Nem alakitom át csak egy gondolat volt mert a DTI motorok sokkal jobbak voltak.Amugy nem adnám még igy sem oda egyik szutyok benzinesért sem mert húzásra is nem kellet neki egy méter aztán járt a fogyasztása télen 4,6 nyáron 3,9-4,2-ig .folyamatos alapjárati rail nyomás:230-234 bar.Utoljára akkor produkálta ezt a hibát amikor mennyiség szabályzó szelepet kellet cserélni.
Sziasztok sajna hidegen nagyon nehezen indul az autóm és eddig nem csinálta de csak ötödikben ha mondjuk elkezdem taposni egy 70-töl akkor letilt ki gyullad a motor túlmelegedést jelző az izzítás lámpa .Ha el veszem a gázról a lábam elalszik.Nehezen indul ha sokáig indítózók ugyanezek a lámpák világítanak a műszer falon.És feketén fűstől .Ma reggel be sem indult.
Enyém 6-os váltó de 2200-at forog 100kmh/nál 6-ba.
4-dik sebességig pontosan 1850-es fordulattól húz csak becsülettel,4-5-6-ba kicsit alatta,már kb. 1650-es fordulattól megindul.
Vw-be és 2 "sufni" szakinál is voltam vele,semmit nem látnak sem géppel sem sehogy,azt mondják ez ilyen,hozzá kell szokni,,,erre mondtam,hogy ok ,de hidegen ,akár 10-20km-n is ,miért húz már szros 1000-től hibátlanúl?azt mondják mert hidegen több üzemanyagot kap,,,,kapjon többet melegen is inkább!!
mint korábban irtam,talán mintha erősebb lenne a bizonyos "lukban" amióta beleöntöttem a protec oxicatot,.csak még annyira ritkán megyünk vele,hogy nem tudom biztosra kitapasztalni..
Hát én sem hiszem egyébként,hogy a vw így adja ki.
na ezt akarnám chippel kiküszöbölni csak attól tartok ugyanúgy 1850-töl kezd majd húzni csak mégjobban.
Miért ne járna? Elfordulni nem tud egymástól, így hajtja tovább a törött darabot. Nem annyira kuriózum ez, magam is találkoztam ilyennel már kétszer. (igaz, 40év alatt )Azok is lábon jöttek. A harmadikat pár hete mondta el egy kolléga, ott az volt a panasz, hogy többször eltörött a kuplungtárcsa agy része. Szóval, az nem is keveset mehetett törött tengellyel.
Komoly, hogy ez a motor járt? Gondolom a tulaj meg fel van háborodva, hogy az autószerelők meg már megint le akarják húzni, hisz olyan jó autó volt, sose kellett vele semmit se csinálni :)
2006-2011évj vw crafter 2.5tdi-ből van 80le 109le 136le 163le.
Tudomásom szerint a 80 és 109le-s a kis turbós,a 136 és 163 meg csavarra pontosan azonos "nagyobb" turbós.
Kérdésem az,h az én 136 le-sömet ugye átírással fel lehet húzni chippel 160-170le-re.,,hosszútávon káros lenne a motornak így,h detto ugyanaz az utolsó cső-csavarig mindene??
csak azért tenném mert állítólag kihozható belőle a nagyon zavaró ,váltások utáni hosszú 3-4másodperces turbólyuk.
A klonokat mind az 1.0 kezdetleges forraskodjabol farigcsaljak:
"Although these pirate clones may contain the ELM327 v1.0 code, they may falsely report the version number as the current version provided by the genuine ELM327, and in some cases report an as-yet non-existent version.[7] Released software versions for the ELM327 are 1.0, 1.3a, 1.4b and 2.1 only.[8] The actual function of these pirate clones is nonetheless limited to the function of the original ELM327 v1.0, with inherent deficiencies."
A szofttal is az van, az elm-hez ezeréve volt és van fejlesztői könyvtár, de részletes protokolleírás is.
A baj nem az, hogy ugyanazt a parancskeszletet implementaljak, mint az ELM.
A baj az, hogy eredetinek hazudnak egy kezdetleges, lopott forraskodon alapulo chipet, amin ok maguk csak annyit "fejlesztettek", hogy 1.3-asnak hazudja magat a chip, meg hogy a legujabb AT-parancsok mukodjenek valahogy, hogy fel ne tunjon a csalas.
Naná, egy publikus protokolra irt pimfli programért majd pénzt adok, mert eltejedt lett, és ők közben kitalálták, jajj már nem free, tessék fizetni, meggazdagszunk.. nopersze.
Ha ez ennyire egyszeru, te miert nem irsz erre a nyilt protokollra egy pimfli programot?
Mit gondolsz, az autogyartok miert fizetnek jogdijat a protocol stackekert az erre szakosodott cegeknek ahelyett, hogy maguk megirnak ezeket a pimfli programokat?
Egyvalami nem változott, tehát nincs hova okosodni, kivételesen maguk az autók, mert a protokol és minden más szigoruan kötött és kvázi nyilvános.
Hogyne lenne. A dolog sajnos nem ugy megy, hogy implementalok egy protokollt, es az onnantol fogva mindenhol mukodni fog.
Amig jonnek ki uj autok, mindig lesz hova fejlodni, mert egy csomo vezerlonek vannak sajatossagai.
Hyundai i20-as (automata) eddig MOL-os benzin volt benne, most tankoltam bele Shell V Power Racinget, majd megtettem kb 100 km-t és egy előzés során amikor lepadlóztam elkezdett rángatni az egész kocsi. Ezt kb 3-szor megcsinálta azóta nem csinálja.
Mi lehet ez? Hibajelzést nem írt ki. Benzin? Vagy kókad valami el benne?