Közben minimum egy, sokszor inkább kettő hányás szünettel.
Megjártam sok tucatszor.
A legnegatívabb az volt amikor a tantó néni - mert kedvezni akart a hatodikosoknak - kakaót és karamellás tejet rendelt reggelire a nebulóknak Egerben a szálláson.
Én szoktam ritkán ezzel a járattal közlekedni. Ennek a napi menete így néz ki: 1380/200 Eger, autóbusz-állomás - Miskolc, autóbusz-állomás 5:00-6:35 1050/212 Miskolc, autóbusz-állomás - Budapest, Stadion autóbusz-pályaudvar 6:45-10:45 1050/209 Budapest, Stadion autóbusz-pályaudvar - Miskolc, autóbusz-állomás 15:15-19:15 1380/223 Miskolc, autóbusz-állomás - Eger, autóbusz-állomás 20:45-22:20
Elmondom az igazságot, csak hogy nem mindig az egyszerű dolgok a véglegesek.
Fogyasztási normák miatt pénteken délután az SWR-583 és az SRD-353 cserélnek, a csuklós kint pihen Hídvégardóban, ameddig a háromtengelyes dolgozik, hétfőn délelőtt pedig visszacsere.
Nagyjából így van, de ha tudják előre hogy a busz Ózdon marad akkor (mivel Ózd az estek 90% nem tud buszt adni) a sofőr csak barcikáig hozza a kocsit és az ózdi mentősök viszik Ózdra és esetleg a miskolci mentősök meg hoznak neki buszt. De ha nincs kocsimozgató Miskolcon vagy Ózdon (mert Barcikán nincs) akkor a sofőr buszocskázik.
Akkor amennyiben szemlére viszik Szilasról a 787-est, akkor van először egy Bódvaszilas-Ózd rezsi, majd a sofőr lebuszozik Miskolcra/Barcikára valami tartalékért?
Az MLG azért remekül mutatott volna Bódvalenkén/Tornanádaskán az iskolások között...
Az összes barcikai Credo Ózdhoz tartozik, kivéve az AADS243, ő miskolci műszaki bázis járműve. Na most az LVN-787 elvileg a szőlősardói forda busza lenne, de a másik törpe Credo műszakilag nem megbízható így nem cserélték meg őket. Viszont 787 most szemlés lenne és az LVJ-231 pótolja éppen, de az lerobbant szerdán és mivel Miskolchoz tartozik a busz, ezért Miskolc adott tartalék buszt helyette. Igy került ki ez LGS-095 egy rövid időre. Ha ózdi tartalék kocsi robbant volna le ott akkor Ózdnak kellett volna másik kocsit adni...kabaré a köbön. Ehhez még hozzá tartozik hogy ha az LVN-786 lerobban csak a másik két törpe Credoval lehet pótolni (mivel ezek férnek el a Pincesoron) és akkor megint csereberélni kell a buszokat. Egy fél óráig úgy állt a dolog szerdán, hogy mivel Barcikán nemvolt más busz csak az MLG-013 így az ment volna Bódvarákóra. De Ózdon elfogytak a távolsági kocsik inkább Ózdra küldték. Rezsi menetek nem nagyon érdeklik a céget, nemrég Tornaszentjakab - Ózd rezsimenetre került sor.
Részben HEM Olvtársnak címezném a kérdést: a kicsi Credokat végül hol javítják? Ózdra viszik őket, vagy Miskolcra?
Kicsit puffogok, mert szombat óta igazi járműparádé van a bódvasziasi kicsi busz fordáján.
Szombaton LVN-787, vasárnap FKE-799, hétfőn, kedden talán megint LVN-787, szerdán LGS-095, ma csütörtökön cserélt LVJ-231-re. Tudom, csak 120 km rezsimenet a Bódvaszilas-Miskolc-Bódvaszilas táv, de azért ez kicsit rázós. Régen legalább hosszabb ideig bírták a törpe helyére kilökött C56-osok. Most az életben nem fogja az a forda kitermelni a rá költött rezsimeneteket.
LIP-227 javítva, forgalomban. AADS-241 is kész, ellenben SET-506 leadva, helyén JMN-864-et detektáltam ami hétfő reggelig Szászfán a templonál áll, orral Pamlény felé.
JMN-893 üresen jött velem szembe Aszalón délután Miskolc felé, belépve utána nem láttam délután sehova, valószínűleg javítani ment Miskolcra. A JMN-963-as csütörtökön ment be javításra, nem láttam azóta kint.
A HIV-468 rendületlenül nyomja a kányi fordát mely szombaton így néz ki:
Nyilván tudom, hogy szombatig millió egy dolog változhat, de a LIP227, PIG498, AADS241nek van fordája szombaton? Ha igen, esetleg letudod írni légyszíves? Vagy ha nincs akkor kinnt állnak valahol?