Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Akkor már a 30Y közlekedhetne úgy, hogy a Nagyállomástól a 30I vonalán menne Bánkig. Kevés az a napi 2-3 járat, és nem is hiszem, hogy mindenki örül a kitérőnek a Zsibi körül.
Sracok, a kovetkezo filmet, ha el is osztjuk kettovel, de igy is erdekelne a velemenyetek, hogy ez a film mutat egy "abnormalis" multat, vagy a jelen meg e fele?
Én személyszerint örülnek hogy a 30-as az itk közlekedne és 30Y a Segner teret is érintené , vele együtt a 41/41Y összekötném a 46/46Y , a 46E meg LEGYEEN 30Y
ÚTVONALAK
41: KINIZSI NYOMDA - HELYKÖZI - SEGNER TÉR - KISHEGYES ÚT - HATÁR ÚT - ITK - HATÁR ÚT
41Y. DIÓSZEGI ÚT - VINCELLÉR UTCA - DERÉK UTCA - KISHEGYESI ÚT - HATÁR ÚT - ITK - HATÁR ÚT
30Y: ITK - HATÁR ÚT - KISHEGYESI ÚT - SEGNER TÉR + RÉGI 9-es
A Tisza István utcai megállókat kikihasználtsága miatt én a 13/33E/33Y/24/24Y/22/22Y járatokat oda terveznem hogy a Helyközit megállót ist érintse. Pl hogy a Balázsházy János iskola tanulói könnyedén lejussanak.
30A jaratott meg a Biczókert utca megálló előtti presszó fordulónál ( bár kicsi a hely de hasonló a Nagymacsi fordulóhoz
Nekem az ellenőrökkel csak a baj hogy nem a 4000Ft-os bírságot adják mint a dkv honlap szerinti 15 napon beluki kifizetése, nem egyből a 15-60 Közötti 12000FT+Vonaljegy(290Ft)
Bárkivel is beszéltem erről a "csoda" marketinghúzásról, mindenkinek az volt a véleménye, hogy "ezek hülyék", óvodásoknak nézik az utasokat. Szánalom...
Ráadásul régebben csináltam itt egy kis számítást a nem fizető utasok számát illetően, és érdekes módon elég vad számok jöttek ki. Az a 10% jól hangzik, legalább olyan jól, mint a "10% lajos", csak az a gond, hogy nem igaz. Én is állíthatom bőszen, hogy 90%-kal kevesebb busz jár, mint 4 éve csak ez sem igaz. Csak én vagdalkózhatok ilyen dolgokkal itt névtelenül, de a dkv vezető személyei nem engedhetnék meg maguknak, hogy nyilvánvaló idiótasággal próbálják megvezetni a városvezetést, és a polgárokat. Csodálkozom, hogy a városvezetés benyalja ezt, és nem mondja azt, hogy hohó tessék bizonyítani. Mennyi bérletet is adtak el egy hónap alatt? Mennyi volt a büntetőcédulák darabszáma? Na, kijött a 10%? Na ugye, hogy nem! Oké 12db ellenőrrel ne várjanak csodát. De ne is szerepeltessenek hivatalos beszámolóban kb/has számadatot.
Oké, hogy egy alomból valók, de nem kevés pénzzel játszanak, amelyet a civisbusz konzorcium oldaláról veszteségként csapódik le. Azért kéne már egy olyan pont, amikor azt mondják, hogy "ölég, ne tovább..."
Egyébként a legötletesebb, és leghatásosabb tevékenységük az volt, amikor "megszállták" a buszokat (minden ajtóhoz egy ellenőr), és akkor lehetett normálisan is fel/le szállni, valamint el is kaphatták a 10% 1ezrelékét. :) Igaz ezt nem lehetett marketingileg jól lekommunikálni...
Más témaként felhozom újra a Hal köz megálló problémáját, most már egyéni tapasztalatokkal megtámasztva. A Derkés srácok előre jelezték, hogy gond lehet belőle. Városvezetés: Mi az a 70m, amit plusszba kell gyalogolni? Nézzétek meg! Hétközben délután 17 és 18 közt kiálltam a megállóba - vártam a buszomat - és 10 perc alatt legalább 40-50 gyalogos személy közlekedett a megálló mögött. Nagy részük a buszvégre/ről sietett. (Nem, nem vagyok gondolatolvasó, meg sem állítottam őket, de lehet látni a kézicsomagjuk méretéből, hogy vidékiek lehetnek.) Ezeket az utasokat (jó, tegyük fel, hogy legalább a 40-50%-uk dkv-val közlekedett korábban) már elveszítették. Mennyi is a 2 megálló közt a különbség? Olyan 3-400m? Ezért nem vesznek az emberek bérletet, jegyet. A plusz 120m-ért már megérte jegyet venni. (Statisztikailag annyi idő alatt csak-csak jött egy dkv jármű, amíg gyalog leér a piac-nyugati szakaszon.)
Igen ezt engemet is bosszant nem tudom megértenni hogy nem látják hogy kihasználatlan az utánfutó mért erőltetik ezt a csuklózást a trolipótlón. Ja és köszönjük hogy az utolsó 2-es járat percekkel előbb elment a Nagyállomásról. 46E-et már nem értük el az pontosan ment el. 23:31-kor látuk a trolit lekanyarodni a garázs felé hihetelen hogy tudják nyomni a gázpedált.
Ma a Borzán Gáspár utcától 20:05-kor induló 11-esben csuklós busz közlekedett!!! Ilyet még sosem láttam. Maradhatna ez máskor is, de inkább munkanapokpn közlekedő 7:05-ben.
A 19esen volt már csuklós, de már nagyon-nagyon régen. Még 2009-ben, amikor elkezdődött a tanítási időszak, s egész évben a 7-kor indult a Jégcsarnoktól, meg a 14 órási, Jégcsarnoktól induló járatban volt csuklós. De nem estek túlzásba.
Ma 3 csuklós buszt is láttam trolipótlóként. Az egyik a 4-esen volt, a másik kettő pedig a 3A-n volt. Mígy ezeken a járatokon max 20 fő szállt fel a buszokra, addig a 19-es és a 25/25y-os vonalakon alig lehetett felférni a buszokra. Jobb lenne, ha a csuklós buszokat átcsoportosítanák.
winhttrack-kal le lehet másolni az oldalt, akkor derült ki számomra mennyi kép van :)
Meg lehetne ezt szebben is oldani, pl. Google Maps-ben.
Ez így igaz. De ezt megcsinálták profin a derké-s srácok. (Vagy megcsináltatták valakivel, lényegtelen, az a lényeg, hogy létezik egy normális menetrend. :))
Nem tudom hogy csinálják, de az tuti, hogy az ablakból nem tudtam egy képet se lementeni, és a flash playert használta.
Akárhoghy is van, rendkívül áttekinthetetlen. Valótlan adatokat tartalmaz, átláthatatlan néhány útvonal, sok viszonylatnál nem derül ki, hol állnak meg, stb. Meg lehetne ezt szebben is oldani, pl. Google Maps-ben.