Tavasszal tervezek egy Varadero SD02 venni. Tudnátok egy rövid összefoglalót írni, hogy mire kell figyelni a vételnél? Mit érdemes megkérdezni, átnézni. Stb. Nem a kopó alkatrészekre (fékpofa) gondolok, hanem például hogy lehet felismerni a törött motort.
Ár-érték arányban szerintem tökéletes. Én azért kezdtem használni, mert garanciaidő alatt is ezt tették bele a szervízben, és gondoltam, miért térnék el a gyáritól, ha még olcsó is...
Én végigpróbáltam a Cactrol Actevo-t a Motul 5100-at a Repsol Motor Sport-ot és a Repsol Syntetico-t. Nálam a Repsol Sytetico vált be. Ezzel a leg finomabb a váltó, még 7-8000 km után is finoman lehet váltani. A félszintetikus olajakkal nehezebb volt váltani. Több erő kellett a váltáshoz és 6-7000 km után már néha ki is dobta a 4., 5. fokozatot. Az olajfogyasztás kb u.a. mind két olajtipusnál, nálam kb.: 0,8, 1,2 dl/1000 km, használattól függően.
Hello mindenki. Kérdés merült fel. Markolat fűtéses markolatom ragacsos.próbáltam letakarítani,de nagyon ugy fest a dolog,hogy az anyaga ilyen. Arra gondoltam bebandázsolom mint a teniszütő nyelét szokták. Valakinek jobb ötlete van e?? Köszi.
Szia! ADAM leírta a hibajelenségek lehetséges okait. Nálam is előfordult mindkettő hiba.
A jeladót cseréltettem, azóta nincs probléma. A HISS-nél egyszer előfordult, hogy a vezeték megtört és menet közben kanyarban, vagy előzéskor egyszerűen leállt a motor a kormány fordításakor, majd amikor visszafordítottam, újra indult. Próbáld meg ráadott gyújtásnál a kormányt forgatni, nálam is így jött elő a hiba. A HISS-t leszerelve, lebontottam a vezetékekeről a borítást és rögtön meglett a hibás rész, kivágtam belőle, összeforrasztottam, azóta tökéletes.
NEKEM rendszeresen csinálja hogy nem alszik ki az indításgátló lámpa. Olyankor a vész leállítót kikapcsolom és egyszerre kapcsolom vissza és nyomom meg az indító gombot. Mindig indul. Nekem azt mondta a faszi akitől vettem hogy ez betegsége ezeknek
1. főtengyel jeladó - ebben az esetben a megoldás, ha lekapcsolt leállító gomb mellett egy-kétszer ráindítasz, utána piros gomb vissza a helyére. Ha ez nem segít (gondolom már próbáltad és nem segít), akkor kérj meg valakit, hogy toljon meg és 5. vagy 6. sebességben kicsit engedd rá a kuplungot, a kikapcsolt piros gomb mellett. Ez a módszer biztosan elfordítja a főtengelyt. Ha jeladó a gond, ezzel megoldódik. Ha az nem segít, akkor 99% nem jeladó hiba.
(Egyébként jeladó hiba miatt a már járó motor sosem áll le.. szóval szerintem nálad nem ez a gond)
2. A gyújtáskapcsolónál levő HISS feliratú köralakú műanyag keretben van az érzékelő, ez érzékeli a kulcsot. Ennek a kábele el tud szakadni, érintkezési hibás lesz a kormány mozgatása miatt ez évek során. Ez nálam is előfordult. Babráld végig a vezetéket alaposan, ráadott gyújtás mellett, és valószínűleg egyszer csak el fog indulni a szivattyúd. Ennek cseréje nem olcsó 20-40e között, de onnantól a hiba megszűnik.