vagyok, egy éve van egy 306 1.4 mistral a birtokomban. Van benne minden (és működik is) ami nekem kell. Eddig minden gond nélkül használtam de pár napja egy Pesti araszolás közben felvillant a STOP lámpa, majd kis idő múlva elaludt. Mikor bekapcsolt a ventilátor akkor újra. Lecseréltem a fagyállót, termosztátot, két hőgombát, hűtőventi fedele alatt a reléket is. Biztik jók kontakt van de olyan mintha későn kapcsolna a venti. Légtelenítés is volt természetesen. Manuális klímás. Mi lehet a hiba oka? Előre is köszi a választ 

zimurgy Creative Commons License 2020.05.03 0 0 9066

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!