Akkor gondolom Made in China. 50-50% esélyed van rá, hogy fel lehet tanítani. Vagy igen, vagy nem, "élőben" kiderül. Sajnos sok kínait nem lehet, de igazából én nem tudom, hogy mitől függ ha feltanul.
Van amelyik ki tudja, de a gyári diag nem. Viszont ha valakivel kiolvastatod, sem lesz sokkal olcsóbb, mintha lekérnéd. Feltanítani amúgy nem csak PP2000-el lehet, egy csomó diag tudja a kulcskódolást.
Kelleni fog a bankkártya méretű kódkártya is a betanításához. Ha nincs esetleg meg, pár tízezer forintért bármely márkaszerviz kiadja a kódot, ha előbb hitelt érdemlően igazolod, hogy tiéd az autó.
Elvileg házilag is feltanítható, ha van valakinek PeugeotPlanet2000 szoftvere.
Sziasztok. Zimurgy vagy valaki aki aktív még a fórumon,lenne egy kérdésem. Vásároltam egy szűz indítókulcsot a 306-osomhoz netről. Betanítással foglalkozik valaki? A servíz horror áron vállalna náluk vásárolt kulcsot. Valakinek van kütyü ehhez a művelethez? Mi kell hozzá a kulcson kívül?
Az autó klímás. Az utastéri kapcsológomb elfordításával nem történik semmi. A sima hűtés-fűtés funkcióról beszélek.Egyik napról a másikra megadta magát.Amit leírtál ott van ez az előtét ellenállás,aminek problémája lehet?
Nem inkább a szellőzőventilátor működőködésével van a gond?
Ha klíma nélküli az autód, akkor az utastérbe belépő levegő útjábe épített hőbiztosíték hibája szokta ezt okozni.
A motortér felől lehet hozzáférni. Először a szélvédő alatti burkolatot, a levélrácsot kell levenni, aztán az utastérbe belépő levegőnílást fedő fekete rugalmas fedlapot, ami alatt ott egy műanyag rács, amit massza rögzít a helyére. Ez alatt láthatóak az ellenállások, és az ominózus hőbiztosíték, ami tönkre szokott menni.
Üdv Mindenkinek! 99-es 1,4-es klímás autómban meghalt a fűtés. Megtudja e valaki mondani, hogy a kis késes biztin kívűl van e még valahol biztosítva. Jó lenne tudni mielőtt szétszedem.
- Amikor beindítom hidegen a motort, akkor van az az állapot, amikor dúsított keverékkel megy a motor. Ekkor jó minden. - elmúlik ez a szakasz, de a motor még nem meleg. Ekkor ingadozik az alapjárati forulatszám nagyon magasra felkúszva. - bemelegszik, leesik a normális 800 körülre, itt is jó minden. - megyek vele sokat, és ekkor a motor (látszólag) a gázpedál út első szakaszában akkorákat ránt, mintha kezdő lennék és leugranék a kuplungról. Először azt hittem, hogy gázbowden, de akkor is csinálja, ha a motorban nyomkodom a pöcköt, amit a gáwbowden mozgat.
Tehát nem a gázpedál út eleje a problémás, hanem a fordulatszám alsó, alapjárat feletti szakasza.
Kiderült, higy az előző szerelő rossz gyertyát rakott bele (nem zavarszűrőset). Ennek belevalóra cserélése és a légtömegmérő kipucolása megoldotta a bemelegedés utáni rángatást.
Hátravan még az a gond, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen nagyon magas és néha ingadozik.
Van, hogy 1500-2000 körül fix, de van, hogy olyan, mintha pumpálnám a gázpedált, és ilyenkor 3000-is is elpörög.
A szomszédok totál hülyének néznek, hogy mit szórakozok. :D
Jól sejtem, hogy alapjárati motor pucolás kell neki?
Olvasgattam fórumokat, és többen tapasztaltak ennél a típusnál ugyanilyen jelenséget, amit én, és volt, akinél valami "zöld hűgomba" cseréje oldotta meg a bajt (ahogy olvasom, valami hómérő), mások nem jeleztek vissza.
Volt olyan, aki azt mondta, hogy valamit az alapjárati motornál kell kipucolni, és volt, aki injektor tisztítást javasolt. :U Mondjuk a gyári 75 LE 100%, hogy távolról sem volt meg, rángatásmentes időszakokban sem.
Hogy tudom megállapítani, hogy tényleg a vezérlő-e a hibás, vagy ilyen kisebb gond van, mint pl. a hőgomba?
Feszültséget tudok mérni, oszcilloszkópom is van, ha elég a hangfrekis. :D
Szevasztok! 99-s 1,4-s saint tropez kombim van. Az irányjelzőm elnémult. Először kapcsoláskor a relé, egy erős zúgással kezdte, aztán már az is megszünt. A kapcsoló jó, a relét kicseréltem, az izzók jók . A vészvillogóval is ugyanez a helyzet. Nem tudom találkozott e már valaki hasonló problémával?
Józsi vagyok, egy éve van egy 306 1.4 mistral a birtokomban. Van benne minden (és működik is) ami nekem kell. Eddig minden gond nélkül használtam de pár napja egy Pesti araszolás közben felvillant a STOP lámpa, majd kis idő múlva elaludt. Mikor bekapcsolt a ventilátor akkor újra. Lecseréltem a fagyállót, termosztátot, két hőgombát, hűtőventi fedele alatt a reléket is. Biztik jók kontakt van de olyan mintha későn kapcsolna a venti. Légtelenítés is volt természetesen. Manuális klímás. Mi lehet a hiba oka? Előre is köszi a választ